Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 2

Topic gezien door 285490 bezoekers
Gestart door Johann, wo 28 nov 2012 - 15:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

ron12

Citaat van: just0408 op do 06 dec 2012 - 01:26
Je kan een stukje tekst intikken bij Profiel > Profiel Wijzigen > Forumprofiel > 'Persoonlijke Tekst', en die tekst verschijnt onder je avatar.
net veranderd wist ik ook niet bedankt voor de tip
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Nu heb ik nog een vraagje,was net buiten.Waarom is het tijdens sneeuwval altijd zo stil buiten je hoort echt niets.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

glenn

ja heb ik ook net gedaan woonplaats bij geplaats !

bliksems

Citaat van: ron12 op do 06 dec 2012 - 01:38
Nu heb ik nog een vraagje,was net buiten.Waarom is het tijdens sneeuwval altijd zo stil buiten je hoort echt niets.

sneeuwlaag is geluidsisolerend.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

zorba

Nogmaals voor de mensen die niet weten waar ze hun woonplaats in kunnen vullen zodat dit zichtbaar wordt op het forum:

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

bliksems

waarom komt er niet gewoon een "woonplaats" optie?
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

ron12

Citaat van: bliksems op do 06 dec 2012 - 01:42
sneeuwlaag is geluidsisolerend.
Dus als er het hele jaar sneeuw ligt langs een snelweg,hoefen ze geen geluids schermen te plaatsen
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

bliksems

het zou geweldig zijn ja.
maar heeft met geluidsweerkaatsingen te maken overal denk ik.
dan moet er wel overal sneeuw liggen.
"What do you mean, I'm funny?...You mean the way I talk? What?...Funny how? I mean, what's funny abo

NitroGenetics

Citaat van: ron12 op do 06 dec 2012 - 01:46
Dus als er het hele jaar sneeuw ligt langs een snelweg,hoefen ze geen geluids schermen te plaatsen

yep, nu de vraag nog of het logisch is :P

ron12

Ik duik zo het bed in,lekker onder een witte deken op het dak en op bed,lekker dromend over de winter van 1978/1979.
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Citaat van: NitroGenetics op do 06 dec 2012 - 01:50
yep, nu de vraag nog of het logisch is :P
op noord en zuidpool zou het kunnen,maar daar heb je geen snelwegen,gelukkig maar
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

dondertje127

In Arnhem heeft het lekker hard doorgesneeuwd uit een aantal flinke buien. Ik denk dat er minstens 1 a 2 cm sneeuw ligt, bomen en wegen zijn ook wit.
Op de cam zag ik dat alles was ondergesneeuwd op het Nijmeegseplein in arnhem, ook sneeuw op de verkeerslichten.

Het is hier een plaatje :)

Rianca

Kampen heeft een mooi laagje gekregen van 3 cm. Erg mooi om te zien! :)

ErikvA

Zoals reeds gemeld, regio Armhem volop sneeuw. Hier in Ede 2-4 centimeter, vriest ook goed vast. Aardig wit dus.

SuperGrover

Dordt heeft ook een laagje gekregen   :D

EDIT : sneeuwt nu weer.

glenn

We zijn nu donderdag 6 december 2012 04.07 u

momenteel zien we het laagje wat ons bergen sneeuw gaat bezorgen op de radarbeelden tot ontwikkeling komen boven engeland ! spanning begint nu toch toe te nemen

Kermisspin

Goeiemorgen,

Hier is toch best een leuk pakje sneeuw gevallen. Het sneeuwt nog steeds. Gisteravond nog een klap onweer gehad  :).
Ik ben benieuwd naar de ontwikkelingen van morgen.
Volvo for life!

JPP78

Goedemorgen, waar is hier? Graag woonplaats vermelden..

Hier in Workum ligt ongeveer 2 cm denk ik, maar wat de stormachtige wind gedaan heeft weet ik nog niet, nog niet buiten geweest.
Actuele gegevens van mijn nieuwe weerstation. Workumerwaard/ nabij IJsselmeer.
http://www.weatherlink.com/user/workum

Kermisspin

Citaat van: JPP78 op do 06 dec 2012 - 06:07
Goedemorgen, waar is hier? Graag woonplaats vermelden..

Hier in Workum ligt ongeveer 2 cm denk ik, maar wat de stormachtige wind gedaan heeft weet ik nog niet, nog niet buiten geweest.

Hoogezand-Sappemeer is hier  ;D

Hier ligt meer dan 2cm. Ben ook nog niet buiten geweest en sneeuwen doet het nog steeds.
Volvo for life!

Koen-IJM

Ook in IJMuiden is er een mooi laagje sneeuw gevallen. Onverwachts!

Powered by EzPortal