Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 274001 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

winter67

Citaat van: stratocumulus op vr 30 jan 2015 - 15:49
KNMI heeft het nu niet meer over regen..alleen natte sneeuw en sneeuw ????
Ja klopt
Naast wolkenvelden zijn er ook zonnige perioden. Van het westen uit neemt de bewolking overal toe en gaat er natte sneeuw vallen, verder landinwaarts vanavond overgaand in sneeuw

Weatherman

Citaat van: winter67 op vr 30 jan 2015 - 15:53
Ja klopt
Naast wolkenvelden zijn er ook zonnige perioden. Van het westen uit neemt de bewolking overal toe en gaat er natte sneeuw vallen, verder landinwaarts vanavond overgaand in sneeuw
zo zo  ;D
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Armand

Ik laat me verassen. Vanmorgen vroeg nog een paar sneeuwbuien gehad, dat leverde circa 2 cm op, nu enkele sneeuwresten over, vooral op daken van schuren, tuinhuisjes (weinig tot geen verwarming binnenin) ligt nog circa 1 cm sneeuw.

In de Ardennen momenteel tot 40 cm sneeuw, ik ben van plan om daar zondag na toe te gaan!

Eric

Citaat van: Armand op vr 30 jan 2015 - 16:03
Ik laat me verassen. Vanmorgen vroeg nog een paar sneeuwbuien gehad, dat leverde circa 2 cm op, nu enkele sneeuwresten over, vooral op daken van schuren, tuinhuisjes (weinig tot geen verwarming binnenin) ligt nog circa 1 cm sneeuw.

In de Ardennen momenteel tot 40 cm sneeuw, ik ben van plan om daar zondag na toe te gaan!
Excuus voor gister!  :-\ :'(

Armand

Citaat van: Eric op vr 30 jan 2015 - 16:11
Excuus voor gister!  :-\ :'(

Haha, ik lees nu je bericht pas. Ik dacht toen ik net thuis kwam: te veel berichten om allemaal terug te lezen :P

Je had natuurlijk wel gelijk :) Ik was gister een beetje pessimistisch, omdat alles net langs trok en nu lag eens wat op koers, maar dat viel dan weer uiteen. Toen ben ik maar naar bed gegaan ;). Gelukkig was het toch nog goed gekomen :D

Energizer85

Velserbroek met de eerste regen.... nu eens kijken wanneer en of het hier natte sneeuw wordt

Eric

Citaat van: Armand op vr 30 jan 2015 - 16:16
Haha, ik lees nu je bericht pas. Ik dacht toen ik net thuis kwam: te veel berichten om allemaal terug te lezen :P

Je had natuurlijk wel gelijk :) Ik was gister een beetje pessimistisch, omdat alles net langs trok en nu lag eens wat op koers, maar dat viel dan weer uiteen. Toen ben ik maar naar bed gegaan ;). Gelukkig was het toch nog goed gekomen :D
Kweet niet waarom, maar heb een goed gevoel voor vanavond. Ik heb m'n glazen bol van stal gehaald..... ;) ;D

X-treme

Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Armand

Citaat van: Eric op vr 30 jan 2015 - 16:19
Kweet niet waarom, maar heb een goed gevoel voor vanavond. Ik heb m'n glazen bol van stal gehaald..... ;) ;D

Ik hoop dat je weer gelijk hebt :D Weerplaza laat het allemaal te ver naar het oosten trekken

http://www.weerplaza.nl/weerinhetnieuws/Weekendweer%3a+soms+glad/2174

Wel leuke periode opkomst nu, waarin ook weer Hellmannpunten worden gescoord ;)

Weatherman

Citaat van: Eric op vr 30 jan 2015 - 16:19
Kweet niet waarom, maar heb een goed gevoel voor vanavond. Ik heb m'n glazen bol van stal gehaald..... ;) ;D
Ik ook, de temperatuur heeft bij lange na niet zijn hoogte gehaald en zakt nu al weer.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Weatherman

Citaat van: Armand op vr 30 jan 2015 - 16:23
Ik hoop dat je weer gelijk hebt :D Weerplaza laat het allemaal te ver naar het oosten trekken

http://www.weerplaza.nl/weerinhetnieuws/Weekendweer%3a+soms+glad/2174

Wel leuke periode opkomst nu, waarin ook weer Hellmannpunten worden gescoord ;)
Nou weerplaza had ik beter niet kunnen kijken, waardeloos voor hier  :P
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

PatrickM


Zynex


PatrickM

Citaat van: Zynex op vr 30 jan 2015 - 16:26
Regen hier... Joepie

Hier vallen toch echt natte vlokjes.. Zeker plaatselijk. :P

Murk


Marcellang

Hoe koud moet koude noordpoollucht zijn om direct als sneeuw te vallen  :P
Of zullen we het voortaan maar gewoon noordpoollucht noemen  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Marlieke

Hier in Rijssen nog niets bijzonders te zien en melden wat betreft het weer. Maar wel voor WEATHERMAN,  een topper ben je waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen waaronder ikzelf!  :o  :D
Elk seizoen vind ik prachtig, maar de zomer en de herfst hebben mijn voorkeur...

Armand

Citaat van: Weatherman op vr 30 jan 2015 - 16:25
Nou weerplaza had ik beter niet kunnen kijken, waardeloos voor hier  :P

Positieve verrassing is altijd beter dan negatieve verrassing  8)

Weatherman

Citaat van: Marlieke op vr 30 jan 2015 - 16:31
Hier in Rijssen nog niets bijzonders te zien en melden wat betreft het weer. Maar wel voor WEATHERMAN,  een topper ben je waar velen een voorbeeld aan kunnen nemen waaronder ikzelf!  :o  :D
:-[ Dankjewel

Hoe bedoel je Armand ? dat het nu alleen maar beter kan worden
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

X-treme

Regen gaat hier over in natte sneeuw  ;D
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Powered by EzPortal