Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 2

Topic gezien door 285497 bezoekers
Gestart door Johann, wo 28 nov 2012 - 15:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Kevinwinter


just0408

Oke. Even een leuk plaatje van vrijdag.  ;)


Ik ben ook niet van steen.

Henk1976

Het KNMI heeft het over buien die op woensdag een steeds winterser karakter krijgen, maar de natte sneeuw vloog mij net al om de oren hier in Groningen.

Bacci

Nou dit is lekker wakker worden! (een beetje laat maarja was moe). Vooruitzichten waar ik alleen over kon dromen, lijken toch realiteit te worden, maarja we zijn er nog niet! KNMI geeft voor morgen al enkele cm voor het noordoosten, hopelijk pak ik hier wat van mee!

Jan van Ooijen

Wat gaat de ijspluim doen in Noordoost? Schaatsen uit het vet??

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

adebos

Vrijdag ga ik naar de Eiffel... Gaat een spannend ritje worden als de verwachtingen door gaan :D

Lisse nu pest weer, regen regen en nog eens regen... bah

Kevinwinter


just0408

Ik ben ook niet van steen.

Kevinwinter

Citaat van: just0408 op di 04 dec 2012 - 11:28
Dat zijn mooie kaartjes.  8)

Ja, echt wel. (5) 10 tot 20 cm.. Dat moet ik dan maar gewoon geloven, nu alleen hopen dat het werkelijkheid word.


adebos

Wel lekker dat het zo vroeg in de winter al zo gaat kriebelen weer :)

René

Waddinxveen

Kevinwinter

Jaja, het ziet er heel goed uit voor het weekend.

glenn

Even een vraagje zaterdag gaan we met de bus naar dusseldorf mogen we sneeuw verwachten ?

Farid_A

Ik hoop echt dat ik hier in het Westland vrijdag toch nog wat kan meepikken met de verwachte sneeuw die gaat vallen. Als ik eerlijk ben denk ik dat het echt bij regen blijft. Dat laagje moet een stukje naar het westen opschuiven. Een klein stukje maar.

just0408

Citaat van: Farid_A op di 04 dec 2012 - 12:06
Ik hoop echt dat ik hier in het Westland vrijdag toch nog wat kan meepikken met de verwachte sneeuw die gaat vallen. Als ik eerlijk ben denk ik dat het echt bij regen blijft. Dat laagje moet een stukje naar het westen opschuiven. Een klein stukje maar.

Die kaartjes van Weerplaza zijn niet accuraat, want ze geven ook een pak sneeuw aan op delen van de Noordzee voor de Belgische kust.
Dus ook het ontbreken van een sneeuwdek in Noordholland op het kaartje neem ik niet serieus. Het is een ruime schatting.
Ik ben ook niet van steen.

Farid_A

Ja ik vond het al een raar gezicht, die uitstulping voor de vlaamse kust. Volgens mij is er morgenavond/nacht ook kans op een aantal sneeuwbuien aan de kust?

Jan van Ooijen

KNMI voor morgen en donderdag al code geel. Kans op gladheid door winterse buien

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

just0408

Sneeuwdump op vrijdag voor Midden-nederland.  :)
Ik ben ook niet van steen.

Kevinwinter

Maar die 10-20 cm sneeuw in midden en oosten. Klopt dat denken jullie?

Jan van Ooijen

Citaat van: just0408 op di 04 dec 2012 - 12:14
Sneeuwdump op vrijdag voor Midden-nederland.  :)

Mooi, laat maar komen. Daarna lekker naar Breuil-Cervinia waar het al goed winters is. Momenteel ligt daar een kleine 260cm aan sneeuw: http://sneeuwhoogte.nl/wintersport/itali%C3%AB/aosta/breuil-cervinia/breuil-cervinia
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Powered by EzPortal