Onweerskansen 5 en 6 juni

Topic gezien door 85797 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 01 jun 2015 - 20:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jonkheer

Veel gerommel maar nog geen regen....

NitroGenetics

naar mij gevoel is alles allemaal wat eerder dagen de modellen hadden berekent, en dat te hebben gezegd betekent het ook dat het kf eerder het land over komt of wellicht langzamer gaat de komende uren

ron12

Meederen windhozen Belgie waar genomen (bron diverse nieuwssite,s) uit Belgie, oost Nederland kan vannacht niet slapen ,denk ik, Komt nog zat aanhttp://www.buienradar.nl/verwachting-3-uur  ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Extremissimorum

Citaat van: NitroGenetics op vr 05 jun 2015 - 19:48
naar mij gevoel is alles allemaal wat eerder dagen de modellen hadden berekent, en dat te hebben gezegd betekent het ook dat het kf eerder het land over komt of wellicht langzamer gaat de komende uren

Volgens mij is dit het wel zo ongeveer, als we harmonie mogen geloven.

Hier de eerste rommels. Vogels worden stil.

Weatherman

Mijn allereerste Shelfcloud foto, mooie pittige bui, en zo te zien komt er nog meer aan.
Heb ook filmpjes gemaakt.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Martijn1978

Ten westen van Ede veel gerommel en de ene na de andere flits schiet naar beneden. De wind trekt nu ook flink aan.

MSB

boven zeewolde begint het ook te onweren en regenen, aardige bliksems
Lang leven de winter

K.C.

Shelfcloud in Rosmalen en lekker noodweer nu. Flinke regen, geen hagel, veel wind.

mrhanky

Ik zit in Drenthe in een tentje op de camping. Het begint hier, Dwingeloo, nu een beetje te rommelen.

Arend

Citaat van: ron12 op vr 05 jun 2015 - 19:53
oost Nederland kan vannacht niet slapen ,denk ik, Komt nog zat aanhttp://www.buienradar.nl/verwachting-3-uur  ;)

Het schuift allemaal wel errug langzaam oostwaarts, straks als het hier is gaat de fut er waarschijnlijk uit? Fingers crossed. Nog 30,5 graden in de tuin, helemaal bewolkt en drukkend. Een beetje regen zou ook niet verkeerd zijn, het wordt alsmaar droger.
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

jonkheer

Continue gerommel en geflitst.... En flink wat regen.

basjuhterror

hoogeveen benauwd en drukkend nog niks gehoord of gezien  we wachten trouw af hehe cam ready
beste chase tot nu toe 10 05 2012 windhoos annex tornado vierlingsbeek nb

Jeroen22

Nieuwegein ook nu flitsers en harde klappen.

mroffica

Citaat van: Arend op vr 05 jun 2015 - 20:02
Het schuift allemaal wel errug langzaam oostwaarts, straks als het hier is gaat de fut er waarschijnlijk uit? Fingers crossed. Nog 30,5 graden in de tuin, helemaal bewolkt en drukkend. Een beetje regen zou ook niet verkeerd zijn, het wordt alsmaar droger.
ik duim met je mee vanuit almelo. Idd vies drukkend warm heb wel zin i'n een buitje. Klein beetje onweer erbij ;-)
For the love of LiGhTnInG

ron12

Onweer in Nijmegen,nog droog,en veel wind nu
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Joep

Diverse pittige onweersbuien

weerplaza

Weatherman

De ene is weg de andere al weer begonnen, wel minder heftig maar het is aardig donker, maar wat ik me afvraag is die ene bui in Belgie onder zeeland, die lijkt ook aardig deze koers te volgen ?
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

inca

Het is weer even geleden! Mooie show in Breda en Bavel!
If you put your mind to it, you can accomplish anything! Canon 50D, EF-S 17-55 IS USM 2.8

Arend

Tot nu zwaarste windstoten in Noord-Brabant.
Een zomer zonder onweer, is als een winter zonder sneeuw. Hogedruk maakt alles stuk. Een evenaring is geen record.

Weatherman

Code rood ook voor hier, dus zal vast nog wel het een en ander komen dan.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Powered by EzPortal