Winterdiscussietopic 2016/2017 deel 3

Topic gezien door 181628 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 10 jan 2017 - 08:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Jelle

Citaat van: jornonweer op do 12 jan 2017 - 19:25
zonder jan kon je hier niet eens reageren. Dus een beetje respect mag wel. Begin me serieus te ergeren aan jou en ik ben niet de enige denk ik.. met je negatieve berichten constant.

Precies mijn idee. Of je nou positief of negatief gestemd bent met betrekking tot winterse kaarten of niet. Dit soort commentaar is niet echt fijn. Jan doet hartstikke zijn best en komt doorgaans enorm snel met de kaarten. Zo niet, dan is hij druk. En geef hem eens ongelijk. Niet alles is het weer.

Mrkos

Citaat van: Jelle op do 12 jan 2017 - 19:28
Precies mijn idee. Of je nou positief of negatief gestemd bent met betrekking tot winterse kaarten of niet. Dit soort commentaar is niet echt fijn. Jan doet hartstikke zijn best en komt doorgaans enorm snel met de kaarten. Zo niet, dan is hij druk. En geef hem eens ongelijk. Niet alles is het weer.
Helemaal mee eens!!!

René

Citaat van: winter op do 12 jan 2017 - 19:00
Het gaat helemaal los in LONDON in 40 minuten op sommige plekken 3 cm gevallen!
http://www.abbeyroad.com/Crossing
gewoon regen realtime
Waddinxveen

Roel71

Ik denk dat we blij mogen zijn dat er überhaupt sneeuw gaat vallen. Hoeveel cm dat gaan worden doet er denk ik niet toe. Hoeveel winters hebben we de afgelopen jaren niet gehad dat het helemaal niet sneeuwde? Ik ben van mening, de winters gaan stukje bij beetje weer richting de winters die we voor 35 a 40 jaar geleden hadden. het kost alleen tijd. En ja dat de weermodellen er in het begin van de week er zeer rooskleurig uit zagen en je ze vergelijkt met die van vandaag, denk ik dat we de handen mogen dicht knijpen met elke cm die er valt.

TimK21

Iemand die dus weet of de voorspellingen in Londen zo waren zoals het nu loopt?
Challenge accepted!

Jan van Ooijen

Citaat van: TimK21 op do 12 jan 2017 - 19:34
Iemand die dus weet of de voorspellingen in Londen zo waren zoals het nu loopt?

Volgens de verwachtingen zouden die niet met sneeuw te maken krijgen geloof ik
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

pietjelol

Citaat van: René op do 12 jan 2017 - 19:30
http://www.abbeyroad.com/Crossing
gewoon regen realtime
Wel degelijk sneeuw in londen in ieder geval in noord-londen. Overigs diept de depressie nog steeds uit nu hPa van 986

Edit: ook enkele meldingen van thundersnow daar

DSDLimburg

Citaat van: sneeuwstorm op do 12 jan 2017 - 19:32
***********************!

Hou het gezellig en hou het bij het weer. Soms is zwijgen meer waard als praten. Iedereen mag denken wat hij wil , maar op een forum moet je het een beetje gezellig houden!
seizoen 2018/2019

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Armand

Citaat van: TimK21 op do 12 jan 2017 - 19:34
Iemand die dus weet of de voorspellingen in Londen zo waren zoals het nu loopt?

GFS voorspelde helemaal geen sneeuw voor Londen tot middernacht:


Hirlam voorspelde plaatselijk een beetje sneeuw:


Kan dus best positief zijn, maar echt zekerheid geeft durf ik nog steeds niet te stellen voor Nederland en België ;)

Vindead


Kwadrant

wow dat is serieus, code rood morgenvroeg. KNMI al gereageerd ? een uurtje voor de ochtendspits waarschijnlijk :)
Don`t feed Angry Wolves

TMCThomas

Citaat van: Kwadrant op do 12 jan 2017 - 19:41
wow dat is serieus, code rood morgenvroeg. KNMI al gereageerd ? een uurtje voor de ochtendspits waarschijnlijk :)
Waar zie je die code rood op het moment?

Caps

Bizar ook dat er hevige sneeuwval is in London, terwijl dat niet voorspelt was

MisterMarc

Benieuwd of we in Rotterdam nog een witte wereld krijgen. Zal geen centimeters worden maar we wachten af.

Unknown-user1778

ff offtopic, ik kwam je tegen op dumpert vossje xD  ;D :D

Kleine overwinningen zoals dit en een proefplank met kaas maken de deprimerende tripjes naar de supermarkt net iets minder ondraaglijk
Zaadraad69 | 12-01-17 | 15:35 | + 20 -

Ik lust geen kaas :(
vossejongk | 12-01-17 | 15:55 | + -4 -

Joep

Citaat van: Caps op do 12 jan 2017 - 19:45
Bizar ook dat er hevige sneeuwval is in London, terwijl dat niet voorspelt was
Hier een foto van de sneeuw in Londen, binnen 40 minuten 3 cm aldus weerplaza

foto meteo nl


hills89

In malmedy is het voorlopig gewoon groen met regen  ::) maar we wachten rustig af op wat gaat komen.

jones

Citaat van: hills89 op do 12 jan 2017 - 19:53
In malmedy is het voorlopig gewoon groen met regen  ::) maar we wachten rustig af op wat gaat komen.
Voorlopig ligt de 0-graden grens rond een 500-tal meter, zal de komende uren wel dalen ;)

Vigo

Code geel voor bijna hele land nu, op de Wadden na. (Recente updated van KNMI)

Powered by EzPortal