Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 3

Topic gezien door 161915 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 05 dec 2012 - 22:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

mauriceb

Het begon hier zoals verwacht met natte zooi, maar is inmiddels als meer als een uurtje overgegaan in sneeuw!!!!!!

lekker hoor, nou hopen dat het zo blijft

VinceBongiovi

Er is al bijna niks meer over van de sneeuw

maarten89

foto van mij tuin 8) Straks ga wel naar buiten! Vanmiddag hoor:P

appiehappy

Citaat van: Marlieke op vr 07 dec 2012 - 07:15
In de Albert Heijn? Of in je woonplaats die wij moeten raden?

Ontopic: volgens buienradar moeten wij midden in de sneeuw zitten nu... Staar me suf op de lantaarnpalen maar helemaal niets, noppes, nada...  ???

Hier is Zaltbommel.
Raar dat mijn locatie niet wordt weergegeven, want die staat toch ingevuld in mijn profiel.

Weatherman

Op vandaag de dag, Ned 1 zei de vrouw dat het knmi de zware sneeuwval nog verwacht.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

vivalavida

Die moet je ook even bij persoonlijke tekst invullen werd mij gister verteld!

Ik zie trouwens op de radar, dat er een soort scheur lijkt te ontstaan?

jeffrey83

Middelburg ligt net 2 cm.. en het is alweer aan het regenen/nat sneeuwen

winter

Maar of de KNMI zit fout of de radars zien niet alles.
Want op buienradar, zie link zie je dat de zeer zware sneeuw/regen veranderd in matige sneeuw/regen
http://europa.buienradar.nl/h.aspx?r=&jaar=-3&soort=loop3uur

Weet iemand of het gebied nog kan activeren boven Nederland??

winter

Als ik na de radar kijken wordt het toch enschede met de meeste sneeuw, hopelijk dat het gebied boven ZO Brabant ook nog zo'n 15 tot 20cm laat vallen.
Het sneeuwt in ZO Brabant momenteel matig en de hoeveelheid sneeuw is binnen een half uur met 2cm toegenomen. Doet het dan toch redelijk!

klapper

Citaat van: jeffrey83 op vr 07 dec 2012 - 07:40
Middelburg ligt net 2 cm.. en het is alweer aan het regenen/nat sneeuwen

Ja valt tegen, mja volgende week nieuwe week nieuwe kansen :o

Harry de Hond

Hier in Krommenie, Zaanstreek dus, nu eindelijk wat meer sneeuwval. Vanmorgen om 5.15 uur lag er nog niets een uurtje later een dun laagje dat al rap aan het wegsmelten was, maar nu sinds 7.30 uur is het weer begonnen met sneeuwen. Geen heel grote vlokken, maar wel lekker veel. De temperatuur buiten zit nu op 0.6 graden en de wind valt op het moment weer mee.
Juist.

Glennb

Hier in Almere zijn de stoepen net wit geworden. er ligt denk ik 0,4 cm. Je kijkt er zo doorheen.. Ben benieuwd of er nog flink wat vlokken komen. Zie op de radar dat het grootste deel al overgetrokken zou zijn.
Groet,
Glenn

jeffrey83

Citaat van: klapper op vr 07 dec 2012 - 07:45
Ja valt tegen, mja volgende week nieuwe week nieuwe kansen :o

Idd... Verbaast me w dat ze zo zwaar aan het strooien en schuiven zijn :) de gemeente heeft geleerd van de vorige keer :)

X-treme

Ook hier in Haarlem valt het tegen, het is één natte bende.
Geen goede droge sneeuw  >:(
Het blijft wel liggen maar als je er een bal van maakt heb je een blok ijs in je handen.
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Jan van Ooijen

Citaat van: X-treme op vr 07 dec 2012 - 07:55
Ook hier in Haarlem valt het tegen, het is één natte bende.
Geen goede droge sneeuw  >:(
Het blijft wel liggen maar als je er een bal van maakt heb je een blok ijs in je handen.

Ik krijg via twitter andere meldingen binnen van Haarlem met foto
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

X-treme

Het is ook wel wit buiten, maar het is slechte sneeuw.
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Joep

Zwaarste sneeuwval schijnt pas na de middag te vallen hoor ik op de radio.

MamaAs

oh, hier is het voor ook wel wittig.
En verdomd koud, het lijkt Siberië wel. Het waait dwars door je heen, geen pretje om nu buiten te zijn hier.

MarcS

Heerhugowaard (Noord-Holland nabij Alkmaar) sneeuwt het inmiddels, ik ben een slechte sneeuw ruiker (zie vorig bericht).

Jmanig

Woei. TerrorVrijdag. Ons mooie land gaat finaal naar de snowkloten door de DECEMBERSNEEUWJACHT van 2012. Totaal niet panikerende weersdiensten riepen gisteren deze dag uit tot Nationale Pappadag. Anticyclonale krommingen in de occlusie en dan met meso trippelpunten in het postfrontaal (bron). Kortom, we are f*cked. Ga NIET de weg op. Blijf thuis. Sluit deuren en ramen. Tape dicht die kieren. Probeer tijdens het stutten van uw huis nog een beetje te telewerken voor de baas, of anders voor de Grieken. TerrorSneeuw + Harde Wind = Sneeuwjacht.
<a href="http://www.hetweeractueel.nl/weer/enschede/actueel/" target="_blank">[img width=189 height=

Powered by EzPortal