Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 2

Topic gezien door 285519 bezoekers
Gestart door Johann, wo 28 nov 2012 - 15:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

TaL

Ik lig net op de grens met de regen zo te zien
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

TaL

Citaat van: TaL op wo 05 dec 2012 - 14:45
Ik lig net op de grens met de regen zo te zien

Edit: temperatuur ligt hier al constant rond 3 graden terwijl we hier 7 graden moesten halen :)
Onweersdagen. 2012: 29, 2013: 24, 2014: 42, 2015: 23, 2016: 16, 2017: 0

Kevinwinter

De buien rond Flevoland beginnen samen te trekken?

jorentje1997


Erik V

En hier in Rotterdam Hoogvliet schijnt de zon:-)

winter

Kaarten zien er geweldig uit gewoon de hele week, op maandag en dindsdag na maar daarna weer zeer koud.
Al zijn maandag en dinsdag nog redelijk ver en is onzeker heid groot.
Mooi stuk op weerplaza http://www.weerplaza.nl/weerinhetnieuws/Grote+hinder+door+winterweer+mogelijk/1337
Kans op 10 tot 20 cm sneeuw dit belooft wat voor vrijdag.
Zal waarschijnlijk goed blijven liggen want het valt vroeg in de ochtend wanneer de temperatuur waarschijnlijk het laagst zijn en we hebben deze week al een goede koude week gehad waardoor de grond-temperatuur flink gedaald is.
Hopen dat we een paar geweldige weken krijgen dit jaar en hopen op een elfstedentocht.
Vraagje?
Zijn de sneeuwhoeveelheden al redelijk zeker en dat het sneeuw word of is het morgen pas met 100% te zeggen.

Weatherboy

In Zwanenburg zonet, matige tot zware (natte) sneeuwbui met hagelkorrels en zelfs een redelijk forse klap onweer! :D Ik ben al helemaal blij voor vandaag, echt geweldig!

just0408

Ik ben ook niet van steen.

Kevinwinter



Lol, die buien (die al aan land zijn) boven het IJsselmeer ontwikkelen zich aardig :P

glenn

Ook in belgie wordt nu gewaarschuwd ! blijf thuis indien u de baan niet opmoet over het hele kand wordt tussen de 5 - 15 cm sneeuw verwacht

jasper-k

In Amstelveen sinds 10 minuten zware sneeuwval, grote vlokken. Het wordt hier wit!!!

zorba

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Rayonhoofd

Ha, eindelijk gevonden waar Jan en Johann zijn gebleven.........Sorry, ben een soort "ramptourist", alleen aanwezig als er winter dreigt en dus begonnen op het "verkeerde" forum. (BTW, ik heb geen idee wat er is gebeurd dat er een nieuwe site gestart diende te worden ?).

Leuke sinterklaassurprise die sneeuw en (theoretisch) afkoeling. Ik hoop dat de kerstman het stokje zo over neemt !
"Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je  muil gaat, is men vergeten om te strooien "

Bacci

Mooie buienlijn, hopelijk ontstaat daarachter nog een buienlijn!

Ed

Citaat van: Rayonhoofd op wo 05 dec 2012 - 15:08
Ha, eindelijk gevonden waar Jan en Johann zijn gebleven.........Sorry, ben een soort "ramptourist", alleen aanwezig als er winter dreigt en dus begonnen op het "verkeerde" forum. (BTW, ik heb geen idee wat er is gebeurd dat er een nieuwe site gestart diende te worden ?).

Ha, zo verging het mij dus ook! Gelukkig de 'mannen' weer gevonden!!

just0408

Zelfs het rayonhoofd is aangeschoven. Het gaat de goede kant op.  ;D
Ik ben ook niet van steen.

Impreza

Citaat van: Rayonhoofd op wo 05 dec 2012 - 15:08
Ha, eindelijk gevonden waar Jan en Johann zijn gebleven.........
Ik denk dat ik niet de enige ben die nu bijkant schreeuwt: HAH! Ik was dus niet e enige!
Maar je hebt je weg terug gevonden, dus welkom terug!

Jan van Ooijen

Sneeuwjacht voor het noorden vanavond! Windstoten tot 100 km/u icm sneeuw

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jones

Met die bui hier is het kwik flink gedaald. Voor de bui nog +3,8°C en nu +0,7°C en nog steeds dalende, met dauwpunt precies 0,0°C. De regen is hier een uurtje geleden overgegaan in natte sneeuw, maar het scheelt bijna niets of het is droge sneeuw (op het gras ontstaan ook al wat witte plekken)

wim67

Welkom allemaal jullie zullen zien dat het hier gezellig, leerzaam en leuk is. ;D ;D ;D

Powered by EzPortal