Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 274155 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Brisk

Citaat van: Joep op ma 02 feb 2015 - 21:45
Minder verzachting in komend weekend

Mmm pluim met kansen. Afwachten maar weer....

Donderdag sneeuw kansen?
Let is snow, let it snow, let it snow!

GeneralDuke

Nieuwe EC pluim, kans op ijsdag voor donderdag is een beetje afgenomen volgens mij maar nog steeds aanwezig :)
Tot zondag lijkt de pluim redelijk smal, daarna gaat het alle kanten op.
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

Bacci


vossejongk

Als die azorenpuist z'n plekje weer inneemt kun je enig serieus winterweer een kusje geven en in bed stoppen..

lander20

flinke sneeuwbuien voor grote delen van het land donderdag :) gfs en ec zien er best goed uit op langere termijn!

winter67

Slechte pluim en wederom kwakkel wanneer komt nou eens de ECHTE winter.

Mrkos

Mr negatief spreekt ook weer hoor... Ik hoor woorden als ''Potentie'' en zinnen als ''Pluim is weer wat beter geworden'' en dan kom jij met slechte pluim....  :-X

winter67

Citaat van: Mrkos op ma 02 feb 2015 - 22:37
Mr negatief spreekt ook weer hoor... Ik hoor woorden als ''Potentie'' en zinnen als ''Pluim is weer wat beter geworden'' en dan kom jij met slechte pluim....  :-X
Hoezo zit hier potentie in dan? Natuurlijk de temperaturen zijn lager maar echter geen potentie kijk eens naar de windkaart even no wind daarna nw en daarna zw met andere woorden dit word gewoon een kwakkelwinter meer niet vorstperiode ziet er gewoon niet in.

Edwin

Ik wacht ook nog steeds op winter, vanavond zeiknat geworden door sneeuw die wederom nergens bleef liggen :P
Never Stop Exploring

Mrkos

Dat is jou bewoording inderdaad, sommigen hier hopen nog te kunnen schaatsen en als je deze grafiek ziet, kan dat misschien nog gebeuren ook... Dat is voor sommige ook al een winter  ;)


X-treme

Flinke sneeuwval hier net even.
De auto's werden zelfs wit.
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Henk1976

En jawel, wederom schiet de temperatuur omlaag. Gewoon normaal winters weer. Hopelijk vannacht nog wat sneeuwbuien. Ik hoop op een winters vervolg volgende week. En anders jammer... De BBQ is schoon, de bloemzaden en peper- en tomatenzaden staan te springen om gezaaid te worden. Dus het is mij om het even, maar als we de diepvries in gaan duiken... GRAAG!

NB: Nog steeds lekker veel sneeuwresten ici in Assen. En spiegeltjeglad hier en daar

DSDLimburg

Citaat van: winter67
Slechte pluim en wederom kwakkel wanneer komt nou eens de ECHTE winter.
/quote]
De echte winter :o we zitten er midden in :P alleen de temperaturen zijn er niet na ;D
seizoen 2018/2019

ron12

Citaat van: Mrkos op ma 02 feb 2015 - 22:59
Dat is jou bewoording inderdaad, sommigen hier hopen nog te kunnen schaatsen en als je deze grafiek ziet, kan dat misschien nog gebeuren ook... Dat is voor sommige ook al een winter  ;)


Leuk plaatje, vissen kunnen onder water schaatsen, met de schaatsen op de rug dan, mensen zakken er doorheen  ;D
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

DSDLimburg

Pluim zuidoost, korte termijn gewoon goed. Midden lange termijn ziet het erna uit dat gfs wil aangeven dat we gewoon nog een weekje door kwakkelen. Met overdag net iets boven nul en in de nacht kans op een graadje vorst?
seizoen 2018/2019

DSDLimburg

? ik geloof dat hier toch iets niet klopte?
seizoen 2018/2019

GeneralDuke

Citaat van: DSDLimburg op ma 02 feb 2015 - 23:21
? ik geloof dat hier toch iets niet klopte?

Hmm als dat waar is gaan we zeker dood ;D Zal wel niet dan...
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

Edwin

Wat klopt er niet? Kaartje met luchtdruk en hoeveelheid neerslag
Never Stop Exploring

DSDLimburg

Citaat van: Edwin op ma 02 feb 2015 - 23:26
Wat klopt er niet? Kaartje met luchtdruk en hoeveelheid neerslag
Was gewoon omdat die rode lijntjes naar onder duikelen :)
seizoen 2018/2019

hoffies

Dit komt ook niet veel voor, wij zijn het koudste plekje van Nederland  :D
Twitter: @hoffnar2911

Powered by EzPortal