Onweerskansen 30 en 31 augustus

Topic gezien door 109187 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 27 aug 2015 - 10:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

dondertje127

Het flitste werkelijk overal om me heen. Op de Veluwe ook, gewoon alle richtingen en ook boven me nog. Heb nog een paar filmpjes geschoten. Dat wordt een boel werk maar load ook niet alles op.

Het is nog steeds een beetje aan het flitsen en donderen.

Edit: Nu ebt het allemaal weg.

ron12

Het is nu stil buiten, maar ja voor hoelang. wel nog regen, totaal 71mm tot nu, en een hagel stenen bizar gewoon 8), Wel een mooie afsluiter van Zomer 2015. 8)  ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

winter67

Volgens ec word de volgende avond nog extremer als ik zo de neerslag hoeveelheden bekijkt?

ron12

Citaat van: winter67 op ma 31 aug 2015 - 01:17
Volgens ec word de volgende avond nog extremer als ik zo de neerslag hoeveelheden bekijkt?
Vandaag komen de Spaanse buien, die hebben we deze zomer nog niet gehad ::) En daar ligt wat klaar zeg ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Caps

Dordrecht kan zich klaarmaken voor de 3e onweersbui in 3 uur tijd, de volle laag weer

Martijn1978

Hier nu al sinds 21:30 onafgebroken aan het onweren. Soms verder weg soms dichtbij, maar zolang heb ik het nog niet meegemaakt.

tunman

Wederom oploskoffie voor Friesland zucht

Marco uit Hangar 5

Het begint in Noordholland ook te flitsen, regenen doet het al een tijdje in Heerhugowaard. Ik hoor nu ook de eerste donder grommen in de verte.
Marco Nierop
http://zweef.nl/

mroffica

Beste onweersbui van dit seizoen. Mega veel flitsen lekker veel foto's gemaakt
For the love of LiGhTnInG

winter67

WOW ik lag net lekker te slapen word je opeens wakker gemaakt daar een zeer zware regenbui, straat gelijk blank overal bijna trouwens en hevig onweer Dordrecht valt vandaag echt in de prijzen nu gelukkig voorlopig rustig

Edit
Nu zwaar onweer veel flitsen ontiegelijk harde knallen is niet normaal meer

Vanuit Belgiƫ weer stevige buien overigens lijkt dit een voorproefje vanmiddag word het nog heftiger

Giso84

Nabij Alkmaar een ontlading, de dreun liet even op zich wachten maar dreunde vervolgens zo'n 10 seconden door waarbij de vloer trilde ...
Heerlijk, laat opblijven wat een beetje wordt beloond
Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Houten

Code oranje voor Zuid-Holland, Utrecht en Overijssel

Eric

Meanwhile in Zuid Limburg.....

Eric

Volgens Harmonie ( en die zat er goed bij de afgelopen dagen ) zijn wij ( Zuid Limburg ) maandag avond aan de beurt, ik zeg: DOEN,!!

Armand

Citaat van: Eric op ma 31 aug 2015 - 02:21
Meanwhile in Zuid Limburg.....

Inderdaad geen vuiltje aan de lucht. Nog broeierige warm ook

ron12

Ik wacht op de vijfde onweersbui in nog geen 24 uur in Nijmegen, Hier is het moto onweersbuien komen naar je toe deze zomer sory :-[
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Martijn1978

Citaat van: ron12 op ma 31 aug 2015 - 02:37
Weer hoge wolken toppen

Die komen nu hier over. Gaat hier nu redelijk los met regen, wind en veel geflits en gedonder

ron12

Onweersbui nummer 5 is een feit,in nog geen 24 uur in Nijmegen
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal