Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 3

Topic gezien door 161939 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 05 dec 2012 - 22:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Aris

Citaat van: Jenkie op vr 07 dec 2012 - 09:03
Heeft iemand zo'n mooi model van hoe het nu verder gaat? Wanneer gaat het kantelen? Anders gevraagd....hoeveel cm verwachten jullie in Denekamp?  ;) Er dwarrelt nu ietsepietsie naar beneden....

Ik ben geen weerman maar beetje op de ervaring afgaande zeg ik hooguit 1cm.
Wij in het oosten moeten het hebben van de sneeuwbuien die van Duitsland komen. Die van het westen zijn altijd erg mager. Kondigen zich wel groots aan maar als ze hier zijn zijn het lege kussenslopen.

Marlieke

In Rijssen nu ook dikkere vlokken. VOlgens buienradar gaat dit maar 45 minuutjes zo door. Niet lang genoeg dus voor 5 cm. sneeuw.

Maar hopen dat die 2e strook buien ons ook bereikt en sneeuw gaat brengen.
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Koen-IJM

IJmuiden ligt al 7 cm. Zal later eens foto's schieten ;-)

Jenkie

Citaat van: Aris op vr 07 dec 2012 - 09:07
Ik ben geen weerman maar beetje op de ervaring afgaande zeg ik hooguit 1cm.
Wij in het oosten moeten het hebben van de sneeuwbuien die van Duitsland komen. Die van het westen zijn altijd erg mager. Kondigen zich wel groots aan maar als ze hier zijn zijn het lege kussenslopen.

Ik moet zeggen dat het hier nu toch ook flink begint te dwarrelen! Wel kleine vlokjes.....

Joep

Hirlam, t/m ver in de middag blijft het sneeuwen over een strook van (midden)west tot zo nederland


frankaloe

hier sneeuwt het momenteel behoorlijk door,en plakt overal aan vast(bomen,schoorstenen)
zie webcam bijschrift onderin
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

Lind@

Hier in Den Haag ook een laagje sneeuw gevallen helaas wel natte sneeuw. Het ziet er wel gezellig uit buiten met al dat wit :)

mrhanky

Panorama vanaf mijn balkon in Utrecht

Lightning_Glenn

Ik deed er ander half uur over om 12 km te rijden naar me werk, tjonge jonge en dat al om half 7 vanochtend.
A12 van Zoetermeer naar Den Haag stond gewoon helemaal stil, binnendoor was mischien niet een goed idee.
Gisteren nacht begon het al te sneeuwen, maar bleef niet liggen, pas om 5:30 uur begon het heel snel wit te worden.

Aris

Citaat van: Jenkie op vr 07 dec 2012 - 09:09
Ik moet zeggen dat het hier nu toch ook flink begint te dwarrelen! Wel kleine vlokjes.....

Hier 10km verderop ook. Maar het varieert nogal qua sterkte en vlokjes. En ik denk dat dit niet lang blijft duren.
Ik blijf toch bij mijn idee erover. We zullen straks zien wat het resultaat is.

Weatherman

Citaat van: frankaloe op vr 07 dec 2012 - 09:12
hier sneeuwt het momenteel behoorlijk door,en plakt overal aan vast(bomen,schoorstenen)
zie webcam bijschrift onderin
Mooi is dat he, alles bomen wit enzo  :D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

ErikvA

Hier in Ede ongeveer 6 cm van verse sneeuw gevallen en gaat nog aardig hard door.

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

GHkstra

In Harlingen is vannacht een klein laagje gevallen.
Het waait hier stevig, 7 bft.
Het lijkt of de sneeuw niet echt deze kant op wil komen.

deventer

sneeuwt hier gestaag door...

we zitten nu op een cm of 4

Eveline

In spijkenisse is het droog, begint allemaal natte natte smurrie te worden, voelt buiten ook niet echt koud aan... Hoop dat we vanaf nog wel wat krijgen!

SnowBoots

Je ziet wel duidelijk dat het laag westelijker ligt dan bedacht/gehoopt! Meer ri. Engeland dan voor de kust van Belgique..

zwoof

Sneeuwt lekker door hier nu  ;D Enkele foto's vanuit het raam gemaakt:



Koen-IJM

Citaat van: SnowBoots op vr 07 dec 2012 - 09:20
Je ziet wel duidelijk dat het laag westelijker ligt dan bedacht/gehoopt! Meer ri. Engeland dan voor de kust van Belgique..

Goed voor de mensen aan de kust :D

Marlieke

Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Powered by EzPortal