Winterdiscussie topic 2012/2013 deel 2

Topic gezien door 285484 bezoekers
Gestart door Johann, wo 28 nov 2012 - 15:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

zorba

Behoorlijke natte flatsen in Enschede (Twente - Den Haag)

Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Pascal Soomers

Winter is geopend! Sneeuwval nu en blijft liggen in zuid-Limburg...
When a supercell arrives, you must be prepared.

Kermisspin

Toch mooi dat mensen weer van de eerste sneeuw kunnen genieten al....is het maar een heel klein beetje. In het zuid-oost daalt de temp. wel... wat misschien goed is voor sneeuwval  :)

Hier in het hoge noorden (Grunn') is het dik +3 en van sneeuw (laat staan natte) is totaal geen sprake. Nee....hier gewoon regen. 

Gr. KS ;)
Volvo for life!

marja1701

Bij deze meld Groningen zich ook... Natte sneeuw.
Motto: Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg!

Stephanie

Jeej, leuk voor jullie! :D

Ik wil meer foto's zien want hier regent het gewoon, en dan kan ik toch een beetje meegenieten ;)

Joep

Enorme inslag hier net schrok me dood

pietjelol

temp daalt wel iets nu 2.5 graden misschien hier straks ook nog wat. Al zal het niet veel zijn

just0408

't Regent hier de hele dag al. (Natte) sneeuw laat nog op zich wachten.
Ik ben ook niet van steen.

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

arjanbruggink

Nou, hier in Smilde (Dr.) nog geen vlokje(s) te bekennen..... Maar als't in Grunn-city al sneeuwt.....
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Bacci


Onno_D

Ook hier viel er natte sneeuw. Het blijft vooralsnog niet liggen hier. Zal ook wel niet gebeuren.

jorentje1997

Foto uit de Ardennen gemaakt door Dany (Courrière, 15 km oost van Namen, Hoogte 280 m)




Edit Jan: Even de juiste persoon vermeld die de foto gemaakt heeft

firefighter

hier (Twello) +1graad en natte sneeuw

Kres

Citaat van: jorentje1997 op za 01 dec 2012 - 20:54
Foto uit de Ardennen gemaakt door Dany (Courrière, 15 km oost van Namen, Hoogte 280 m)


Ohhh Nice :)

Remy

http://wolken.buienradar.nl/nl/eu
Is die krul tussen Schotland en Noorwegen bovenaan de Noordzee een potentiële polar low ?
Het krult iig lekker in :) dus wat is dat?
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

just0408

Ik ben ook niet van steen.

pietjelol

Citaat van: Remy op za 01 dec 2012 - 21:32
http://wolken.buienradar.nl/nl/eu
Is die krul tussen Schotland en Noorwegen bovenaan de Noordzee een potentiële polar low ?
Het krult iig lekker in :) dus wat is dat?
ik denk niet dat het een polar low. Omdat die dingen meestal ontstaan tussen ijsland en noorwegen. Maar het is wel lastig te zien omdat het donker is

arjanbruggink

In ieder geval geen polar low.... Is het nog niet koud genoeg voor (zeewatertemp.) Het zou een lijlaagje kunnen zijn die ontstaan is door de Noorse bergen.
Laatste onweersdag 01-04-'17
Onweersdagen seizoen 2017 tot nu toe: 3

Remy

Klinkt aannemelijk,een werveling die ontstaat op de afscheiding tussen vlakke zee en door afremming boven dat eigenlijk best wel raar gevormd stuk land dat ook op ongeveer die plek begint.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Powered by EzPortal