Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 3

Topic gezien door 162022 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 05 dec 2012 - 22:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SuperGrover


just0408

Ik ben ook niet van steen.

jornonweer

wow zie dat er amper iets op me afkomt hier, fijn op staan zo..
Danger is real, fear is a choice.

Pascal Soomers

De eerste vlokken van vandaag in zuid-Limburg zijn een feit!
When a supercell arrives, you must be prepared.

Bacci

Wakker, sneeuwgebied vertraging? alleen maar beter, kan het langer boven ons land hangen.

jornonweer

Een sneeuwzone bevindt zich over het westen van het land. Ze trekt in het komende uur van Oost-Vlaanderen richting Antwerpen, Brabant en Henegouwen, waar sneeuwhoeveelheden tot lokaal 5 cm verwacht worden. In combinatie met rukwinden tot 60 km/u kan dit het verkeer hinderen. bron kmi 

zo zie je maar hoe veranderlijk het weer is, nu verwachten ze hier op de meeste plaatsen maar 2-3cm..
Danger is real, fear is a choice.

Kermisspin

Goeiemorgen,

Zo te zien zal het hier in het NO mee gaan vallen. Alleen lichte sneeuw word er verwacht.

Actuele windkaartje.

Volvo for life!

just0408

Het begint er hier zo langzamerhand een beetje op te lijken.
De vlokken worden groter, talrijker, het blijft al meer liggen en de temperatuur daalt licht. Nu 0.6 °C
Ik ben ook niet van steen.

SuperGrover

op de weg in zeeland is het een ramp, en bij Roosendaal in de buurt is het zicht maar een paar meter. Dat zijn de woorden van mijn collega's die nu weer richting huis zijn omdat er in Zeeland geen doorkomen aan is.
Dus mensen kijk uit als je de weg op gaat.


SuperGrover

Hier sneeuwt het nu aardig door.   :D

Kermisspin

Zit zelfs onweer in bij Zeeland  :)
Volvo for life!

Joep

De media zijn aardig veranderd, sneeuw komt later en er valt macimaal 5-10 cm vandaag :'(

Kermisspin

Citaat van: Joep op vr 07 dec 2012 - 06:20
De media zijn aardig veranderd, sneeuw komt later en er valt macimaal 5-10 cm vandaag :'(

Lokaal meer mogelijk ;)

Ik vind het sneeuwgebied toch al redelijk dicht bij NO komen :)
Volvo for life!

Bacci

Citaat van: Joep op vr 07 dec 2012 - 06:20
De media zijn aardig veranderd, sneeuw komt later en er valt macimaal 5-10 cm vandaag :'(

Ik zou daar blij mee zijn, wie weet krijg je meer, het zijn ook maar indicaties.

Bernardo

Begint hier nu net te sneeuwen. Had het niet even half uurtje later kunnen gebeuren? Was ik op me werk geweest... ;D

Ries

Goeiemorgen! De maan schijnt  hier zelfs nog rustig door een dun laagje bewolking en KNMI zegt dat het hier misschien zelfs helemaal droog blijft vandaag! Dikke bummer! De rest met wél sneeuw veel plezier!

Elmar

Momenteel hier nog geen sneeuw bij een tempratuurtje van 0,0 graden.
Zal wel niet heel lang meer op zich laten wachten want op de webcams is al te zien dat het in urk en blokzijl goed sneeuwt.
Maar afwachten hoeveel het uiteindelijk gaat worden, maar erg leuk is het zeker!


Ries

Het valt behoorlijk mee tot dusver hè, hoor op de radio ook dat het enkel wat (natte) sneeuw is in 't westen en verder niks noemenswaardigs? Zou eerst al vanaf in de nacht noodweer zijn, sneeuwstorm, en nu lijkt de gehoopte sneeuwdump met een sisser af te lopen? Of trekt het nog aan? Hoe kan het dat het niet zo hevig is als verwacht?

Pascal Soomers

Citaat van: Ries op vr 07 dec 2012 - 06:30
Het valt behoorlijk mee tot dusver hè, hoor op de radio ook dat het enkel wat (natte) sneeuw is in 't westen en verder niks noemenswaardigs? Zou eerst al vanaf in de nacht noodweer zijn, sneeuwstorm, en nu lijkt de gehoopte sneeuwdump met een sisser af te lopen? Of trekt het nog aan? Hoe kan het dat het niet zo hevig is als verwacht?

Dan vraag ik mij sterk af waar die radio hun berichtgeving vandaan haalt, aangezien het wel degelijk raak is al op veel plaatsen  :-\?
When a supercell arrives, you must be prepared.

Powered by EzPortal