Lente Discussietopic 2016

Topic gezien door 98829 bezoekers
Gestart door Marsel, vr 19 feb 2016 - 14:17

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

EAJ

Korte timelapse van de zon en regen vanmiddag in Heerenveen



Edit: Linkje even gerepareerd ;)

vossejongk


Leon Eikenaar

Temperatuur begint al aardig te dalen, ook neemt de kans op natte sneeuw weer toe tijdens buien.
Site: http://www.art-of-thunders.nl
Twitter: @LeonEikenaar

AFTH14

De laatste plaagstootjes van de winter hopelijk!

dondertje127

Volgens buienradar zou hier natte sneeuw vallen, maar ik zie geen natte sneeuw als ik lantaarnpaalstaar. Wel regen en uit de vorige bui viel hagel :)

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Bacci

Jeetje wat een weertje dit, en het gaat nog even door! met vooral dinsdag als dieptepunt! Brrr..... 8)
Noordoosten weer de beste buien zeg, jeetje.

Donderdag een grotere kans op onweer trouwens.

ron12

Morgen al waarschuwing code oranje westkust wegens veel wind
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Bacci

Citaat van: EAJ op zo 24 apr 2016 - 17:48
Korte timelapse van de zon en regen vanmiddag in Heerenveen



Edit: Linkje even gerepareerd ;)

Jow, das echt mooi man! Alleen stopt het filmpje net wannneer er zo'n hevige bui langskomt :P

SniperEye

Ik ben inmiddels aan mijn tweede fase van de winterslaap begonnen. Ik had toch echt gehoopt op beter weer. Voorheen begon de eerste chase vaak al rond de Koninginnedag thans Koningsdag geheten.

ron12

Citaat van: SniperEye op ma 25 apr 2016 - 21:14
Ik ben inmiddels aan mijn tweede fase van de winterslaap begonnen. Ik had toch echt gehoopt op beter weer. Voorheen begon de eerste chase vaak al rond de Koninginnedag thans Koningsdag geheten.
Dat wordt dan nog minimaal 2 weken winterslaap erbij  ;)   Zie rechts onder
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

flyineddy

Het was hier vanochtend bijna net zo winters als op het "hoogtepunt" van afgelopen winter. Het was koud en er lagen zelfs resten (smeltende) sneeuw.  :o

Eddy.
Bliksems wat een gedonder.

Armand

Lijkt een beetje op december 2010, maar dan in april 2016... Ja als het nu winter was hadden er best wel eens grote hoeveelheden sneeuw kunnen vallen.

Bacci

Het is gewoon winterwonderland hier opeens, Holy Foek.

Lothiriel

2-3 graden en lekker ijswater wat uit de lucht gedonderd komt. Lekker eind-april weertje. Hadden we dit nou in de winter gehad;(
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

dondertje127

Werkelijk natte sneeuw gemengd met korrelsneeuw (korreltjes die niet opspringen)

jonkheer

Hier tot nu toe droog geweest. Met aardig wat zon.

ron12

Kouwe weer van nu werd eind Februari boven de Noordpool al in de steigers gezet, effect daarvan nu pas merkbaar in onze omgeving http://www.weer.nl/nieuws/detail/2016-04-18-opmerkelijke-aprilkou-houdt-aan/
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

dondertje127

Begin van de middag ook onweer gehoord tussen Duiven en Velp in. Het was één enkele onweerssituatie maar wel de 2e onweersdag van 2016.
Verder vallen er nu en dan natte sneeuwbuien.

pietjelol

Vanmorgen was het ook mooi. Er lag gewoon wat sneeuw/hagel laag. Had ik ook niet verwacht en dat voor eind april.

Powered by EzPortal