Winterdiscussietopic 2016/2017 deel 3

Topic gezien door 181976 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, di 10 jan 2017 - 08:13

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Mdelaat97

Ik ben niet zo zeer negatief maar gewoon een beetje bang dat we blij gemaakt zijn met niets.
Marc Putto tweette net dat het morgen de beroerdste dag kan gaan worden voor weerliefhebbers ondanks dat hij een enorme arrogant is heeft hij 9 van de 10x gelijk.

gilleeesss

Citaat van: Borislav op do 12 jan 2017 - 17:40
Ukmo & GEM beide slecht !!  Zorgwekkend dit ?

GEM ENS is niet slecht, de oper van GEM wel :P Geen zorgen maken, ik denk toch zoiezo tot vrijdag koud winterweer, wel droog vanaf maandag. Dus het wordt koud

Zynex

Als die gigantische bui sneeuw gaat worden dan kan het hier nog wel eens gek gaan.

vossejongk

Citaat van: Mdelaat97 op do 12 jan 2017 - 18:32
heeft hij 9 van de 10x gelijk.

Sorry ik ga hier even heel hard lachen  ;D ;D ;D ;D

Hierom dus:
Citaat van: lans op do 12 jan 2017 - 18:41

Haha Putto  die roept alle scenario's en de gene die hij goed heeft laat hij staan en de andere verwijderd hij weer en dan hard roepen kijk mij ik heb het altijd goed.

matroesjka-world

Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

lans

Citaat van: Mdelaat97 op do 12 jan 2017 - 18:32
Ik ben niet zo zeer negatief maar gewoon een beetje bang dat we blij gemaakt zijn met niets.
Marc Putto tweette net dat het morgen de beroerdste dag kan gaan worden voor weerliefhebbers ondanks dat hij een enorme arrogant is heeft hij 9 van de 10x gelijk.


Haha Putto  die roept alle scenario's en de gene die hij goed heeft laat hij staan en de andere verwijderd hij weer en dan hard roepen kijk mij ik heb het altijd goed.

Maar ontopic: temperatuur  daling  Heathrow,,

achterhoek

Vigo

Citaat van: Zynex op do 12 jan 2017 - 18:34
Als die gigantische bui sneeuw gaat worden dan kan het hier nog wel eens gek gaan.

Haha, hopen!

Mrkos

Dit zegt Weerplaza nu:

Aan deze regio's denken we als we het hebben over een mogelijk sneeuwdek. Zeker is het nog steeds niet


TimK21

Sneeuw in Londen volgens mijn grote vriend Piers Morgan ;D
Challenge accepted!

sneeuwstorm

Kan iemand ons komen uitgraven in Enschede??

TMCThomas

Eerste sneeuwval (nog buiten Nederland natuurlijk) word zichtbaar op de sneeuwradar, Klopt het dat buienradar de sneeuwradar invult met waarnemingen van de grondstations?

EDIT: Hmm temperatuur neemt hier op het moment juist weer toe?

Jenkie

Citaat van: sneeuwstorm op do 12 jan 2017 - 18:47
Kan iemand ons komen uitgraven in Enschede??

Haha, ik zit nog oostelijker dus ik vrees dat Enschede voor mij niet meer haalbaar is  ;)

Jan van Ooijen

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

gilleeesss


sneeuwstorm


Markos

Hmmm, volgens het kaartje maar 0,6 cm in Eindhoven. Hoop op wat meer! :o

matroesjka-world

Onze hond loopt al de hele dag te sleetje-rijden  :-[

Is dat een voorteken ??   ;D ;D ;D
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

winter

Ligt enorm intensieve in Noord-Frankrijk/ zuid/west België klaar.

Marcellang

Al 8 mm regen gehad hier, als het zo doorgaat blijft er niks meer over om sneeuw van te maken denk ;)  ;D
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Markos

Ik vraag me eigenlijk af of deze pluk neerslag alles is, of dat er nog wat achteraan komt. Weet iemand dat? ;D


Powered by EzPortal