Onweerskansen 2 juli 2015

Topic gezien door 132680 bezoekers
Gestart door Wilfred Janssen, di 30 jun 2015 - 09:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Channiej

Kan een kenner mij misschien vertellen of dat dit het was voor vandaag? Of volgt er nog meer vanavond/vannacht?

Gerard1995

Jeeeeeemig... Heb inslag meegemaakt op 100 meter afstand!!. Was doooodsbang en dat ben ik echt niet snel! Manmanman wat een superheftige inslagen!!
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

martijn

hierbij een filmpje vlak voordat de bui er was 8)

Tam

Noord Nederland gaat een leuke nacht mee maken  :P


Edit: En iedere keer dat je denktdit was het dan... dan komen er een paar knallen pffff

Eertje68

Hang net uit het raam om een raam dicht te doen, benggg. Tintelingen overal.
Schat zo'n 30 meter. Oren suizen nog steeds. Ben er even klaar mee ;)

matroesjka-world

Citaat van: Tam op do 02 jul 2015 - 23:13
Noord Nederland gaat een leuke nacht mee maken  :P


Edit: En iedere keer dat je denktdit was het dan... dan komen er een paar knallen pffff


Doe geen oog dicht tot sowieso 00:30 uur  ;D  Hopen dat het dan iets rustiger wordt, want om 6 uur gaat de wekker weer  8)
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Gerard1995

Echt elke keer als je denk dat et klaar is volgt er weer zo n mega inslag! Van mij mag et wel wegtrekken nu idd..
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

alfons

schitterend onweer boven Deventer

lander20

wow wat ik allemaal lees op diverse fora,zit hier gewoon zelf met kippenvel door al deze reacties! zelden zoveel mensen gezien die zeggen dat ze extreem weer hebben met gigantische inslagen etc  ???

en dat filmpje ...  :o

Martin1976

Hoi hier Martin, this lang geleden dat ik hier iets heb gepost. Ik verwacht voor regio Twente ook nog wel wat! oeps ik typ dit en het begint hier ook te rommelen!!
Groet'n uut Hengelo!!

Johannes96

Lang niet meegemaakt zulk weer jeeeetjee

chazzo

Als ik het zo lees (en ook vernam vanuit Noord Holland) was het op plaatsen goed raak.

Helaas werd het westen van Brabant en Antwerpen overgeslagen en gaat zo de stekker uit de camera. Nieuwe ronde nieuwe kansen :)

Summer is magic.

Khim

Eerst een mooie lichtshow gehad. Begon te donderen toen ik met de hond ging ????
Groetjes uit Hengelo (OV)

owios

Niet normaal lijkt wel dat er complete ramen uitknallen zon apart geluid van de donders. En wat een gedlits het is 1 vuurzee boven de veluwe ongekend niet eerder mee gemaakt

martijn

nu ben ik het eigenlijk wel zat dat onweer inslagen heel dichtbij tot 3x toe al

owios

Citaat van: martijn op do 02 jul 2015 - 23:34
nu ben ik het eigenlijk wel zat dat onweer inslagen heel dichtbij tot 3x toe al
idd zeker al 3 inslagen ik wacht nog ff om na bed tegaan. Ben er nu ook wel klaar mee

matroesjka-world

Niet leuk meer nu  :(   Veel te harde knallen, inderdaad net of de ramen eruit knallen, zo hard !!!  En zo dichtbij  :(
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Gerard1995

Tis werkelijk bizar dat zelfs onweersgekken als wij gewoon bang zijn/waren.. Maar kan me ook niet eerder herinneren zulke harde inslagen te hebben gehad.. Weer een record wat dat betreft  8)
mijn woonplaats is Kootwijkerbroek!! :P

matroesjka-world

Citaat van: Gerard1995 op do 02 jul 2015 - 23:40
Tis werkelijk bizar dat zelfs onweersgekken als wij gewoon bang zijn/waren.. Maar kan me ook niet eerder herinneren zulke harde inslagen te hebben gehad.. Weer een record wat dat betreft  8)


;D ;D ;D
Gek op extreem weer, zoals vet veel regen, keiharde stormen en bakken met sneeuw !!!

Martin1976

zo uit het niets waren ze daar!! voor de lijn in Gelderland nog!! gaat lekker hier in Twente!!
Groet'n uut Hengelo!!

Powered by EzPortal