Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 3

Topic gezien door 161942 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 05 dec 2012 - 22:06

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Dennis

Even nog geduld..... de kern ligt nog iets te nw : moet nog iets verder uitdiepen .... maar proces is bezig

SuperGrover

Citaat van: just0408 op vr 07 dec 2012 - 02:00
En als het wel significant verbeterd?

dan hebben de kinderen mij laten beloven dat ik met ze naar buiten zou gaan. Dat is toch wel spannend natuurlijk. In de nacht lekker door de sneeuw banjeren  :D :D :D :D

dondertje127

Hier in het binnenland (Gelderland) nog geen sneeuw natuurlijk, maar ik hoor het wel al waaien. De wind is al toegenomen dus, de eerste windlijnen van dit laag zijn ingetreden :)

Chase-Stormer

Den Helder meld grove vlokken sneeuw !

menzo


MamaAs

Hier regent het  ??? Alle oude sneeuwt regent weg.

just0408

Na een uurtje natte motsneeuw is het weer gestopt.
Temperatuur weer opgelopen naar 1.3 °C. Maar het echte werk moet nog beginnen natuurlijk.
Ik ben ook niet van steen.

Dennis

Citaat van: MamaAs op vr 07 dec 2012 - 02:43
Hier regent het  ??? Alle oude sneeuwt regent weg.

gevaarlijke neerslag -

MamaAs

Het waait wel hard, daarom ben ik ook wakker geworden. Er waaide iets om   >:(
Maar goed, ik zie het morgenochtend wel, ik verwacht  er eerlijk gezegd niet zoveel van.

Weatherboy

Motsneeuw hier zonet. Nu weer droog. Ik ben benieuwd, er blijft weinig van over op de radar :(

flyerke

In Gent regen. Tot zover de hoop op een pak sneeuw  :(
Winter is coming

Pascal Soomers

Komt wel goed, het is nog geen vrijdagavond!
When a supercell arrives, you must be prepared.

Dennis

Er is enige "vertraging" bij het Laag : het voelt zich blijkbaar goed waar het "hangt" - dit geeft voor ons een opschuiving van tijdstippen

just0408

Citaat van: Dennis op vr 07 dec 2012 - 03:50
Er is enige "vertraging" bij het Laag : het voelt zich blijkbaar goed waar het "hangt" - dit geeft voor ons een opschuiving van tijdstippen

Zie je? Zelfs het laag ondervind ernstige hinder van de hevige sneeuwval zodat het vertraging oploopt.
Ik ben ook niet van steen.

rdd

Eindelijk matige sneeuwval in zeeuws vlaanderen! :D

Weatherboy

Citaat van: rdd op vr 07 dec 2012 - 03:58
Eindelijk matige sneeuwval in zeeuws vlaanderen! :D

Dat zijn goed berichten!

rdd

Het is onderweg zullen we maar zeggen..

just0408

Heerhugowaard: 1.6 °C en het begint weer licht te sneeuwen. En nu maar intensiveren.
Ik ben ook niet van steen.

SuperGrover

er dwarrelt wat naar beneden.

en strooien houden ze hier wel van. al 4 keer vannacht de strooiwagen langsgereden.

Dennis

Update KNMI bij Code oranje:

In vrijwel het hele land is er in de (vroege) ochtend een grote kans (80%) op sneeuw. De sneeuw kan op veel plaatsen tot in de middag aanhouden waarbij er een sneeuwdek van 5-10 cm ontstaat, lokaal is zelfs 10-15 cm mogelijk. In het westen van het land gaat de sneeuw ook samen met vrij veel wind. In het noordoosten wordt slechts lichte sneeuw verwacht.

Opgesteld   07/12/2012 03:45 uur LT

Powered by EzPortal