Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 3

Topic gezien door 161996 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 05 dec 2012 - 22:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stephanie

Ahh fijn wakker worden zo!

Ben benieuwd of die grote hoeveelheden nog gehaald gaan worden. Hier sneeuwt het nu redelijk hard, met een stevige wind.

Marsel

Ook hier te Woensdrecht natte drap, gesloten dek van 1-2cm.
Met het verder trekken van de occlusie oplopende temperaturen voor het westen en zuidwesten en dus geruime tijd natte dooi (natttebol temperaturen iets boven nul). Landinwaarts wel droge sneeuw.
FZL ligt straks boven het zuidwesten rond 1500ft of daar iets boven met temperaturen 3-4 graden in de plus...tja dan is droge sneeuw natuurlijk verleden tijd.
Ik kan een glimlach niet onderukken op dit moment...er waren volksstammen van overtuigd dat het niet tot natte dooi zou komen in het west en zuidwest hoek ;).

zwoof

Af en toe een vlokje hier tot nu toe.

maarten89

Wauwwwww hier in arnhem is al 6 cm gevallen! boven op 4 die nog had. 10 cm nu dus! en komt nog genoeg voor mij ;D

Weatherman

Brabant werd niet genoemd, maar hier is het zeker wel wit, en houd geloof ik wel even aan.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

X-treme

Nu er wat meer licht komt buiten is goed te zien dat het geen goede sneeuw is.
Het zijn kleine vlokjes doe snel naar beneden komen, en niet dwarrelen zoals het hoort.
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Bacci


MisterMarc

Sneeuwt sinds half 8 flink door in Rotterdam en onderweg naar Dordrecht. Daarvoor viel het mee.

Ben benieuwd tot hoelang het blijft sneeuw en of het blijft liggen!

Unknown-user1778

krijg deze melding bij het uploaden van foto  :(

Er is iets fout gegaan bij het wegschrijven van je bijlage, probeer het alsjeblieft nog eens.

Jan van Ooijen

Citaat van: dennis089 op vr 07 dec 2012 - 08:17
krijg deze melding bij het uploaden van foto  :(

Er is iets fout gegaan bij het wegschrijven van je bijlage, probeer het alsjeblieft nog eens.

Telefoon?
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

maarten89

Arnhem slipt dicht! Weg naast mij. grote weg staat stil. Normaal 5 min station arnhem zuid naar A325. Nu 18 min!

Marlieke

Citaat van: zwoof op vr 07 dec 2012 - 08:09
Af en toe een vlokje hier tot nu toe.
*plaatje*

Ja raar he? Volgens de radar zou het hier flink moeten sneeuwen al en de temp is ook veel hoger dan buienradar zegt...
Zal wel verdampen voor het in de buurt van de grond komt.

*edit* Het sneeuwt hier nu ook!  ;D
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Jan van Ooijen

Citaat van: X-treme op vr 07 dec 2012 - 08:15
Nu er wat meer licht komt buiten is goed te zien dat het geen goede sneeuw is.
Het zijn kleine vlokjes doe snel naar beneden komen, en niet dwarrelen zoals het hoort.

Haarlem:

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

hoffies

Twitter: @hoffnar2911

Unknown-user1778

gemaakt via telefoon. gemailt en via pc uploaden. grootte 2,4mb

edit; ga via fb linken

SnowBoots

Mooi hoe mensen de sneeuw ervan kunnen beschuldigen dat het geen goede sneeuw is.. Het is in elk geval mooie sneeuwpoppen sneeuw hier! #neemtmaareenseenmiddagjevrij!

Ziet het er nog naar uit dat deze buien nog een paar keer heen en weer geslingerd worden over ons land?

Weatherboy

Ok, het komt er leuk uitzetten nu hier! Helaas valt het tot nog toe wat tegen, maar er ligt slechts 4 cm. Bij een temperatuur van 0.6°C.

Weatherboy

Citaat van: SnowBoots op vr 07 dec 2012 - 08:24
Mooi hoe mensen de sneeuw ervan kunnen beschuldigen dat het geen goede sneeuw is.. Het is in elk geval mooie sneeuwpoppen sneeuw hier! #neemtmaareenseenmiddagjevrij!

Ziet het er nog naar uit dat deze buien nog een paar keer heen en weer geslingerd worden over ons land?

Ja precies boven hier gelukkig ;)

Marktwente

Goedemorgen allemaal, hier in Hengelo komen voorzichtig de eerste vlokjes naar beneden. Zag bij het terug lezen net al een paar foto's waarop te zien was dat er op sommige plekken al een aardig witkleedje ligt. Ben benieuwd wat de dag vandaag brengt qua neerslag.

Reikt het neerslag gebied nu verder naar het oosten dan wat er gister op de kaarten stond? Ik ben ook nog een leek die al lezend het probeert te (meer) te begrijpen.

X-treme

Nogmaals het sneeuwt hier wel, en het is mooi wit buiten (voor foto's maakt het niet uit).
Maar ik zie toch liever die grote sneeuwvlokken dwarrelen dan die kleine stipjes  :)
Ik ben al blij dat het sneeuw hoor, begrijp me niet verkeerd, maar had het anders verwacht  ;)
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Powered by EzPortal