Hellmann winterwedstrijd van Weerplaza

Topic gezien door 19500 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 25 okt 2012 - 16:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ramon Oost

Zoals Jan al vermelde in een ander topic ben ik gedeeld eerste geworden bij de hellmann winterwedstrijd van weerplaza! :D meer info is hier te vinden --> http://ramonoost-fotografie.nl/index.php/nieuws

zorba

Kom ik aan met plek 211  ;D

Goed gedaan Ramon!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

hoffies

Hee Ramon, knap hoor...

Ik was nummer 275  :o Wel ruim boven onze weervriend waarvan we zijn naam niet mogen noemen..  ;)

Groeten antoin
Twitter: @hoffnar2911

Ramon Oost


SniperEye

Citaat van: zorba op vr 05 apr 2013 - 12:13
Kom ik aan met plek 211  ;D

Goed gedaan Ramon!

Helemaal vergeten deze wedstrijd :) Ik ben geëindigd op plaats... schrik niet... hou je vast... 306 :)

ron12

De tijd gaat snel.Over 4 a 5 weken,kunnen we hem weer invullen ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Ijsbloem

Ik doe het nu alvast.
november --- 8
december --- 7
januari 2014  ---2
februari   --- 0
maart     ---5
Op weg naar weer wat koudere winters ?
Zou zo maar kunnen , te beginnen in winter 2017.

Marcel

Citaat van: Ijsbloem op ma 23 sep 2013 - 16:41
Ik doe het nu alvast.

Je bent wel erg zuinig  ;D
Ik wacht nog even 6 weken, dan zijn er meer gegevens beschikbaar om de komende winter reëel in te schatten  ;)
Met vriendelijke groet,
Marcel  Mijn hobbypagina: https://www.flickr.com/photos/marcelwestland/

Romigo

Citaat van: Ramon Oost op vr 05 apr 2013 - 12:11
Zoals Jan al vermelde in een ander topic ben ik gedeeld eerste geworden bij de hellmann winterwedstrijd van weerplaza! :D meer info is hier te vinden --> http://ramonoost-fotografie.nl/index.php/nieuws

Geweldige prestatie. GEFELICITEERD!! Ik ben benieuwd wat jou bevindingen zijn voor de komende winter. Hier in Oostenrijk is de winter nog ver weg, maar dat kan snel veranderen. Vorige week hier al veel sneeuw gevallen boven de 1500 m, maar deze is voor een groot deel alweer verdwenen door de warmte van afgelopen dagen.

Ijsbloem

Ja Marcel, crisis he ?  :D
Elk dubbeltje moet omgedraaid worden dus op een hoge gasrekening zit ik niet te wachten.
Inderdaad best zunig.....Maar het is een gevoel dat ik eerder heb aangehaald .
Het is geen garantie maar de gebeurtenissen in het Poolgebied  en vroege kou uitbraak in het noorden
garanderen veel minder dan de vorige winters een (afwijkend) geblokkeerd patroon
Dus meer kans op een winter met een langdurige west circulatie.
Op weg naar weer wat koudere winters ?
Zou zo maar kunnen , te beginnen in winter 2017.

hoffies

Hierbij mijn cijfers..


        November: 5
        December: 11
        Januari: 28
        Februari: 74
        Maart: 17

        Winter: 135
Twitter: @hoffnar2911

Powered by EzPortal