Onweer 5 juni 2015 fototopic

Topic gezien door 3448 bezoekers
Gestart door F.Fredje, vr 05 jun 2015 - 22:29

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

F.Fredje

Iedereen heeft vast veel foto's te delen van het onweer van vandaag, deze is van mij:

dondertje127


Giso84

Als de weerman loog, bedenk dan: 'tussen de druppels door was het droog'

F.Fredje

Dank jullie wel. Het is de enige foto die gelukt is van de pm. 250 clicks op burst-mode.

F.Fredje

Zat er nog één tussen. Is van dezelfde burst.

Marlieke

Geen bliksemfoto's. Wel snel geschoten foto's van een zeer dreigende lucht die al heel snel weer verdween. Daarom dus ook niet de tijd gehad om de beste instellingen te kiezen. Maar ik wil ze toch met jullie delen. Overigens zat hier geen onweer meer in voor onze omgeving. Zo'n 2 uurtjes later kwam er wel een flinke onweersbui over. Zoontjelief en ik hebben daar vanuit het badkamerraam naar staan kijken...

*edit* ik kan de foto's op de een of andere manier niet meer meesturen als bijlagen...
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

ThaGhostNL

Citaat van: Marlieke op zo 07 jun 2015 - 20:17
Geen bliksemfoto's. Wel snel geschoten foto's van een zeer dreigende lucht die al heel snel weer verdween. Daarom dus ook niet de tijd gehad om de beste instellingen te kiezen. Maar ik wil ze toch met jullie delen. Overigens zat hier geen onweer meer in voor onze omgeving. Zo'n 2 uurtjes later kwam er wel een flinke onweersbui over. Zoontjelief en ik hebben daar vanuit het badkamerraam naar staan kijken...

*edit* ik kan de foto's op de een of andere manier niet meer meesturen als bijlagen...

Ik heb deze melding al wat vaker voorbij zien komen. We hebben wat testen gedaan en ons lukt het wel om foto's te plaatsen. Zou je ons in het topic http://www.meteo-service.nl/index.php/topic,4975.0.html wat meer info willen geven? Met name de fout melding, het type foto (jpg, gif, etc etc) en de grote van het bestand zijn van belang.
Alvast bedankt!
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

F.Fredje

Citaat van: Marlieke op zo 07 jun 2015 - 20:17
Geen bliksemfoto's. Wel snel geschoten foto's van een zeer dreigende lucht die al heel snel weer verdween. Daarom dus ook niet de tijd gehad om de beste instellingen te kiezen. Maar ik wil ze toch met jullie delen. Overigens zat hier geen onweer meer in voor onze omgeving. Zo'n 2 uurtjes later kwam er wel een flinke onweersbui over. Zoontjelief en ik hebben daar vanuit het badkamerraam naar staan kijken...

*edit* ik kan de foto's op de een of andere manier niet meer meesturen als bijlagen...
Ik upload de foto's altijd eerst naar tinypic. Zo komt er ook geen watermerk over de foto.

Powered by EzPortal