Winterdiscussietopic 2016/2017 deel 3

Topic gezien door 181557 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 10 jan 2017 - 08:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Unknown-user1778

Citaat van: Armand op do 12 jan 2017 - 23:03
Kern is in de buurt want de temperatuur begint op te lopen richting 5 graden. Hier moeten we nog een flinke tijd wachten op de sneeuw.

komisch is dat niet enkel Limburg opwarmt.. de griep heeft ook mij getroffen en ben zojuist door de 38 graden grens gegaan  :-\ :P ::) :(

Energizer85

Kijk die temperaturen eens duiken..... ik hoor nog wat mensen zeggen.. sneeuw gaat m nooit worden met die hoge temps ????

Rogierhgv

Hoogeveen, regen en nog eens regen. We wachten af.

cekstuffertz

Er komt een 2e felle buienlijn vanuit belgiƫ (zie radarbeeld). Bevat dit ook sneeuw?

gilleeesss

En terug regen in west belgie. Byebye sneeuw :(

Rufes

Citaat van: Energizer85 op do 12 jan 2017 - 23:15
Kijk die temperaturen eens duiken..... ik hoor nog wat mensen zeggen.. sneeuw gaat m nooit worden met die hoge temps ????

Bij ons (Meetpunt Wijk aan Zee) 1,3 graad gedaald in 40 minuten.

Marcellang

Citaat van: zwoof op do 12 jan 2017 - 22:53
Regen hier ook overgegaan in natte sneeuw. Wachten nu op verdere afkoeling.  8)
Netjes  8) wij zitten nu aan de 18 mm regen die voor vandaag in de pluim staat , ik verwacht dat het NU droog wordt  ;D :P
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Johannes96

Citaat van: Rogierhgv op do 12 jan 2017 - 23:15
Hoogeveen, regen en nog eens regen. We wachten af.

3c ook daar, apart.

glenn

Bij IJsland ontstaat een nieuw lagedrukgebied is dit het lagedrukgebied al voor morgen of ???

xzaz

Hier nu sneeuw maar het is ook maar NET.
De winter is nog niet eens begonnen!

jeffrey83

Middelburg droog alweer,  ligt wat natte drap op de auto's enzo maar niks op straat.
Ben benieuwd of er nog een deel 2 komt vannacht.

Joep

In grofweg twee gebieden komt nu (natte) sneeuw voor: in het noordwesten en brede strook van Zeeland over Brabant naar Achterhoek/Twente.

weerplaza

Markvb90

Schoonhoven, Zuid-Holland, ten zuidwesten van provincie Utrecht droge sneeuw. Op straat blijft het liggen!

Armand

Citaat van: dennis089 op do 12 jan 2017 - 23:14
komisch is dat niet enkel Limburg opwarmt.. de griep heeft ook mij getroffen en ben zojuist door de 38 graden grens gegaan  :-\ :P ::) :(

Oei, dat is natuurlijk heel vervelend, beterschap!

Hier inmiddels de 5 graden bereikt, waar ik al bang voor was... Waarom trekken die laagjes eigenlijk heel vaak over Limburg? Afgelopen jaren al vaker voorgekomen.
Achja, mensen geniet er van! ;)

pietjelol

dikke vlokken komen er nu naar beneden langzaam aan kleurt alles wit.

X-treme

Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Cholens


ThaGhostNL

Sneeuwgrens actueel 23:15
Gebied is flink groter geworden en nog aardig wat neerslag op de noordzee wat nog de nodige sneeuw gaat brengen.


wetteronline
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Marcellang

Citaat van: Rogierhgv op do 12 jan 2017 - 23:15
Hoogeveen, regen en nog eens regen. We wachten af.
Hier in Hollandscheveld zitten er toch (flinke) natte flatsen tussen  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

TMCThomas

Kan het door "neerslagafkoeling" ook gaan vriezen? Ik herinner me namelijk dat het dan altijd een beetje net boven nul bleef schommelen.

Powered by EzPortal