Onweerskansen 5 en 6 juni

Topic gezien door 85728 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, ma 01 jun 2015 - 20:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

benjamin112

Oost brabant heeft die ook nog kans?

ThaGhostNL

Mee discussiƫren over het aankomende noodweer? Kom dan een langs op onze gezellige chat http://www.meteo-service.nl/index.php?action=chat
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

joboy52

Aan de achterzijde van het buiengebied groeit ook nog een bui. Is hier dan ook nog voldoende energie aanwezig?

Btouring

Wow, ik was toch wel getuige van een huge downburst langs de lijn Lille- Belgische kunst. Jammer dat hij voorlangs schoof maar heb van de frisse wind kunnen genieten.

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Armand

Stevige (super)cell in Frankrijk lijkt mogelijk ook een deel van Limburg mee te nemen. Wellicht ook hier code oranje (later)?

Jan van Ooijen

Eerste zware onweersbui nadert Zeeland, chasers op pad http://stormarchive.nl/live/

Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

jeffrey83

Volgens mij zit ik goed in Middelburg :)

VinceBongiovi

Zon begint langzaam achter de hoge bewolking te schuilen

Extremissimorum

Zooooooooooooooooooooooo, wat een bui in Frankrijk.

Boven Zeeland ook flinkert aan het ontstaan.

Eindelijk code oranje uitgegeven (zei ik het niet?). Code oranje zal nog wel uitgebreid worden. Hopelijk ook voor Noord-Holland.

Zit code rood er nog in, denken jullie? Windstoten zijn ook tot 120 km/u, is ook weeralarmwaardig.

Trouwens, De Bilt heeft een dagrecord te pakken. Het is daar nu 31 graden, een graad warmer dan het bestaande record.


cekstuffertz

Gaat amsterdam de dans ontspringen? Lijkt alsof de buien meer zuidoost gaan en noordwest ontwijken.....

Extremissimorum

Citaat van: cekstuffertz op vr 05 jun 2015 - 16:38
Gaat amsterdam de dans ontspringen? Lijkt alsof de buien meer zuidoost gaan en noordwest ontwijken.....

Is nu niet te zeggen. Boven Zeeland ontstaat nu ook flink wat. Rustig afwachten..  8)

joboy52

Buienradar is weer bijna plat

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Joep

Prognose radar 18.00 uur

Zware onweersbuien in Zeeland en de Randstad

meteogroup

Zynex

Het begint hier nu al wel te spoken, opeens een harde wind en toch wel donkere wolken :o

Kermisspin

Ik moet nog maar eens zien wat er van over is als het het NO heeft bereikt. Ik heb begrepen dat de wind al voor de komst van de buien naar het NW gaat draaien waarmee koelere lucht onze kant op komt.

Wel ff filmpjes en foto's maken he ? :p




Volvo for life!

ron12

Citaat van: ron12 op vr 05 jun 2015 - 15:46
Site gevonden,lag in de prullenbak hier die site, maar gouw er uit gehaald http://www.sat24.com/?ir=true&li=false  :o
hij wordt groter en groter, zie link :-X
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

joboy52

Extreem weer voor Utrecht en Noord Holland

vlerk

Eindhoven net wel of net niet, ik twijfel, lijkt erop, maar toch ook weer niet.
Vertrek zo naar festival hier in de omgeving, iemand een idee of Eindhoven geraakt wordt?

Powered by EzPortal