Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 2

Topic gezien door 285504 bezoekers
Gestart door Johann, wo 28 nov 2012 - 15:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Rudi-Assauer

Ook maar weer uit mijn zomerslaap gekomen en erachter gekomen dat Jan is verhuisd, ik verhuis lekker met hem mee, al weet ik niet wat de achterliggende reden is geweest.

Afijn, mooie dagen komen eraan. Kou mag wel maar hoeft van mij niet. Mij gaat het om sneeuw. Vanuit Enschede maar eens nowcasten de komende 3 dagen. Hopelijk wordt vrijdag de dag zoals die nu al minimaal in de verwachtingen staan.

Marcellang

Citaat van: Jan van Ooijen op di 04 dec 2012 - 14:19
sneeuwjacht en drift sneeuw,  Je wil daar echt niet inzitten.

Thankx Jan, as. vrijdag ritje Belgie heen en terug gepland (ca.800 km)
De kaarten maar in de gaten houden denk, en mochten deze kaarten uitkomen zal ik vanuit huis hiervan gaan genieten ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

just0408

Het wordt nog gezellig hier met al die overlopers.  ;)
Ik ben ook niet van steen.

Jan van Ooijen

Citaat van: SuperGrover op di 04 dec 2012 - 14:23
Van het andere forum hierheen verhuisd.
Zoals iedereen weet wordt het spannend de komende dagen.
Iemand meer inzicht wat de verwachtingen zijn voor Zeeland a.s. vrijdag ?

Welkom, ik heb vanmorgen een kleine update geschreven wat betreft sneeuwjacht en driftsneeuw voor aanstaande vrijdag

http://forum.meteo-service.nl/index.php/topic,3259.msg31956.html#msg31956
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Dennis

Citaat van: Weerfreak op di 04 dec 2012 - 14:21
Hoop dat de wind genoeg aflandig word voor sneeuw hier aan de kust aanstaande vrijdag. Afwachten maar. :)



hoffies

Het ziet er allemaal heftig uit, wilde zelfs nog ff golfen.. *not*  ;D
Twitter: @hoffnar2911

Fren

Spannend... kan me een vrijdagmiddag herinneren dat het hier in het oosten helemaal wit werd... en echt een enorme bak sneeuw...
benieuwd of we vrijdag weer zon scenario krijgen
The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Farid_A

Bedoel je DEZE vrijdag misschien? Die was inderdaag vrij chaotisch voor het oosten van het land. Nu graag het westen ;).

Dennis


Weerfreak 1337

Bedankt Dennis! Volgens mij moet dat genoeg zijn! :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

puntakotta

Citaat van: Jan van Ooijen op di 04 dec 2012 - 14:19
Welkom! Het lijkt mij verstandiger als je de avond daarvoor gaat zoals de kaarten er nu voorliggen. Vanmorgen heb ik al een kleine update gedaan over sneeuwjacht en drift sneeuw, maar de kansen daarop zijn toegenomen. Je wil daar echt niet inzitten.

Dankjewel Jan,

Ik heb inderdaad het idee dat ik deze afspraak maar beter kan verzetten naar een andere dag. Ook gezien het bericht wat Dennis zojuist heeft geplaatst.  :)
Ik ga maar een een dagje thuiswerken inplannen en lekker genieten van de sneeuw! Ik ga er vanuit dat ook Noord-Holland in de prijzen valt namelijk. Ik zit een km of 35/40 van de kust af..

Groet

wesleylollol

Citaat van: Jan van Ooijen op di 04 dec 2012 - 14:34
Welkom, ik heb vanmorgen een kleine update geschreven wat betreft sneeuwjacht en driftsneeuw voor aanstaande vrijdag

http://forum.meteo-service.nl/index.php/topic,3259.msg31956.html#msg31956
weet je ook of Pijnacker sneeuw krijg zo wel leuk zijn  (dat ligt 20minuten van den-haag (zuid-holland)

just0408

Citaat van: Dennis op di 04 dec 2012 - 15:24
Bijna 80% 3-10cm sneeuw

Stel je nou voor dat het net die 5% <0,3 cm wordt.  ;D
Ik ben ook niet van steen.

SnowBoots

Ook maar eens overgestapt naar deze zijde van het web, gelukkig is JvO in combinatie met deze nieuwe site redelijk makkelijk gegoogeld..! 8) Ik ben overigens vooral een meelezend member!  ::)

Jan van Ooijen

Citaat van: SnowBoots op di 04 dec 2012 - 15:57
Ook maar eens overgestapt naar deze zijde van het web, gelukkig is JvO in combinatie met deze nieuwe site redelijk makkelijk gegoogeld..! 8) Ik ben overigens vooral een meelezend member!  ::)

Welkom en veel leesplezier de aankomende tijd. Johann en Michael v/d Poel en ik zullen proberen alles zo goed mogelijk in kaart te brengen
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

wesleylollol

Citaat van: Jan van Ooijen op di 04 dec 2012 - 15:59
Welkom en veel leesplezier de aankomende tijd. Johann en Michael v/d Poel en ik zullen proberen alles zo goed mogelijk in kaart te brengen
kunnen jullie miss donderdag een weerbericht plaatsen met alles want er is nogal verwarring of het nou ging sneeuw of regen of waar het valt

mauriceb

Citaat van: wesleylollol op di 04 dec 2012 - 15:51
weet je ook of Pijnacker sneeuw krijg zo wel leuk zijn  (dat ligt 20minuten van den-haag (zuid-holland)

Of Pijnacker sneeuw krijgt moeten we even afwachten, verder moeten we de vragen van "krijg ik sneeuw?" of "valt hier ook nog wat?" proberen te vermijden op dit forum. Dit houdt het  niveau enigzins op peil. Vragen hoe bepaalde zaken werken qua weer ed. mogen altijd gesteld worden.

Jan van Ooijen

Citaat van: wesleylollol op di 04 dec 2012 - 16:03
kunnen jullie miss donderdag een weerbericht plaatsen met alles want er is nogal verwarring of het nou ging sneeuw of regen of waar het valt

Dat komt er als er meer duidelijkheid is, ga er maar vanuit dat het morgen zal zijn in een nieuw topic. Daarin wordt dezelfde handelswijze gebruikt zoals de meeste van mij gewend zijn
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

wesleylollol

Citaat van: mauriceb op di 04 dec 2012 - 16:05
Of Pijnacker sneeuw krijgt moeten we even afwachten, verder moeten we de vragen van "krijg ik sneeuw?" of "valt hier ook nog wat?" proberen te vermijden op dit forum. Dit houdt het  niveau enigzins op peil. Vragen hoe bepaalde zaken werken qua weer ed. mogen altijd gesteld worden.
top bedankt :)

mauriceb

Ik ben benieuwd waar de GFS run dalijk mee komt. Hopen dat het westen ook wat meer sneeuw krijgt in de berekeningen. Gelukkig werk ik thuis as. Vrijdag dus kan de boel goed in de gaten houden.


Powered by EzPortal