Onweerskansen 27 tot en met 30 mei

Topic gezien door 16842 bezoekers
Gestart door ThaGhostNL, wo 24 mei 2017 - 21:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ThaGhostNL

Nog even geduld. Het gebied waarop het allemaal moet gebeuren ligt nu boven België en trekt de komende uren Nederland in. Hopelijk met voldoende energie om de CIN te doorbreken.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

dennis089

Ik heb ook het gevoel dat het allemaal niet goed gaat vallen en het een overgang wordt zonder mooie liefdevolle donder en bliksemslagen. Ik hoop erop. Maar ik ben een pessimist van nature. We gaan het zien. Als ik morgenvroeg ongelijk blijk te hebben dan neem ik dat ook aan :)

TMCThomas

Laten we het hopen, Had alleen eerst gehoord dat het zwaartepunt zo net na 8 uur lag aangezien het dat ruimschoots geweest is viel het wat tegen.
Edit: citaat weggehaald.

Gerard1995

nou mensen, nog heel ffkes geduld... in Belgie gaat het nu lekker plopperen ::) ::)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

martijn


Tam

-snip-

refresh je kaarten is Tam

pietjelol

Lucht begint hier enorm woelig te worden. Ook wordt het in de verte steeds donkerder (niet alleen omdat het avond is).

Peter

onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

Maxim

begint te activeren. ik hoor in de verte ook al donder. (noord België)

Joep

Het begint inderdaad te ploffen

Kaartje art of thunder

Marco uit Hangar 5

Vreemde buien, onweer zit aan de achterkant ipv aan de voorkant, meestal is dat andersom... Het lijkt er op dat we eerst een bak met regen krijgen, en daarna pas nog een beetje onweer...

Gerrit Hiemstra had het er over dat het snel zou overtrekken, kort maar krachtig, maar tot nu toe trekken de buien uiterst langzaam hoor, met de huidige voortgang zal het tot morgenochtend duren voordat het hier is (Heerhugowaard)!
Marco Nierop
http://zweef.nl/

Joep

Nieuwe felle buien met #onweer trekken oosten van Zeeland en Noord-Brabant binnen.


weerplaza

Eric

Ondertussen, in Zuid Limburg.....

Stephanie

Ik kan de bliksem al zien richting België, heerlijk!

Joep

In Hilvarenbeek gaat het al los.

https://www.pscp.tv/w/1PlKQAZZgDnKE

(via onweeronline)

Het onweer neemt nu snel in activiteit toe boven het centrum van België.

noodweer benelux

EDIT: posts samen gevoegd.
Gelieve niet dubbel posten A.U.B.

Maxim

Men dorp lag zonet tussen 2 onweercellen in, had een mooi lichtshow langs alle kanten en paar mooi klappen op het einde :D

Stephanie

Flinke bliksemschichten te zien hier nu, het gaat bijna los!

Weerextrem

Citaat van: F.Fredje op ma 29 mei 2017 - 17:55
Someren en Asten liggen weer precies onder die bui.

Dat klopt, op dat moment was ik aan het werk in Beek en Donk. het was soort slap aftreksel van 23 juni 2016, met hagelstenen ter grootte van knikkers.
Bovendien is er zelfs een flinke boom van 6 a 7 meter omgeflikkerd in onze tuin door zeer plaatselijke valwind! (en nog een enkele in de directe omgeving)
wat waren die mensen even bang geweest!!

Amnistia

Wageningen ziet de eerste flitsen in de verte!

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal