Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 3

Topic gezien door 162010 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 05 dec 2012 - 22:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Marco_Goes

Citaat van: VinceBongiovi op vr 07 dec 2012 - 07:08
Hier in Hansweert (zeeland) ligt er misschien maar een cm of 1-2 en het begint al weer te smelten.
Nog wel veel wind en regen/natte sneeuw.

Yep, het dooit als een malle. Jammer hoor.

appiehappy


René

Waddinxveen

Joep

Op weerplaza geeft ie wel droge  :)sneeuw aan

PatrickM

Het lijkt wel helemaal open te breken, hier ligt nog amper sneeuw, hooguit 1 cm meer als gisteren, dus nu zo'n 2 a 3 cm.

Marlieke

Citaat van: appiehappy op vr 07 dec 2012 - 07:13
Het sneeuwt hier ook aardig door

In de Albert Heijn? Of in je woonplaats die wij moeten raden?

Ontopic: volgens buienradar moeten wij midden in de sneeuw zitten nu... Staar me suf op de lantaarnpalen maar helemaal niets, noppes, nada...  ???
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

jorentje1997

Oostende meld sneeuw! die blijft mooi liggen.

wkeijzer

er vliegt van alles voorbij, maar tis langzaam aan aan het afkoelen. dus verwacht dat er nog wel wat 'vast' spul bij komt.tot nu toe is het een mix, maar ach, tis nog geen januari, dan zijn de koustromingen wat zekerder. Voor nl is dit tamelijk vroeg toch?

Richard

Zouden hier nabij Zwolle ook al een uur in de sneeuw moeten zitten, maar niks >:( van dat alles

Joep

 
Willemijn Hoebert op Radio 1
Update van weervrouw Willemijn Hoebert in het Radio 1 Journaal:

•Code oranje zit nog steeds in de verwachting.
•Sneeuw komt later dan verwacht. Het zal tot een uur of 14 uur sneeuwen.
•De voorspelde 15 cm sneeuw zullen we niet halen.
•Op dit moment ligt er in Zeeland 2 cm en elders wat minder.

MarcS

Wauw, het leek gisteravond rond 00.00 toch echt iets te beloven gezien de koude en de 'sneeuwgeur' buiten. Ik steek net mijn ruikertje weer naar buiten en denk dat het in Heerhugowaard iig erg mee gaat vallen. Wind is inmiddels wel meer naar noordhoek gedraaid, dus wie weet.

arjanbruggink

Smilde meldt ook (lichte) sneeuwval...
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Aris

2-3 cm sneeuw en heel Nederland slipt dicht.
Moet je ze in Canada eens vertellen. Die lachen ons vierkant uit.  :)

Denk dat de kustgebieden vroeg moeten opstaan om van de sneeuw te genieten. Het dooit even hard als het valt.
Benieuwd wat er hier gaat vallen (Twente). Het lijkt, anders dan de voorspellingen tot gister, gedraaid te zijn richting het Oosten/ NoordOost.

PatrickM

Gelukkig, het begint hier weer te sneeuwen. :)

MamaAs


maarten89

Hier sneeuwt nu uurtje al weer. 1.5 cm boven 3 die lag. Mooi sneeuwdekje word er gevormd. Moet toch wel 10 komen!

winter

Zuid-oost brabant meld nu ongeveer 3cm droge sneeuw weet niet of we de 20cm zullen halen maar blijf hopen dat het gebied boven ZO brabant blijft hangen.

Zal de hevige sneeuwval die voorspelt is nog komen want, zie niks op radars van hevige sneeuwval ofzo

Marcellang

Citaat van: Aris op vr 07 dec 2012 - 07:23
Benieuwd wat er hier gaat vallen (Twente). Het lijkt, anders dan de voorspellingen tot gister, gedraaid te zijn richting het Oosten/ NoordOost.

Idd, het lijkt wel alsof het Laag iets noordelijker doortrekt?
Wishfull thinking ::)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

vivalavida

Net vanuit mijn raam, en het gaat behoorlijk hard buiten!
Er rijd een sneeuwschuiver door de straat, maar dat heeft nu weinig effect
https://twitter.com/itsmemaaike/status/276936080920571904/photo/1

hier is renkum zal t ff aanpassen

winter

Raar
Weerplaza zei gisten in ZO brabant in de buurt van eindhoven zo'n 20 tot 25 sneeuw.
Nu aangepast naar misschien zo'n 10 cm.
Weer.nl zei gisteren zo'n 9 cm sneeuw nu geven ze 14 cm voor vandaag we zullen wel zien misschien activeert het neerslaggebied of blijft het boven nederland, weet iemand hier het antwoord al op???
Want, zie dat zelfs rijkswaterstaat verast omdat, het pas laat is begonnen met sneeuwen?????

Powered by EzPortal