Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 274090 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Vigo

Al 1/2 cm, zware sneeuwval noordholland!!!!!!!!

Jeroen22

Hier nu lichte sneeuw. blijft alleen vanwege de grondtemperatuur niet liggen. :'(

Caps

Citaat van: karst op vr 30 jan 2015 - 18:36
Het gezegde zegt , hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt,
Als ik naar buiten kijk en buienrader volg denk ik dat dit neerslaggebied er ook zo over denkt, krult net om Dordt heen

Al zit je in het neerslaggebied, heb je er nog niets aan, want wij krijgen regen, geen sneeuw

Wim118

Het sneeuwt aardig door hier in de Zaanstreek...en het blijft liggen 8)

Christy86

Citaat van: karst op vr 30 jan 2015 - 18:36
Het gezegde zegt , hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt,
Als ik naar buiten kijk en buienrader volg denk ik dat dit neerslaggebied er ook zo over denkt, krult net om Dordt heen

Ik leef met je mee, hier trekt het gewoon langs. Zwijndrecht.

ron12

Nu motsneeuw in Nijmegen bij plus 0.6 graden ;)
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Marsel

Regen hier, alleen wat natte klodders toen de neerslag begon...had me er al op ingesteld  ;D.

pietjelol

Ondertussen begint het weer wit te worden en begint het ook steeds harder te sneeuwen.
Het zijn echt van die zakdoeken en heel veel.

Der RoX

Achterkant van die bui lijkt hoge intensiteit te hebben. Hier is het voorlopig regen
WiNtEr!!11!1!@

ron12

Citaat van: der rox op vr 30 jan 2015 - 18:47
Achterkant van die bui lijkt hoge intensiteit te hebben. Hier is het voorlopig regen
Idd http://regenradar.lizard.net/ kun je hier mooi zien
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Rufes


PatrickM

Sneeuw is inmiddels overgegaan in regen. Helaas, maar dat was te verwachten. Toch nog een aantal cm gevallen.

Joep

Natte sneeuw hier begint wel iets te activeren jammer dat neerslaggebied hier bijna voorbij is.

Zynex

Regen - Sneeuw - Regen hier. Lekker ranzig weer hehe

pietjelol

Je kan wel weer merken dat het sneeuw ns begint weer langzaam aan vast te lopen....

Borislav

Hier nog steeds matige sneeuw.



circa 2/3 cm
Borislav Lekic

ron12

Zou er onweer in kunnen ontwikkelen in dat gebied zie radar bij noord hollland http://regenradar.lizard.net ?
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Vigo

Precies 3,6 cm sneeuw! wow droom komt uit en het sneeuwt nog redelijk door  :o 8)

boxer

Hier is ook alles al wit, en het sneeuwt nog lekker

Marco uit Hangar 5

Van Schiphol naar Heerhugowaard gereden zojuist, en het is gewoon droge sneeuw dat valt hoor. Op de weg dooit het gedeeltelijk weg door het zout, maar het sneeuwde op de A9 op een gegeven moment zo hard dat ook de snelweg langzaamaan wit begon te worden (vlak voor de Wijkertunnel). Langzaam rijden tussen Badhoevedorp en de Wijkertunnel, maar na de tunnel ging het alleen maar harder sneeuwen. Het sneeuwt inmiddels al meer dan anderhalf uur in Noord Holland..

Ook in Heerhugowaard ligt nu al meer sneeuw dan er gisternacht is gevallen.

Aan de radarbeelden te zien gaat het nog wel even door, aan de achterkant van het neerslag gebied groeit het weer aan.
Marco Nierop
http://zweef.nl/

Powered by EzPortal