Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 2

Topic gezien door 285667 bezoekers
Gestart door Johann, wo 28 nov 2012 - 15:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Cdtj3

Citaat van: Jan van Ooijen op do 06 dec 2012 - 11:24
Plaatje.

Haha ik zit volgens deze run de hele tijd in de sneeuw, zit precies in dat bandje dat nog boven Flevoland blijft hangen :D
Onweersdagen 2017: 33 Hagel: 8
https://www.flickr.com/photos/calvinmusch/

MamaAs

Fantastisch! Het lijkt mooi over Workum heen te 'kantelen'.
Ik duimduimduim.

Kevinwinter

Lol, hier blijft de sneeuw lekker lang hangen :P

Jenkie

Vanaf hoe laat denken jullie dat het in Twente gaat sneeuwen? Moet nog naar college  :D

Kiwitwins

Als dit plaatje uit gaat komen dan zit ik goed hier in Zuid Limburg....Zo'n 5 tot 6 uur sneeuw, dat moet dan toch wel wat opleveren....In ieder geval kom ik dan de straat niet uit... Misschien de auto alvast aan de hoofdweg parkeren vanavond.
Het is maar dat je het weet.

MamaAs

Als die voorspelling uit gaat komen, zitten we 13-14 uur in sneeuwval. En dan ook nog best pittige sneeuwval.

Erik V

Ben benieuwd voor het westen of zit ik er nu naast?

frankaloe

wij hebben vooral smorgens sneeuw en savond komt die weer terug
http://88.159.160.138/view/viewer_index.shtml?id=303 webcam
niets zo veranderlijk als het weer

glenn

ook ik zit meer dan goed in deze run 2 x sneeuwval eerst overdag en dan savonds opnieuw ! super !

jeffrey83

Pfff slechte run.. zie toch voornamelijk regen voor west-zeeland.. 
Maar het is nog geen vrijdag :)

Roland


just0408

Toch blijf ik het knap vinden dat zo'n HIRLAM exact kan bepalen hoe en waar de neerslag gaat vallen.
Ik ben ook niet van steen.

mauriceb

Idd, zoals ik al dacht het westen zw eerst beetje regen, dan veel sneeuw gevolgd door weer regen en later op de avond weer sneeuw :) oosten van het land zit goed. Desalniettemin een leuke weerdag :) helaas met wel veel overlast her en der.

Jan van Ooijen

Citaat van: mauriceb op do 06 dec 2012 - 11:37
Idd, zoals ik al dacht het westen zw eerst beetje regen, dan veel sneeuw gevolgd door weer regen en later op de avond weer sneeuw :) oosten van het land zit goed. Desalniettemin een leuke weerdag :) helaas met wel veel overlast her en der.

Zie je ook de hoeveelheden? Wel aan kop daar en ik moet die regen nog maar eens bezien of die valt ;)
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Bernardo

Het hele donkere gebied, mag nog wel iets maar naar boven komen haha. Voor zover ik kan zien, in Leeuwarden dus vanaf de nacht sneeuw tot rond een uur of 14 in de middag. Ben benieuwd.  8) 8)

Eastwood

Is Oper hier de weg kwijt of is het andersom?
locatie: Oosterwolde (Fr.)
www.meteo-oosterwolde.nl.ae

mauriceb

Citaat van: Jan van Ooijen op do 06 dec 2012 - 11:40
Zie je ook de hoeveelheden? Wel aan kop daar en ik moet die regen nog maar eens bezien of die valt ;)

Je hebt gelijk jan, mijn reactie avn een beetje regen is niet echt de realiteit er gaat gewoon een hoop sneeuw vallen dat is zeker een feit, jammer voor het westen dat er even van die natte zooi doorheen komt. Als die al komt natuurlijk. Ik baseerde mijn verhaaltje op 1 run de GFS 06z. Er kan nog wat veranderen natuurlijk en 1 run is wellicht ook te weinig om een goed oordeel te vellen.

Aris

Citaat van: Jan van Ooijen op do 06 dec 2012 - 11:24
http://i45.tinypic.com/210htzo.jpg

Twente kruipt er steeds langzamer uit. Nu enkel nog rondom het middaguur in de cijfers. De rest erom heen vallen al gaten.

trivento

En het westen van Belgiƫ lijkt toch een pak regen te gaan krijgen tussendoor...

Powered by EzPortal