Winter Discussietopic 2020/2021

Topic gezien door 142917 bezoekers
Gestart door Armand, do 03 dec 2020 - 11:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Diem

Citaat van: FR__1908 op do 04 feb 2021 - 21:57Ik hoop altijd op sneeuw. Maar meestal is het te mooi om waar te zijn. Maar dit is echt bizar/bijzonder qua voorspelling. Hoop echt dat het uitkomt. Durf het bijna niet te hopen.

Hoop op een herhaling van 2009. Toen was het de hele dag donker en sneeuwde het de hele dag flink door.
Inderdaad, voor onze regio is het lang geleden dat er een dik pak sneeuw is gevallen. Nu ziet het er toch echt naar uit dat wij ook flink in de prijzen gaan vallen, eindelijk 8)  Het blijft nog een beetje spannend wat dat laagje gaat doen, dat mag niet veel noordelijker meer gaan. De voorpret is in ieder geval al begonnen ;D

zwoof

Citaat van: Brisk op do 04 feb 2021 - 22:06Net even op dat andere forum snel door 2010 winter gebladerd (@zwoof had toen al de sneeuwman avatar), meer dan 20 delen die winter.
Dat waren nog eens winters!  :D ;)

sjaak_trekhaak

Citaat van: Joep op do 04 feb 2021 - 21:34Weer.nl komt met weerfakenieuws  :D  ;D
(afbeelding uit quote verwijderd, is een weervrouw van Weer.nl die het over 40-100cm sneeuw heeft)
Ze zit nu bij Jinek, even zien!

Joep

Citaat van: sjaak_trekhaak op do 04 feb 2021 - 22:14Ze zit nu bij Jinek, even zien!

Ja hartstikke leuk en enthousiast mens ;D

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

TMCThomas

Mocht je dit weekend de sneeuw precies willen volgen kan dat nu weer live met het nieuwe weer webcam topic. die vind je hier

Tyshane

Citaat van: zwoof op do 04 feb 2021 - 20:32Wij ook hier, weer precies in de roos! 
Hopen dat het niet meer gaat verschuiven, maar ben er bang voor dat het nog een aantal keren gaat zwabberen.

Nou jij zit helemaal goed zeg, volgens dat kaartje dan. Mooi man! 8) Ja het zal nog wel wat zwabberen, maar we gaan nu richting korte termijn dus het beeld wordt steeds eenduidiger. Zo spannend!  ;D


X-treme

ICON 18z weer prima.



Afbeelding "bijgesneden"*
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

benjamin112

Wat is het lekker druk hier zeg, lang geleden!

Er staat heel wat mooi's klaar voor de komende dagen... Laten we hopen dat er iedereen van kan genieten👍🏻

Joep

ICON 18

Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

FR__1908

Citaat van: Diem op do 04 feb 2021 - 22:10Inderdaad, voor onze regio is het lang geleden dat er een dik pak sneeuw is gevallen. Nu ziet het er toch echt naar uit dat wij ook flink in de prijzen gaan vallen, eindelijk 8)  Het blijft nog een beetje spannend wat dat laagje gaat doen, dat mag niet veel noordelijker meer gaan. De voorpret is in ieder geval al begonnen ;D

Dat zeker. moeten nog anderhalve dag wachten en al het nieuws volgen. Waar zit jij in de HW? Ik in 's-Gravendeel.

sjaak_trekhaak

Nieuwe GFS gunstig voor bijna allemaal  ;D Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Der RoX

GFS:



Smakelijk :)

7 ijsdagen
WiNtEr!!11!1!@

Romigo

Citaat van: Kermisspin op do 04 feb 2021 - 20:35Wat mij eigenlijk wel opvalt is hoe luchtig mensen denken over de aankomende situatie. Ik lees op sociale media  (en dan vooral onder nieuws items) dat er niks van terecht komt. Ik denk dat mensen de situatie flink onderschatten. Zeker in combinatie met de wind. Ook de lage temperaturen worden onderschat.

Die groep mensen moet je ook lekker dom laten. Gewoon reageren: "Het is allemaal water wat er naar beneden komt." ;D  ;D  ;D

Niet normaal, zoveel sneeuw. Of is GFS sowieso de meest optimistische?

Posts samengevoegd

grizzrh

Arpege heeft er voor het zuiden ook zin in  ::)





Doenrade, Limburg

Romigo

Hoezo opwarming van de aarde???

grizzrh

Als je GEM mag geloven vanaf 6 t/m 12 februari sneeuw aan een stuk door  :-X
Doenrade, Limburg

Bernardo

Citaat van: Romigo op do 04 feb 2021 - 23:40Niet normaal, zoveel sneeuw. Of is GFS sowieso de meest optimistische?

Nou zullen we dit maar doen? Iedereeen tevreden.

zwoof

GFS18 doet weer een half metertje voor ons.. Alsof het niks is.


Tam

Ik weet niet of iemand het al gevraagd heeft..

Maar hoe laat gaat het bij mij sneeuwen?

flyineddy

Citaat van: Tam op vr 05 feb 2021 - 00:56Ik weet niet of iemand het al gevraagd heeft..

Maar hoe laat gaat het bij mij sneeuwen?

Geen idee, wij weten niet waar jij bent.  ;)

Even een tip voor iedereen (het is al eens eerder genoemd): Je kunt je locatie invullen in je account. Dat is handig voor vragen zoals bovenstaande of bij het melden van waarnemingen. ;D

Je kunt je locatie als volgt aanpassen:
Ga links bovenin het scherm naar je profiel (1) en klik op "profile details" (2).
Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Scroll vervolgens naar beneden naar "Location" (3) en vul daar je locatie in.
Je hebt geen rechten om deze bijlage te bekijken.

Tot slot, klik rechts onderaan de pagina op "Verander profiel" om de wijziging op te slaan. :)

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

Powered by EzPortal