Winterdiscussietopic 2016/2017 deel 3

Topic gezien door 181667 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 10 jan 2017 - 08:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

winter

Voordat we het helemaal vergeten deze avond er is een prachtige pluim voor het zuiden van NL (Midden ook heel goed) bij de GFS!
Voor de schaatsers. Woensdag denk ik dat er op ondiepe plassen al redelijke geschaatst kan worden.
Verwacht dat de eerste marathon op natuurijs al op dinsdag avond verreden zal worden ;)

Remy

Het begint hier op kopstukken nu ook te sneeuwen,nog erg nat maar het begin is er :D
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

NitroGenetics

Citaat van: Jan van Ooijen op do 12 jan 2017 - 20:10
Werkelijk een DROOMRUN. -19 op de kaart zelfs. Benieuwd naar de pluim

SVP geen plaatjes meequoten!

mocht dit idd uitkomen, en de sneeuw op het ijs meevalt, kun je toch een heuze kans maken op een 11 steden tocht!

pietjelol

inmiddels nu een centimeter of 6 in londen

fritswillem

Het viel mij net op (op de fiets, in de regen (helaas)), dat er nauwelijks meer wind staat. Gisteravond waaide het flink, vanochtend eind van de ochtend nog steeds. Maar nu kwamen de druppels recht naar beneden. Ik verwachtte eigenlijk nog wel wat wind. Iemand een idee hoe dit kan?

zorba

Citaat van: fritswillem op do 12 jan 2017 - 20:56
Het viel mij net op (op de fiets, in de regen (helaas)), dat er nauwelijks meer wind staat. Gisteravond waaide het flink, vanochtend eind van de ochtend nog steeds. Maar nu kwamen de druppels recht naar beneden. Ik verwachtte eigenlijk nog wel wat wind. Iemand een idee hoe dit kan?

Wind? Kom morgen maar terug ;)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Joep

Actueel sneeuw in het zuiden van de UK komende uren neemt de kans op sneeuw toe in de Benelux



kaartje NW Benelux

joboy52


Johannes96

Yeah, 2.8c nu en het sneeuwt (nat) nu meer dan regen  8) Idd die meldingen uit Friesland kunnen wel kloppen.

Hansle

Sneeuwvalgrens noord belgie momenteel al onder de 150m volgens dit kaartje: https://kachelmannwetter.com/de/modellkarten/rapid-hd/niederlande/schneefallgrenze.html
Temperatuur (Rijkevorsel) momenteel 3 graden

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Straatje96

Ik woon nu in wageningen en als ik dalijk terug loop van mijn datediner ligt er 20 cm sneeuw ik weet het zeker! HG

Marcellang

Citaat van: joboy52 op do 12 jan 2017 - 21:00
Update weerplaza
PLOATIE met Schnee in cm,
Mooi dat er tussen die 2 stukken 5- 15 cm sneeuw veel minder sneeuw verwacht wordt  ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

TMCThomas

Update weerplaza: http://www.weerplaza.nl/weerinhetnieuws/live-blog/dik-pak-sneeuw-in-nederland/2883/

We moeten met zen allen nog even wachten  ;) Hier is het trouwens op het moment 3,9 graden.

Johannes96

Citaat van: Marcellang op do 12 jan 2017 - 21:13
Mooi dat er tussen die 2 stukken 5- 15 cm sneeuw veel minder verwacht wordt  ;D

Tsja kan die kaart niet helemaal serieus nemen  ;D

Jan van Ooijen

Even voor de gein de gevoelstemperatuur, die gaat naar de -27 

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

pietjelol

Op dit moment zijn bijna alle kaarten niet betrouwbaar we moeten het nu gewoon letterlijk bekijken

TMCThomas

Citaat van: Jan van Ooijen op do 12 jan 2017 - 21:15
Even voor de gein de gevoelstemperatuur, die gaat naar de -27 
Puur Genieten  ;D
EDIT: gezellig druk hier trouwens op het moment :D

Lucas

Ik las iets over maandag ook sneeuw uit het noorden Jan, zijn daar al kaarten bij? Bedankt!
Aanhoudende sneeuwval

xzaz

Het regent hier echt pijpenstelen
De winter is nog niet eens begonnen!

Powered by EzPortal