Jouw ervaring met de nieuwe site van www.buienradar.nl

Topic gezien door 7281 bezoekers
Gestart door Jan-Emmen, di 07 jun 2016 - 06:01

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan-Emmen

Kennelijk wordt er meegelezen door Buienradar want de kaart met radarbeelden is nu klikbaar zodat je in kunt zoomen.

Ik weet niet of meerdere mensen het de afgelopen dagen hebben gezien dat als je www.buienradar.nl intikt je eerst een korte pagina te zien krijgt dat de site onvindbaar is, daarna verschijnt wel de "vernieuwde" site.

Lijkt mij op een foutje.

marco-groningen

Ik ben druk zoekende naar een alternatief, want ik vind de nieuwe site helemaal niks. Alles moet je ineens opzoeken. Ook inderdaad geen actuele beelden bij het laden van de pagina.

Jan-Emmen

Citaat van: marco-groningen op zo 19 jun 2016 - 10:00
Ik ben druk zoekende naar een alternatief, want ik vind de nieuwe site helemaal niks. Alles moet je ineens opzoeken. Ook inderdaad geen actuele beelden bij het laden van de pagina.

Als je een goed alternatief gevonden hebt, laat het dan even weten.

Waar ik ook gek van wordt is dat je iedere keer het "filmpje" met radarbeelden moet starten.
Waarom laten ze dit niet gewoon doorlopend in een "loop" zien? En wat ook handig kan zijn is een knop in beeld om de beelden te verversen. Bij mij staat/stond buienradar altijd als een extra pagina open. Ga ik nu terug naar de pagina moet ik altijd op het startsymbool van het filmpje klikken om de oude beelden weer te zien lopen. Dit is toch te idioot voor woorden, welke sitebeheerder bouwt nog dergelijke slechte sites!!

Ze geven aan dat alle vernieuwingen in samenspraak zijn gegaan met gebruikers. Nou, ik ben benieuwd wat voor mensen dat waren en wat ze ingebracht hebben. Dit lijkt gewoon nergens naar.

Scully



Jan-Emmen

Dank je wel, Arend.  ;)

Ik zal er eens naar kijken of er iets tussen zit voor me.

dronrijp

Wie van puzzelen houdt en over veel vrije tijd beschikt is deze site ideaal. Heeft de bedenker van deze "nieuwe buienradar" wel verstand van het weer? Ik heb jarenlang plezier gehad van buienradar maar nu overgestapt naar SAT24, veel duidelijker.

4seasons

Ze hebben het wel verder uitgebreid met een

muggenradar  ;D


Althans, ik heb dat niet eerder gezien.

dondertje127

Bestaan er alternatieve sites waarbij ik de wolkentoppen met legenda kan zien, buiten buienradar om? Ik kan ze zelf helaas niet vinden.

ron12

Citaat van: dondertje127 op za 25 jun 2016 - 21:34
Bestaan er alternatieve sites waarbij ik de wolkentoppen met legenda kan zien, buiten buienradar om? Ik kan ze zelf helaas niet vinden.
deze http://weerslag.nl/wolkenhoogte
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

dondertje127

Dank je wel. Helaas kan ik alleen geen legenda vinden welke kleuren hoe hoog zijn.

GeneralDuke

Citaat van: dondertje127 op zo 26 jun 2016 - 17:31
Dank je wel. Helaas kan ik alleen geen legenda vinden welke kleuren hoe hoog zijn.

Jawel, die staat eronder. Moest ook ff zoeken.
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

Arend

Citaat van: dondertje127 op za 25 jun 2016 - 21:34
Bestaan er alternatieve sites waarbij ik de wolkentoppen met legenda kan zien, buiten buienradar om? Ik kan ze zelf helaas niet vinden.

Ik mis dit eigenlijk ook nog op de site van Weerplaza. Zou een mooie aanvulling zijn. Misschien dat Ben Lankamp meeleest?  ::)
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

GeneralDuke

Weet iemand hoe je het plaatje van de pluim kunt exporteren / opslaan?
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

Powered by EzPortal