Winterdiscussietopic 2016/2017 deel 3

Topic gezien door 181737 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 10 jan 2017 - 08:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

vossejongk

Hier begint t inmiddels ook redelijk op een sneeuwstorm te lijken, sneeuw komt horizontaal voorbij en de meeste takken is het al af gewaaid :P

Armand

Hier wel sneeuw gehad, alleen geen gesloten sneeuwdek. Vele modellen zaten er dan toch naast voor hier. Achja, ben het wel gewend dat verhaal met die laagjes. Levert zelden een pak sneeuw op hier, omdat ze vaak over Zuid Limburg trekken. Geen idee waarom ;)

Erik V

Mogguh, onderweg naar huis uit de n8dienst. Gewone saai grijs asvalt en geen wit tapijtje hier.
@eurpoort/Maasvlakte. Weltrusten.

hills89

Goedemorgen allemaal,

ardennen is momenteel winterparadijs geworden 11cm en counting. Nog steeds behoorlijk aan het stormen met sneeuw.

Happy ::)

chris1987

Baal er de laatste tijd toch echt wel van hoe de computermodellen er keer op keer naast zitten, zelfs 1-2 dagen van te voren schijnen ze t nog niet goed te kunnen berekenen voor Limburg. Hoe kan t nou dat dit zo moeilijk blijft? Dit is niet alleen wat betreft sneeuwval, maar ook voor de temp en regen etc. Heel spijtig! ????

SniperEye

Hier in Weert Zuid geen sneeuw, alleen maar regen. Paar daken met een paar witte plekjes, maar sneeuw mag dat niet heten.

Ik zag op Twitter foto's van elders in het land, die zijn zwaarder getroffen.

Actuele temps allemaal boven 0, zelfs grondtemperatuur. Ik denk dat veel daardoor snel weg zal zijn.

Jeroen22

Welke sneeuw??  ;D ;D  Maandag weer een kans jan ??

Jelle

Mijn achtertuin vannacht :) #Zwolle

Markos

In Eindhoven alles weer weggeregend helaas... :'( Komt denk ik toch dat het oog te dicht bij was?
Zijn er nog kansen dit weekend? :)

TomvanHal

in waalwijk ligt pakweg zo'n 6 a 7 cm.

René

waddinxveen meld .  helaas geen sneeuw.
Waddinxveen

gilleeesss

Alles weer groen in west belgie. En wss nog paar regenbuien vanmidag... dat we maar snel naar die koude week gaan. En stiekem hoop ik op wat lichte sneeuw op een dag. Dan blijft t tenminste liggen. Hier heeft het westen niks aan :(

Eveline

Het is hier weer groen en het onweert :)

hills89

Citaat van: gilleeesss op vr 13 jan 2017 - 07:22
Alles weer groen in west belgie. En wss nog paar regenbuien vanmidag... dat we maar snel naar die koude week gaan. En stiekem hoop ik op wat lichte sneeuw op een dag. Dan blijft t tenminste liggen. Hier heeft het westen niks aan :(

Je mag wel wat komen halen hier vandaan  ::) :-X

zwoof

Mogge. Zoals verwacht heeft de dooi en regen die er achteraan kwam, het mooie pak sneeuw flink aangetast hier.  Het is nu pap geworden. Maar EC zat er toch goed op met z'n sneeuwverwachting. Nu maar eens kijken of die sneeuw van maandag er gaat komen. Zou mooi zijn zo voor de vorst aan.  ;)

Remy

Hier ligt een centimeter of drie.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

geldersscheepje

Gouda hagelbui en (natte) sneeuw. Sneeuw van vannacht weer vrijwel weg bij 3 graden (in de hagel snel dalend)

TMCThomas

de plasjes water die op de grond lagen vanwege dooiende sneeuw beginnen hier ineens te bevriezen ! Sneeuw voelt ook een stuk droger aan atm

zwoof

Citaat van: TMCThomas op vr 13 jan 2017 - 08:59
de plasjes water die op de grond lagen vanwege dooiende sneeuw beginnen hier ineens te bevriezen ! Sneeuw voelt ook een stuk droger aan atm

Op enkele plaatsen vorst op 10cm.


Akito

Korte broek kan aan in Den Haag  :P

Powered by EzPortal