Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 2

Topic gezien door 285510 bezoekers
Gestart door Johann, wo 28 nov 2012 - 15:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

zwoof

Goedemorgen all. Hier ook een klein laagje sneeuw :)

Dennis

Citaat van: SuperGrover op do 06 dec 2012 - 07:42
In het hele land is het door winterse buien en bevriezing plaatselijk glad.
Verkeerssituatie
2 minuten geleden

138 meldingen | 1023 km op de snelweg

bron : http://www.anwb.nl/verkeer

:o ja zie het ook staan  - gek nos site /bnr melden "slechts" 324km

SuperGrover

idd. als je het plaatje bekijkt dan staat heel nederland gewoon vast.

152 meldingen | 1188 km op de snelweg             :o :o :o :o :o :o

Dennis

Citaat van: SuperGrover op do 06 dec 2012 - 07:48
idd. als je het plaatje bekijkt dan staat heel nederland gewoon vast.

152 meldingen | 1188 km op de snelweg             :o :o :o :o :o :o

deze site van anwb telt alle "europese" files bij elkaar op

Roan

Citaat van: SuperGrover op do 06 dec 2012 - 07:48
idd. als je het plaatje bekijkt dan staat heel nederland gewoon vast.

152 meldingen | 1188 km op de snelweg             :o :o :o :o :o :o
Ja maar ze rekenen op elke hoofdweg in het noorden ook dat er file staat, terwijl er gewoon redelijk langzaam gereden wordt ipv een echte file.. tja dan kom je wel snel aan bijna 1200 km file

SuperGrover

Citaat van: Dennis op do 06 dec 2012 - 07:53
deze site van anwb telt alle "europese" files bij elkaar op

aha  nou daar hebben we wat aan.   ::) ::)

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Eveline

Goedemorgen! Dat is lekker wakker worden. Eerst 4 bladzijdes bijlezen, er vanuit gaan dat het hier gewoon grijs is, gordijn open doen en dan sneeuw zien liggen, al is het maar een dun laagje! :-)

VinceBongiovi

Citaat van: Jan van Ooijen op do 06 dec 2012 - 07:58


Als je het zo voor Zeeland bekijkt eerst veel sneeuw en dan regen, maar goed we zien wel

SuperGrover


Marktwente

Hier (Hengelo) is vannacht hooguit een kleine cm sneeuw gevallen en het begint nu zachtjes aan weer iets te sneeuwen.
Staat er voor vandaag nog sneeuw op de kaarten? Of alleen voor vannacht en morgen?

SuperGrover

Citaat van: VinceBongiovi op do 06 dec 2012 - 08:04
Als je het zo voor Zeeland bekijkt eerst veel sneeuw en dan regen, maar goed we zien wel

1 resolutieblokje naar links en je zit de gehele tijd vol in de sneeuw. Het is dus idd even bekijken...

wkeijzer

Er is vanmorgen een leuk laagje poedersuiker gevallen. en uit westelijk komt nu een rommelend(onweer) gevaarte aan! een goeie bui lijkt me zo. of het gaat regenen, ik durf er mijn hand niet voor in het vuur te steken.ik ben in elk geval vandaag en morgen vrij! wat kan een liefhebber nog meer wensen  ;D

Bernardo

Zo nog mooi wit geworden vannacht hier. Jammer dat ik vandaag vrij ben, ipv morgen.

ron12

de enigste goede site voor file meldingen is en die heel betrouwbaar ishttp://vid.nl/VI/overzichturl]
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

X-treme

Onverwacht toch wakker geworden in een witte wereld  ;D
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Nopie

Mooi hoor ook in Boskoop is het wit geworden. Nu in Leiden waar bijna niks ligt op wat korrelhagel na. Ben benieuwd wat de runs gaan geven vandaag voor morgen qua sneeuw.

ivdw

Hoelaat verwachten jullie eigenlijk dat de storing ongeveer aan land komt?

(Leuk om iedereen hier weer te zien en geweldig om alle berichten hier te lezen.)

Mike25

Hier bij Apeldoorn vanacht ook cm of 4 a 5 gevallen, dat beloofd aankomende nacht/ morgen nog wat  ;D

Momenteel droog en -3,4  °C

maarten89

Goede morgen! Hier in arnhem zuid 4 cm sneeuw gevallen. OOk is stuk kouder geweest als verwacht! -5,9 matige vorst. Leuke dagen worden het.

Powered by EzPortal