Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 2

Topic gezien door 285659 bezoekers
Gestart door Johann, wo 28 nov 2012 - 15:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Kres


jorentje1997

Oostende meld dikke vlokken smeltende sneeuw!

Elmar

Redelijke sneeuwval nu in de Kop van Overijssel.
Sneeuw blijft niet liggen, temp rond de 3.0 naast het huis.

Kevinwinter

Huh? Tussen Deventer en Apeldoorn zit 20 km, tussen Deventer en Twello 2-5 km:







Hangt het dan van die 5 km af? Tussen Twello en Deventer?

Bacci

Daar komen toch wel zware sneeuwbuien aan vanuit de noordzee.

Jan van Ooijen

Aan radar te zien momenteel een zware sneeuwbui thv Afsluitdijk

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

dondertje127

Ja, en na vrijdag gaat het meteen weer dooien? :(
Zeg alsjeblieft dat het niet waar is?

gilleeesss

Het ziet er niet goed uit voor westen belgie =( sneeuw overgaand in regen..

Koen-IJM


maarten89


ron12

Citaat van: Glennb op wo 05 dec 2012 - 12:00
Ik moet zeggen dat ik zelf nu wat zenuwachtig begin te worden. Normaal ben ik helemaal geen sneeuwmens. Heb er nu best veel zin in! Heb in ieder geval geregeld dat ik vrijdag vanuit huis werk! Niks geen NS gedoe dit keer. 8)
nu maar hopen dat de stroom niet uitvalt ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Bacci

Sneeuw komt uit het noordwesten maar de buien trekken van west naar oost over het land.

just0408

Het is hier wel 5 graden boven nul. Maar misschien krijg je dan wel megavlokken als een hardnekkige sneeuwbui overtrekt.
Ik ben ook niet van steen.

puntakotta

Heel erg donkere lucht nadert het industrie terrein in Alkmaar, ben benieuwd... ;D

De wind gaat ook aanwakkeren bij het naderen van de bui!

ron12

windkaart voor noord/noordwest europa voor de komende 144 uurhttp://scandinavia.meteox.com/forecastloop.aspx?type=2 wel even 144 uur aan klikken
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

samverhoeven

Hier bij 3,5°C bakken met regen :(, ik hoop dat het de volgende uren met het instromen van koude lucht overgaat in sneeuw zoals verschillende weermodellen weergeven.

EDIT: Hey, wat valt er hier nu uit de lucht? Jawel, natte sneeuw :).

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jones

Oee i love this! de voorpret en de drukte op het forum alleen al vind ik fantastisch. Alleen jammer dat zondag de dooi al (tijdelijk) een beetje inzet, maar dat zien we dan wel! Eerst genieten van die mooie witte vrijdag!

ron12

Citaat van: Eveline op wo 05 dec 2012 - 10:22
wat een goede pluim weer!

Vind dit een erg interessant en leuk forum om te lezen, beter dan 'de andere' :)

Toch maar eens binnenkort een goede buitenthermometer kopen haha!
gewoon doen hoor, hoort bij het eerste levens behoefte voor een weer gek ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

just0408

Nouja, we moeten toch nog maar zien hoe het afloopt voor Noordholland maar ik verwacht wel dat het sneeuwt en wit is vrijdagmorgen.
Ik ben ook niet van steen.

Powered by EzPortal