Winter discussietopic 2015-2016

Topic gezien door 529963 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, zo 06 sep 2015 - 10:45

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Armand

EC ziet er voolopig uit volgens het boekje: Boven Groenland wordt de luchtdruk langzaam hoger, waardoor het hogedrukgebied boven Scandinaviƫ zich iets naar het westen kan uitbreiden, waardoor de kou (zwarte lijn) en de vrieskou (blauwe lijn) meer richting het westen koersen. Bovendien neemt de hoge druk boven Spanje af, waardoor het niet onwaarschijnlijk is dat de lage druk nabij GB naar het zuiden zal zakken.
Even de rest van de run afwachten, maar het begin is hoopgevend!

winter67


Borislav

Borislav Lekic

Unknown-user1778

Gaat het dan toch goed komen? Worden onze verwachtingen en wensen waargemaakt! Ik wil sneeuw!  :-\

winter67

Tijd voor deel2?
RTL weer durft ook al het woord winter te noemen

Armand

Geheel Nederland onder 0, overdag zelfs dalende temperaturen. Eveneens sneeuwkansen voor BelgiĆ« in deze run. Ik heb een vermoeden dat de oper een koude uitbijter is, ik hoop natuurlijk van niet.  ::)

winter67

Zeer mooie run laagjes duiken , een Oost stroming wat moeilijk te stoppen is volop winter, hopelijk zien de andere leden het ook

Borislav

Zal wel een koude uitbijter zijn.
Borislav Lekic

martijn

Heerlijk weer die mooie kaarten hopen dat het nu ook echt gaat lukken!

Eveline

Inderdaad Martijn, en dat dit nu niet weer elke run gaat opschuiven!!

Lothiriel

Waarom zou je willen dat het opschuift? :p. Behalve als je de winter echt haat misschien.
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

winter67


Joep

Heerlijk om EC eindelijk koud te zien :)

Joep


Jan van Ooijen

Oper is 1 van de koudste leden
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Joep

Lekker koud hoor ook overdag




Joep

Pluim oper inderdaad een van de koudste

Extremissimorum

Zou zo mooi kerstcadeau zijn op deze warmste eerste kerstdag ooit gemeten: 13,4 graden en still counting. Grote kana dat ook morgen een record zal opbrengen.

Joep

10 daagse pluim
positief is dat de controler ook voor koud weer gaat

Extremissimorum

Citaat van: Joep op vr 25 dec 2015 - 22:02
10 daagse pluim

Ook de control gaat mee. Dus dan heb twee van de belangrijkste runs voor winterweer. Maar ik moet het nog maar zien. Kansen zijn iig toegenomen.

Powered by EzPortal