Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 274024 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

juno

knap van je jongen dat je zo alles eerlijk durft te vertellen! en zie het maar zo, andersdenkenden zijn stukken origineler als al die massa's kudde dieren! vergeet niet einstein was ook autist.


Citaat van: Weatherman op vr 30 jan 2015 - 11:45
Omdat ik merk dat er enorm veel frustratie naar mij gericht is ga ik het nog maar eens uitleggen wie ik ben en wat ik heb.

Vraag dan ook dringent aan de beheerders het te laten staan


Ik ben geboren met mijn navelstreng 3x rond mijn nek, met gevolg ernstige zuurstof tekort, was bijna dood.

Dat had hersenschade tot gevolg, wat resulteert in ADHD / Autisme, verstandelijke en geestelijke beperking. Mijn mentale leeftijd ligt rond 17 jaar, en ben bijna 30.

Ik woon bijna een jaar in een begeleidwonen groep met 9 andere, op mezelf wonen was een ramp. Onduidelijkheid levert enorm veel stress op, waardoor ik enorm veel ga vragen om duidelijkheid te krijgen, zodat ik rustig wordt.

Ik kan sinds wat jaren heel goed aangeven waar ik tegen aanloop en probeer er ook alles aan te doen om dat te beperken, maar zoals iedereen merkt is dat lastig.  Heb het ook moeten accepteren.

Ik ben begin deze maand ook begonnen met een zeer intensieve emotie therapie in groepsvorm, om mijn emoties aan te voelen komen en er optijd naar te handellen, voor dat het zo erg is dat ik echt ontplof (wat heel vaak is gebeurd en nog)

Qua werk heb ik dagbesteding, ik kan niet op contract werken, dat waren grote flops voor mij, dus heb uitkering en wajong.

Ik gebruik dingen NIET als excuus, het feit ligt er en ik wil er zeker niemand mee tot last zijn. ik heb respect voor iedereen en hoop het ook terug te krijgen hoe geirriteerd iedereen ook wordt van mij.

Als er vragen zijn stel ze gerust via PM, zo houden we het hier waar we het op moeten houden. het weer, wat ik enorm fasinerend vind.

Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Zynex


Remy

Citaat van: Edwin op vr 30 jan 2015 - 11:58
Ben wel een beetje jaloers op de mensen in de Franse Alpen
Ik niet :)

CO2 Is geen klimaat thermostaat.

ron12

Natuur doet haar best om er iets moois van te maken van deze winter, maar een mist een onderdeel in het recept namelijk kou :P
Totaal onweersdagen in Nijmegen Jan 2017 tot nu 6 dagen.Zomerse dagen 9 dagen.Tropische op 7 dagen. Nachtvorst 28 dagen,ijsdagen 7 dagen

sneeuw040

Hier is het beetje sneeuw al gesmolten op dit moment 1,1 graden. Weet iemand wat het vanavond gaat doen want op omroep brabant weer lees ik dat er vanavond natte sneeuw en droge sneeuw kan vallen maar dat is de enige site waar ik dat lees. Iemand die misschien wat meer info heeft over vanavond?

X-treme

KNMI heeft toch een waarschuwing uitstaan voor het westen.

Kans op gladheid als gevolg van (natte) sneeuw
Geldig: vrijdag 30 januari 2015 vanaf ca 18 uur gedurende ca 3 uur

Ik dacht dat het regen zou worden hier?

Edit: en de rest van het land m.u.v. Zeeland.
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

karst

Citaat van: Weatherman op vr 30 jan 2015 - 11:45
Omdat ik merk dat er enorm veel frustratie naar mij gericht is ga ik het nog maar eens uitleggen wie ik ben en wat ik heb.

Vraag dan ook dringent aan de beheerders het te laten staan


Ik ben geboren met mijn navelstreng 3x rond mijn nek, met gevolg ernstige zuurstof tekort, was bijna dood.

Dat had hersenschade tot gevolg, wat resulteert in ADHD / Autisme, verstandelijke en geestelijke beperking. Mijn mentale leeftijd ligt rond 17 jaar, en ben bijna 30.

Ik woon bijna een jaar in een begeleidwonen groep met 9 andere, op mezelf wonen was een ramp. Onduidelijkheid levert enorm veel stress op, waardoor ik enorm veel ga vragen om duidelijkheid te krijgen, zodat ik rustig wordt.

Ik kan sinds wat jaren heel goed aangeven waar ik tegen aanloop en probeer er ook alles aan te doen om dat te beperken, maar zoals iedereen merkt is dat lastig.  Heb het ook moeten accepteren.

Ik ben begin deze maand ook begonnen met een zeer intensieve emotie therapie in groepsvorm, om mijn emoties aan te voelen komen en er optijd naar te handellen, voor dat het zo erg is dat ik echt ontplof (wat heel vaak is gebeurd en nog)

Qua werk heb ik dagbesteding, ik kan niet op contract werken, dat waren grote flops voor mij, dus heb uitkering en wajong.

Ik gebruik dingen NIET als excuus, het feit ligt er en ik wil er zeker niemand mee tot last zijn. ik heb respect voor iedereen en hoop het ook terug te krijgen hoe geirriteerd iedereen ook wordt van mij.

Als er vragen zijn stel ze gerust via PM, zo houden we het hier waar we het op moeten houden. het weer, wat ik enorm fasinerend vind.
heel goed dat je dit gedaan hebt, mijn zoon is ook autistisch en ik weet wat dit betekend. Veel plezier bij dit forum

X-treme

Foto's uit Velserbroek (gemaakt met telefoon)



Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

Koen-IJM

Citaat van: X-treme op vr 30 jan 2015 - 12:29
KNMI heeft toch een waarschuwing uitstaan voor het westen.

Kans op gladheid als gevolg van (natte) sneeuw
Geldig: vrijdag 30 januari 2015 vanaf ca 18 uur gedurende ca 3 uur

Ik dacht dat het regen zou worden hier?

Edit: en de rest van het land m.u.v. Zeeland.

Als de temperatuur daalt vanavond kan het ook bijna niet anders als (natte) sneeuw vallen. Nu midden op de dag ook slechts 4gr als Tx

yookin

Citaat van: juno op vr 30 jan 2015 - 11:59
knap van je jongen dat je zo alles eerlijk durft te vertellen! en zie het maar zo, andersdenkenden zijn stukken origineler als al die massa's kudde dieren! vergeet niet einstein was ook autist.
Helemaal eens!
Jaren met mensen met een beperking gewerkt. (Ik heb er zelf ook een paar, daar niet van) De grens tussen normaal en "abnormaal" is minder duidelijk dan de meeste denken. Abnormaal is normaler dan we soms beseffen. Dat heerlijke grijze gebied waarbij de een nou eenmaal wat meer naar links zwabbert en de ander meer naar rechts.

Het leukste aan mensen blijft toch altijd weer zijn kwetsbaarheid. Alle joepie de poepie, hiep hiep hoera, kijk es wat ik allemaal kan en heb verveeld zo gauw. Wat is er nou mooier dan gezonde zelfspot?  :)

En dan werk je ook nog eens keihard aan jezelf! Soms denk ik wel eens, had iedereen maar eens een tijdje therapie...

Hartelijke groet Ingrid (vanuit een sneeuwloos Stavoren...)



Stavoren

X-treme

GFS komt met sneeuw gevolgd door regen vanavond.
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

MaikelNL

Citaat van: Weatherman op vr 30 jan 2015 - 11:45
Omdat ik merk dat er enorm veel frustratie naar mij gericht is ga ik het nog maar eens uitleggen wie ik ben en wat ik heb.

Heel netjes en duidelijk uitgelegd! Respect!

MauritsKuil


Zynex

Citaat van: X-treme op vr 30 jan 2015 - 12:51
GFS komt met sneeuw gevolgd door regen vanavond.

Gatverdamme, daar kan ik zo nukkig van worden.

Marcellang

Citaat van: Weatherman op vr 30 jan 2015 - 11:45
Omdat ik merk dat er enorm veel frustratie naar mij gericht is ga ik het nog maar eens uitleggen wie ik ben en wat ik heb.
Respect  ;)
Volgens mijn vrouw moet je zowiezo wel autistisch zijn met een vleugje ADHD om zo van het weer te houden als wij hier doen ;D
En ik durf ook wel een stukje met de billen bloot hoor ; DITO  ::)
Natuurlijk heb jij meer problemen dan dat,maar ik zou zeggen; vooral zoveel mogelijk proberen te genieten maar van dit forum met het weer als gemeenschappelijke hobby  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Weatherman

Bedankt mensen voor de lieve reacties  :)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Joep

Citaat van: Weatherman op vr 30 jan 2015 - 13:16
Bedankt mensen voor de lieve reacties  :)

Je hebt een sterk karakter om zo open en eerlijk te zijn!!!! Goed gedaan Weatherman


Komt een aardig neerslaggebiedje aan, Weeplaza geeft het nu al als natte sneeuw aan boven de Noordzee

http://www.weerplaza.nl/regenradar/sneeuwradar/

Weatherman

Citaat van: Joep op vr 30 jan 2015 - 13:24
Je hebt een sterk karakter om zo open en eerlijk te zijn!!!! Goed gedaan Weatherman


Komt een aardig neerslaggebiedje aan, Weeplaza geeft het nu al als natte sneeuw aan boven de Noordzee

http://www.weerplaza.nl/regenradar/sneeuwradar/
Dankjewel, dat is mooi om te horen.

En ja wordt weer spannende snow(cast) moment vandaag.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Brisk

Let is snow, let it snow, let it snow!

Powered by EzPortal