Stealth stelt zich voor :)

Topic gezien door 1792 bezoekers
Gestart door Stealth, wo 21 mrt 2012 - 18:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stealth

Hallo allemaal, ik ben Stealth. Ik dacht dat het maar eens tijd werd om me hier te registreren. Ik was al sinds 2008 lid op dat ene andere forum waar de meeste van ons ook vandaan komen  :P Aangezien Jan voor zichzelf hier begonnen is, en omdat de meeste activiteit hier te vinden is ben ik voortaan vooral te vinden op dit forum. Alle weersverschijnselen vind ik prachtig, zolang ze maar zeldzaam/extreem zijn! :P


Ik ben nog vrij jong (19 jaar) en ik ben al sinds ik klein was dagelijks bezig met het weer. Ik woon heel me leven al in Wijchen, wat zo'n 10km naast Nijmegen ligt, Tegenwoordig ben ik erg druk met mijn studie bedrijfseconomie, maar wie weet zal ik ooit voor meteoroloog kiezen.

Aangezien ik nu in het bezit ben van een rijbewijs, zal ik ook dit jaar voor het eerst gaan chasen. Het was voor mij altijd frustrerend om te zien dat er zware onweersbuien over het land trokken waar ik zelf niks van meekreeg, en daarom heb ik nu dus besloten om zelf maar de onweersbuien op te gaan zoeken!
Samen met een maat van mij gaan we dit jaar dus chasen. Ons chasegebied is niet zo groot, maar via de A73 kunnen we makkelijk in limburg chasen, en via de A77 kunnen we ook snel in duitsland komen. Eigenlijk is alles binnen een straal van 60-70 kilometer ons chasegebied.

Ik hoop dit jaar zoals de meeste hier op een goed onweersjaar, en mocht je ons willen volgen, kun je ons vinden op www.twitter.com/stormchase024
toekomstige chaseverslagen zullen we gewoon op dit forum posten!


Stealth
Onweersdagen 2012: 10

ThaGhostNL

Namens de gehele crew, welkom op het forum van meteo-service. We hopen dat je het naar je zin zal hebben op ons forum en chat.
My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.

Shadow112


StormCell

welkom op het forum Stealth, we zullen elkaar zeker ooit eens ontmoeten 'in the field'

Sven

Onweersdagen 2012: 42 | 2013: 33 | 2014: 45 | 2015: 40 | 2016: 31 | 2017: 9 Laatste onweer 30-05-2017 01:47 

GekkeLeo


Daisy

All glory to the hypnotoad!
www.twitter.com/mrs_sekhmet

zorba

Welkom op Meteo-Service, Stealth!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Fren

The question is not IF disasters happen but WHEN they happen!
He, who controls the world, faces the

Tyshane


Wilfred Janssen

Welkom Stealth! Mooi chasegebied dat Limburg, maar de Betuwe is ook zeker het proberen waard;) Heel er open landschap, vlak en je kunt mooi onder de basis van de bui doorkijken... Ideaal :D
Operationeel meteoroloog bij Weerplaza
Meer weer: https://twitter.com/WilfredJanssen_

Wouter Pringels


Powered by EzPortal