Winterdiscussie topic 2018/2019 Deel 2

Topic gezien door 133520 bezoekers
Gestart door Armand, di 15 jan 2019 - 15:23

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Eric

Ook hier in Maastricht dwarrelt t.

ijzel

denk dat het gebuurd is met de winter jammer volgend jaar maar weer

Snowfreak

meteorologische winter duurt nog tot 1 maart en astronomische winter tot 21 maart. Zat tijd nog voor interessante situaties zoals we de afgelopen jaren wel hebben meegemaakt   ;)

lionking

Altijd wel vreemd dat mensen nu al roependat de winter over is. Vind het tot nu toe best een leuke winter met toch wel veel sneeuw,ook vandaag weer.3 dagen kunnen schaatsen op natuurijs. En voor vannacht ook weer kans op sneeuw. Kan me ook wel winters herinneren dat je haast geen sneeuw had.

gilleeesss

Citaat van: lionking op za 02 feb 2019 - 19:11
Altijd wel vreemd dat mensen nu al roependat de winter over is. Vind het tot nu toe best een leuke winter met toch wel veel sneeuw,ook vandaag weer.3 dagen kunnen schaatsen op natuurijs. En voor vannacht ook weer kans op sneeuw. Kan me ook wel winters herinneren dat je haast geen sneeuw had.

Ja tot nu toe is het wel leuke januari geweest, maar.. De kaarten op termijn (na maandag dan) zijn wel niet hoopvol te noemen

En de pluim..

Der RoX



Nou het wordt of in korte broek op het terras of met de moonboots door de sneeuw 🤣🤣🤣
WiNtEr!!11!1!@

dennis089

kom maar op met die 15 graden  8) het is lente  8)

Zynex

Zelden zo'n slappe lul van een pluim gekregen.

Lucas

Ach die pluim, het kan over 5 dagen weer sneeuwen, ook met deze pluim. Het is niet zo dat de in de pluim geschetste termijn nu vast staat he.  We zien het wel.
Regelmatig maakt de winter nog een eindsprint eind februari en begin maart zelfs nog. Tot 21 maart is het winter.
Aanhoudende sneeuwval

Joep

Icon en EC model laten het morgen vroeg toch een paar uur (nat) sneeuwen

Jasneker

Laatste stuiptrekkingen voorlopig zo te zien aan de pluim.
Maar als al gezegd het is nog geen eind Maart.

SniperEye

Citaat van: Zynex op za 02 feb 2019 - 22:54
Zelden zo'n slappe lul van een pluim gekregen.

Lol  ;D Woord van het jaar van 2019 slappelulpluim  ;D

Ik ben persoonlijk van mening dat de winter tot op heden niet heel slecht is verlopen. Echte diepvrieskou is uitgebleven op een paar nachten na, maar het heeft verschillende keren gesneeuwd, soms eens een dag met gesloten sneeuwdek. Voor de winterliefhebber kan het niet hard genoeg vriezen en nooit genoeg sneeuw liggen, maar overall niet slecht.

gilleeesss


Lothiriel

Jep gewoon 0 procent kans op überhaupt 5 graden, laat staan minder. Een lentepluim! Als er nu ook wat zon bij komt kijken kan ik ermee leven.
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

gilleeesss

Citaat van: Lothiriel op zo 03 feb 2019 - 13:26
Jep gewoon 0 procent kans op überhaupt 5 graden, laat staan minder. Een lentepluim! Als er nu ook wat zon bij komt kijken kan ik ermee leven.

Als je naar de neerslag kijkt, zie ik een wisselvallig type.. Lekker saai dus :( dan heb ik liever winterse buien en een graad of 5 hoor (als het dan toch geen extreem winterweer mag zijn)

Maarja, morgen kans op nog wat natte sneeuw, dinsdag lijkt me ook nog een 'koude' dag te worden, daarna warmer, hopelijk verandert de pluim tegen volgend weekend opnieuw ;)

ThaGhostNL

*** Modbreak: De website was even offline voor een paar nodige updates. ***
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

xzaz

De winter is nog niet eens begonnen!

Der RoX

Maart 2018 wil even praten met jullie
WiNtEr!!11!1!@

Adrie

Citaat van: xzaz op zo 03 feb 2019 - 17:02
Lente topic kan worden geopend.
herfsttopic bedoel je met het komenden nat en grijs weer :(

gilleeesss

Ik zie weer mini lichtpuntjes voor binnen een week (lt dus)

Powered by EzPortal