Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 274010 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AKe

Korte sneeuwbui in leiden. Grote vlokken, blijft niet liggen.

Edwin

Citaat van: Joep op wo 04 feb 2015 - 11:33
In Drachten ligt nu al tot 5 cm sneeuw

weerplaza

Die foto's komen van weerplaza, zag ze ook op twitter, maar waarom zet jij er hier dan zo lelijk "service" doorheen?
Never Stop Exploring

lans

achterhoek

Eveline

Citaat van: Edwin op wo 04 feb 2015 - 11:45
Die foto's komen van weerplaza, zag ze ook op twitter, maar waarom zet jij er hier dan zo lelijk "service" doorheen?

Dat doet Joep niet, dat gaat automatisch

Edwin

Ok, sorry! Dat dacht ik ;) vet zonde en erg lelijk! Als ik dus een foto maak, upload en die hier op de site plaats, wordt ie dus gewoon verknaakt/er niet mooier op/verneukt?! :P
Never Stop Exploring

GeneralDuke

Citaat van: Edwin op wo 04 feb 2015 - 11:59
Ok, sorry! Dat dacht ik ;) vet zonde en erg lelijk! Als ik dus een foto maak, upload en die hier op de site plaats, wordt ie dus gewoon verknaakt/er niet mooier op/verneukt?! :P

Je kunt m op een andere site uploaden en dan hier linken. Blijft-ie mooi :)
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

JerryL

Citaat van: Edwin op wo 04 feb 2015 - 11:59
Ok, sorry! Dat dacht ik ;) vet zonde en erg lelijk! Als ik dus een foto maak, upload en die hier op de site plaats, wordt ie dus gewoon verknaakt/er niet mooier op/verneukt?! :P

Ja, maar er was ook een manier op ze te plaatsen zonder de tekst erdoorheen dacht ik.....
Deze even lezen: http://www.meteo-service.nl/index.php/topic,5071.0.html

Joep

Inmiddels al 7 cm gevallen :)


Foto twitter via Robert de Vries

Unknown-user1778

raar om te zien dat er sneeuw valt op plaatsen. hier is het zo lekker warm en zonnig! heerlijk weer!

Mrkos

Hier in Assen niets, terwijl dat buitje pakweg 10 km hier vandaan is.... Zonnetje komt er nu ook bij.

Zynex

Hier weer een heerlijke 5 graden...

Bacci

Hoe tof is dat! zo'n lokale sneeuwbui, onverwachts een dikke sneeuwdek. Toch nog iets interessants.

Joep

Jan of iemand nog een gifje van EC beschikbaar ivm verwachte sneeuwbuien?

Bacci


aukjeveenstra

prachtige witte wereld bij ons in drachten. Genieten  :D
Droomt van een strenge winter met veel seeuw :)

cekstuffertz

Flinke hagelbui nu in Amstelveen, hier wordt het nu wit van hagel en niet van sneeuw....

romanosneeuw

Erg jammer dat als er geen/weinig sneeuw voorspeld word er in het noorden toch effe al zo een 7 cm is gevallen...
en als het voorspeld word is het weinig of niks...
heeft niemand deze buien zien aankomen of zijn deze buien zomaar naar boven Komen zwemmen uit de noordzee?
vind het allemaal zo spannend nu voor zuid limburg er word weinig  voorspeld maar ook weer niks :D
Buienradar verwacht wel wat sneeuw voor bij ons maarjah  ( wat kan ook heel wat zijn  xP)

romanosneeuw

Er komen dreigende wolken onze kant op  ;D

Marsel

Citaat van: Joep op wo 04 feb 2015 - 11:33
In Drachten ligt nu al tot 5 cm sneeuw

Mooie plaatjes hoor uit Drachten!
Zeer vergelijkbaar met het uiterst lokale 'sneeuwincident' van afgelopen maandagochtend in het westen van Brabant. Ook toen een paar goed getimede buien met kortdurend een luchtige sneeuwlaag van 5-7cm tot gevolg. Raar wakker worden als je de avond ervoor met kletterende regen en hagel naar bed bent gegaan.... ;D

Voor hen die het raar vinden dat het niet in de verwachtingen werd opgenomen....ik zeg één woord: buien. De rest mogen jullie zelf invullen. :-\

Joshoon

Citaat van: romanosneeuw op wo 04 feb 2015 - 14:15
Er komen dreigende wolken onze kant op  ;D

Dat wordt lekker genieten van de regen hahaha

Powered by EzPortal