Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 274017 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Borislav

Zo zie je maar , echt snowcasten is het.
Borislav Lekic

benjamin112

Ben zo benieuwd welke richting hij gaat.

cekstuffertz

Sneeuwbuien lijken westelijk langs regio Amsterdam te gaan. Kustregio's sneeuw, meer naar binnenland regen en natte sneeuw.... Omgekeerde wereld.

EDIT: Nu droge sneeuw. Temp gedaald naar -1

Der RoX

nou het was weer drie minuten leuk... -zucht-

Lijkt wel amerikaanse tv :')
WiNtEr!!11!1!@

Zynex

Hmm lijkt erop dat de mensen in Noord-Holland alleen wat gaan meepakken. :)

De bui gaat onwijs sloom over en lost zich op.

Joep

Alphen aan den Rijn natte sneeuw, temps dalen snel.

K0fferbak

Zou de bui de veluwe nog bereiken? of afbrokkelen.

benjamin112

Citaat van: Zynex op vr 30 jan 2015 - 17:42
Hmm lijkt erop dat de mensen in Noord-Holland alleen wat gaan meepakken. :)  waar zie jij dat want in zie dat op geen een radar.

De bui gaat onwijs sloom over en lost zich op.

pietjelol

Helaas regen met een natte vlok :(
Vreemd hoe dichter bij de kust hoe meer sneeuw ?

ron12

Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Vigo

Hier in broek op langedijk (NH) Matige sneeuwval! blijft nog niet leggen  >:(

Svanos

Haha ja hoor, sneeuwdek vormt zich weer
Laagste gemeten temperatuur winter 2017 : -7.1°C
Davis Vantage Pro 2 plus

TimK21

Precies zoals ik verwachtte. Weinig tot geen spektakel, geen 'groot deel'  van Nederland wat met sneeuw te maken krijgt en geen verrassingen. Tevens neemt de omvang en intensiteit gestaag af.   
Het is gewoon niet onze winter, jammer maar helaas. Geniet van de geringe sneeuw die je krijgt, want er zit simpelweg niet meer in.
Challenge accepted!

Johannes96

Mooie beelden van knooppunt de Hoek! Jammer genoeg zie ik het hier niet komen, achja zit er gewoon niet in inderdaad deze winter, maar al een betere winter als vorig jaar! Misschien wel weer een verrassing in maart (2-3-2005 50 cm) !

Remy

Citaat van: Johannes96 op vr 30 jan 2015 - 18:07
Mooie beelden van knooppunt de Hoek! Jammer genoeg zie ik het hier niet komen, achja zit er gewoon niet in inderdaad deze winter, maar al een betere winter als vorig jaar! Misschien wel weer een verrassing in maart (2-3-2005 50 cm) !
Op sommige plekken hier wel een meter,ik woonde toen in borger bovenop de Hondsrug.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

ron12

Citaat van: TimK21 op vr 30 jan 2015 - 18:01
Precies zoals ik verwachtte. Weinig tot geen spektakel, geen 'groot deel'  van Nederland wat met sneeuw te maken krijgt en geen verrassingen. Tevens neemt de omvang en intensiteit gestaag af.   
Het is gewoon niet onze winter, jammer maar helaas. Geniet van de geringe sneeuw die je krijgt, want er zit simpelweg niet meer in.
deze is ook mooi http://vid.nl/Camera/stream/cam_87
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

Der RoX

Grrrrr ietsje meer naar beneden met dat gebied...
WiNtEr!!11!1!@

Joep

Citaat van: TimK21 op vr 30 jan 2015 - 18:01
Precies zoals ik verwachtte. Weinig tot geen spektakel, geen 'groot deel'  van Nederland wat met sneeuw te maken krijgt en geen verrassingen. Tevens neemt de omvang en intensiteit gestaag af.   
Het is gewoon niet onze winter, jammer maar helaas. Geniet van de geringe sneeuw die je krijgt, want er zit simpelweg niet meer in.

Gebied trek wel degelijk naar het oosten denk dat jullie vanavond gewoon sneeuw hebben,
bij ons betwijfel ik het.

Joep

Citaat van: der rox op vr 30 jan 2015 - 18:11
Grrrrr ietsje meer naar beneden met dat gebied...
...en net had je nog grote vlokken

menzo

Amsterdam heeft al een tijdje sneeuw, het blijft steeds meer liggen.

Powered by EzPortal