Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 274036 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Bacci

Elke keer met winterse buien uit het noordwesten gaan de buien precies langs mijn omgeving heen, alles gaat over het zuidwestelijke helft en noordoostelijke helft en daartussen in is het bijna altijd droog. Zo frustrerend!

vlerk

Het sneeuwt knetterhard in Eindhoven

Weatherman

Hier ook weer sneeuw, terwijl vanmorgen alleen regen verwacht was
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Weatherman

Ben  echt totaal verrast vandaag, dit is het mooiste wat ik in jaren heb gezien, zulke enorme vlokken, terwijl ik vandaag uit ging van 5 graden en regen.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

karst

Citaat van: vlerk op ma 02 feb 2015 - 14:26
Het sneeuwt knetterhard in Eindhoven
is het lawaai zo oorverdovend dan??? :D :D :D

Weatherman

Even voor het idee, hoe hard het sneeuwde net.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

benjamin112

Hier nu ook natte sneeuw, leuk maar je hebt er niet zoveel aan.


+Tempratuur in een kwartier van 2.6 naar 0.5.

Weatherman

Citaat van: benjamin112 op ma 02 feb 2015 - 14:55
Hier nu ook natte sneeuw, leuk maar je hebt er niet zoveel aan.
Ik kreeg ook droge, maar grond temperatuur werkt niet mee, alleen gras, daken ect
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

xzaz

Citaat van: Bacci op ma 02 feb 2015 - 14:24
Elke keer met winterse buien uit het noordwesten gaan de buien precies langs mijn omgeving heen, alles gaat over het zuidwestelijke helft en noordoostelijke helft en daartussen in is het bijna altijd droog. Zo frustrerend!
Wees blij, er zit niet veel soeps bij.
De winter is nog niet eens begonnen!

benjamin112


vlerk

Citaat van: karst op ma 02 feb 2015 - 14:40
is het lawaai zo oorverdovend dan??? :D :D :D

Hahaha, bij wijze van dan.... ;-)

karst

Citaat van: vlerk op ma 02 feb 2015 - 15:14
Hahaha, bij wijze van dan.... ;-)
ik had al zo'n vermoeden, mooie foto uit Tilburg, bij jullie w.s. het zelfde beeld geweest ;D

Weerfreak 1337

Citaat van: Bacci op ma 02 feb 2015 - 14:24
Elke keer met winterse buien uit het noordwesten gaan de buien precies langs mijn omgeving heen, alles gaat over het zuidwestelijke helft en noordoostelijke helft en daartussen in is het bijna altijd droog. Zo frustrerend!

Dat is nou net het soms frustrerende aan buiensituaties. Zo zat ik hier vorige week op een dag constant in de winterse buien (in een straat) met hagel, (natte) sneeuw en soms een klap onweer, zo heeft het Westland vandaag nog maar slechts 1 bui gehad en trekt alles 10km ten zuiden en gisteren 1 kilometer (ja, serieus) ten noorden van mij langs. Bij buien is het gewoon: je hebt pech of geluk, valt prima te vergelijken met losse onweersbuien(al is een schampende onweersbui helemaal niet erg :P). Soms erg frustrerend, maar je doet er niks aan. ;) :)

Het gekke van die buienstraten is, is dat ze soms spontaan oplossen, en elders ineens een nieuwe straat ontstaat.

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

benjamin112


Weatherman

Citaat van: benjamin112 op ma 02 feb 2015 - 15:25
Het blijft liggen.:)
niet voor lang helaas. Wie weet vanavond / vannacht als er sneeuw valt.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Caps

Vanochtend rond een uur of 11 hier sneeuw gehad, was aardig aan het sneeuwen, maar 2x met je ogen knipperen en het is weg :)
En vanochtend was het echt verradelijk glad, liep van huis naar de auto, en je kon gewoon glijden over de stoeptegels

grizzrh

Nattesneeuw hier in het zuiden op het moment, was het nou maar iets kouder :P
Doenrade, Limburg

sneeuw040

Nog niet vaak zoveel sneeuwval meegemaakt als toenet het gaat over de lange bui die eindhoven verlaat die geeft enorm veel sneeuw als je er middenin zit is het in notime wit ik reed toenet die bui uit en in een keer werd het groen

zorba

Citaat van: Weerfreak op ma 02 feb 2015 - 15:20
Bij buien is het gewoon: je hebt pech of geluk, valt prima te vergelijken met losse onweersbuien(al is een schampende onweersbui helemaal niet erg :P). Soms erg frustrerend, maar je doet er niks aan. ;) :)

Dat is juist perfect. Je hebt onweer maar blijft droog = ideaal :)
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Powered by EzPortal