Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 274029 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Jan van Ooijen

Citaat van: Caps op vr 30 jan 2015 - 08:00
het oosten heeft het weer getroffen, voor alle zeikerds die gister klaagden dat ze niets hadden, hier misschien net 2cm, vanavond regen dus alles dan weer weg, over met de pret :)

Nee nee, vanavond gewoon sneeuw als ik het zo eens bekijk
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

Johann


Joep

Citaat van: Caps op vr 30 jan 2015 - 08:00
het oosten heeft het weer getroffen, voor alle zeikerds die gister klaagden dat ze niets hadden, hier misschien net 2cm, vanavond regen dus alles dan weer weg, over met de pret :)

Hoezo het oosten heeft het weer getroffen, hier is gewoon alles wit en ik vind het heeeerlijk :)

Brisk

Let is snow, let it snow, let it snow!

Henk1976

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 30 jan 2015 - 08:03
Nee nee, vanavond gewoon sneeuw als ik het zo eens bekijk

Lees net op TT 707 dat er in de loop van de middag in het noorden matige regen of natte sneeuw gaat vallen. Mag ik dat lezen als natte sneeuw/sneeuw?

ikmoi

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 30 jan 2015 - 08:03
Nee nee, vanavond gewoon sneeuw als ik het zo eens bekijk
Heb je al een gifje voor de neerslag komend weekend?

Weatherman

Citaat van: Jan van Ooijen op vr 30 jan 2015 - 08:03
Nee nee, vanavond gewoon sneeuw als ik het zo eens bekijk
En voor hier Jan, weet je daar wat over te zeggen.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

winter67

Gfs 00z lijkt wel een tweedeling te hebben op lange termijn >:(

MauritsKuil

Assen vanmorgen, 5 centimeter sneeuw.


jeffrey83

Citaat van: Caps op vr 30 jan 2015 - 08:00
het oosten heeft het weer getroffen, voor alle zeikerds die gister klaagden dat ze niets hadden, hier misschien net 2cm, vanavond regen dus alles dan weer weg, over met de pret :)

Wees blij met je 2 cm!  Hier niks,  nada! En als ik het zo bekijk krijgen we nog meer regen vanavond hier..

Eendagseend

Ik weet eigenlijk niet of je natte sneeuw die tijdelijk blijft liggen ook droge sneeuw mag noemen? Of natte sneeuw dat wegsmelt waarvan een deel later door dalende temperaturen alsnog opvriest ook als droge sneeuw mag zien (als de natte sneeuwval zelf al voorbij is)? Met name de laatste vraag ik mij af. Kan iemand mij dat vertellen?

Het is nog wel steeds wit hier maar dat komt omdat het namelijk is blijven liggen doordat de temperatuur daalde na de (natte) sneeuw. De wegen zijn glad door opgevroren water, daar smolt de sneeuw het snelst. Een soort slush puppy.

Mooie foto MauritsKuil!
2014 Arnhem Laar Oost:
Onweer: 28
Weerlicht: 9
Onweer elders: 2 (resp. in Wageningen en Velp)

2014 Velp:
Natte sneeuw: 1
Droge sneeuw: 2
Zwaarste onweer in 2014: 3 januari 2014 (zwaarste windstoten en zwaarste hagel) en 28 juli (zwaarste regen en blikseminslagen.

2015:
Natte sneeuw: 3 (waarvan 1 korrelsneeuw)
Droge sneeuw: 6
IJsdag: 2
Onweer: 1
Hagel: 2

Remy

Efxvjh  <das omdat mijn LG-G2-mini telefoon compleet kut is momenteel.
Verder dus slechts een centimeter of vijf aan sneeuw,de rest zal al wel gesmolten zijn denk ik.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Amijeee

Zie mooie foto's voorbij komen :D Leuk! Hier in Leeuwarden ligt er bijna niks..

Jack738

Hier een beetje sneeuw in ZO Friesland  Lippenhuizen temp -3 brr  Grr foto op de kop :(

martijn


Henk1976

Citaat van: Jack738 op vr 30 jan 2015 - 08:35
Hier een beetje sneeuw in ZO Friesland  Lippenhuizen temp -3 brr  Grr foto op de kop :(

Ik was er vanochtend ook ondersteboven van ;D ;D... En nu ben ik gewoon een junk! IK WIL MEER!! :o :o

Frank Huisman

Citaat van: Weatherman op vr 30 jan 2015 - 08:32
Hehe, hou je in he. ik weet wat ik zeg en waarom.

Weatherman,

Ik denk dat het beter is om dit soort 'problemen' via privéberichten te bespreken. Daarnaast hebben de moderators ook een privéleven.

Groeten uit wit Dwingeloo (5cm sneeuw)
"En dan nu het weer: Vandaag geen weer, morgen weer."

X-treme

Hier niet veel bijzonders, beetje wit op de auto's, daken en gras, maar verder niks.
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

karst

Beren op Zoom , foto gemaakt door mijn nicht

Glennb

Nou nou, wat een felheid deze mooi ochtend ;)

Hier in A'dam alles wit met ijzige wegen. gok 1 cm sneeuw. Ziet er wel weer leuk uit na 2 jaar...Ik hoop morgen ochtend vroeg wat mooie foto's te kunnen schieten, mocht er vannacht nog wat vallen...
Groet,
Glenn

Powered by EzPortal