Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 3

Topic gezien door 161977 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 05 dec 2012 - 22:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Dennis

Sneeuwval Oosterwolde FRL sinds 6.45u  : intensiteit neemt alleen maar toe

Jenkie

Het komt weer eens de Oldenzaalse bult niet over....  :'(

MisterMarc

Sneeuwt harder en harder (Dordrecht)

Kiwitwins

In Hoensbroek lichte sneeuwval, kleine vlokjes... Ik baalde als een stekker toen ik vanmorgen wakker werd en aan het geluid van buiten, in mijn bed al kon horen dat er geen tot weinig sneeuw lag. De troost was om te lezen dat het vertraagd was. Maar op dit moment is mijn spannend!!! level wel gezakt naar het o- leuk-level. Dadelijk werken en ik zie wel hoe het eruit ziet. Aan de drukte in de winkel kan ik goed merken hoe het verloopt buiten. Ik zie het wel.
Het is maar dat je het weet.

Marlieke

Citaat van: Kevinwinter op vr 07 dec 2012 - 08:43
Hier sneeuwt het al aardig grote vlokken... Is al 4 cm bijgevallen :)

Zo zie je maar weer hoe plaatselijk alles is. Hier in Rijssen kleine vlokjes ook die nog niet echt blijven liggen op de straat.
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

ron12

alle sneeuw waait van de daken hier in nijmegen pff wat een wind gaat steeds harder waaienhttp://www.weerplaza.nl/actueel/
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

deventer

kevin ik woon ook in deventer
hier toch echt maar 2 cm hoor

sneeuwt wel flink door

maarten89

Citaat van: Weatherboy op vr 07 dec 2012 - 08:36
Waar blijven die Kiekenpluimen? Ik bem gewend bij temperaturen boven 0 komen er enorme vlokken naar beneden, maar tot noch toe vrij kleine vlokken. Al met al straks even een foto maken
Chaos hiero. Alles staat vast. Ga nu ff uit. Sneeuwt even minder hard. 6 cm erbij. Nu 10 cm.  Ga even foto maken van de chaos. Tot zo!

MamaAs

Jammer joh, de tweede helft bereikt ons echt niet.
Ik duik weer even onder tot de volgende sneeuwkansen.

Joep

Intensieve sneeuw in Alphen a/d Rijn

Hieronder mooie foto van A12 met sneeuwschuivers


Jenkie

Jaaa, het begint HIER nu heeeeeeeeeel zachtjes te sneeuwen. Wel goed kijken!

vlerk

In Eindhoven sneeuwt het sinds een uur stevig door, kleine 3 cm zal er wel liggen.

Aris

Citaat van: Reutel op vr 07 dec 2012 - 08:36
Hey opa jij moet misschien weer terug je bed in ;)

Mijn kids (voor wie het nu vroeger is... ehm jah) knallen hier bijna door de ramen naar buiten. Volgens mij ben jij juist degene die er anders tegenaan kijkt.
[/quote]
Yo. Niet zo persoonlijk worden.
Nederland is wel vetruttigd wat dat betreft. Dat er nog kinderen zijn die helemaal nuts worden in de sneeuw ga ik ook wel vanuit.

Aris

Citaat van: Joep op vr 07 dec 2012 - 08:55
Intensieve sneeuw in Alphen a/d Rijn

Hieronder mooie foto van A12 met sneeuwschuivers

Dat bedoel ik dus.
Met zon dun laagje zijn sneeuwschuivers wel een enorme overkill. Sjonge...

Joep


Kiwitwins

Aris: Hier Oma... Nederland is kapot. Sneeuwschuivers op dit level is echt gewoon overdreven... We zijn echt vertrut en kunnen niets meer hebben.
Het is maar dat je het weet.

Aris

Citaat van: Kiwitwins op vr 07 dec 2012 - 09:01
Aris: Hier Oma... Nederland is kapot. Sneeuwschuivers op dit level is echt gewoon overdreven... We zijn echt vertrut en kunnen niets meer hebben.

Ik wist het.

Jenkie

Heeft iemand zo'n mooi model van hoe het nu verder gaat? Wanneer gaat het kantelen? Anders gevraagd....hoeveel cm verwachten jullie in Denekamp?  ;) Er dwarrelt nu ietsepietsie naar beneden....

Diesel2011

Goede Morgen,

Hier in Dorst sneeuwd het wel lekker door maar het is wel erg natte sneeuw lekkere papboel. Ben benieuwd wat er
nog gaat komen en hoelang het nog door blijft sneeuwen. :D

Aern

Hier in Vught sneeuwt het nu lekker door..

Ik wacht op de eerste berichten op tv dat het strooizout weer op is.

Powered by EzPortal