Onweerskansen 30 en 31 augustus

Topic gezien door 109228 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, do 27 aug 2015 - 10:50

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Weerfreak 1337

Aandachtspuntje: Leftmover bij Brugge

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

dondertje127

Af en toe heeeele mooie roze rode CC's boven me, te weinig om te filmen maar oh wat mooi. Het is hier een en al relaxation onweer zoals je dat kent van een CD maar nu live. Zachte regen, felle bliksems, gedempte en iets harde donder in de wolken. Ik wordt er kalm van, heerlijk dit soort onweer ook. Het streelt je :)
Geluid van de donder kan ik niet echt beschrijven. Een soort slagroombus geluid als je slagroom spuit? Haha maar dan een heel donker geluid natuurlijk. Zit hoog in de wolken.

Kalverd lekker zo door. Net alsof het onweer zeggen wil: "we doen het zachtjes, dan maken we niemand wakker" :D
Weer een poging doen om te slapen.

Tucktuck

Plots zware bui in hengelo. Rake klappen

ron12

Onweer is over hier in Nijmegen, zo dat waren 2 lekkere uurtjes. Benieuwd wat vandaag nog meer brengt  :)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

TimK21

Het gaat er hard aan toe hier as we speak. Hoge bliksemintensiteit, meerdere inslagen heel erg dichtbij (bijna doof nu) en veel water.
In Gendringen dus.
Challenge accepted!

jornonweer

Wow die bui boven west-Duitsland,  ik vermoed dat de chasers geluk hebben daar.. wat een monster! :o
Danger is real, fear is a choice.

jornonweer

Vanuit regio Brugge (be) meldingen van schade aan auto''s door hagel, echter nog niet bevestigd door foto's.
Danger is real, fear is a choice.

ron12

Weer onweer in Nijmegen de derde bui al vandaag, gaat lekker vandaag. ontstaat een bui bij Nijmegen nu, al die buien onderweg naar Nijmegen heerlijk http://regenradar.lizard.net/
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

jornonweer

In kortemark , West-vlaanderen heeft een windhoos of valwind lelijk huisgehouden, bron: weerstation kortemark.
Danger is real, fear is a choice.

Jan van Ooijen

Dan wordt je even gewekt door onweer....

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jacco

Komt vol over ons heen jan. Regio zb :D

ron12

Oosten wind in Nijmegen wind waait tegen de bui in, vreemd. :o
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Martijn1978

Citaat van: ron12 op zo 30 aug 2015 - 08:20
Oosten wind in Nijmegen wind waait tegen de bui in, vreemd. :o

Valt volgens mij wel mee. Voor zover ik weet waait het bij onweer vaker naar de bui toe. De zogeheten inflow.

Nielsopweg

In Beuningen ging het vannacht goed tekeer, 2 x de stroom eraf geknald. (2 aparte groepen)
Nu gaat het weer te keer. Veel regen en net al een grote klap.

boxer

Hier zoals gewoonlijk..... Helemaal niets.
Om gek van te worden.

jornonweer

Heeft serieus huisgehouden in west-vlaanderen Belgiƫ.. hier enkele foto's die op Facebook momenteel rond gaan.. geen bron ofja Facebook.
Danger is real, fear is a choice.

Peter

Citaat van: boxer op zo 30 aug 2015 - 08:29
Hier zoals gewoonlijk..... Helemaal niets.
Om gek van te worden.
Geduld, vanavond, vannacht en morgen nieuwe kansen. ;)
onweersdagen 2018: 04-04, 29-05

jornonweer

Citaat van: Peter op zo 30 aug 2015 - 08:53
Geduld, vanavond, vannacht en morgen nieuwe kansen. ;)
voor jullie wel, voor Limburg zijn de kans zoals gewoonlijk dit jaar weer laag..
Danger is real, fear is a choice.

Kres

Durft .Iemand zich nog aan vanavond te branden ?

ron12

Citaat van: Kres op zo 30 aug 2015 - 09:14
Durft .Iemand zich nog aan vanavond te branden ?
Word nachtwerk http://www.buienradar.nl/verwachting-24-uur/neerslag wel met een korreltje zout nemen, he ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Powered by EzPortal