Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 274347 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jens6

zal die kleine polarlow het zuiden van belgie genaken?

cekstuffertz

Weer sneeuw in Amstelveen. Dit keer gepaard met flinke windvlagen. Sneeuwt hard, lijkt wel kleine sneeuwstorm...

Eric

En we hebben iets wits!!!!!! Nat of droog, geen idee  ???

Marcellang

Citaat van: Henk1976 op vr 30 jan 2015 - 00:05
En idd.Hier met die sneeuwdump!
Hier pak aan !!!!!
Citaat van: Tyshane op vr 30 jan 2015 - 00:07
Zeker mooi; genieten geblazen! Bij jullie ook inmiddels het witte goud gearriveerd?  8)
Het is nog droog, maar verwacht vannacht nog wel wat (als het niet verpieterd natuurlijk)    :-)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Ries

Nog niet wit, enkel regen met een verdwaalde flotter sneeuw
Ben benieuwd hoe hetnis over n paar uurtjes als ik wakker word maar.hen zo'n gevoel....

Weatherboy


Tower

Groningen natte sneeuw ...jammer, vallen buiten de boot, temp wel 1.1 nu, te hoog voor droge sneeuw.

winter

Hier sinds kwart over 11 sneeuw. Ligt nu alleen op de auto's wat sneeuw en andere voorwerpen en gras/planten.
Er lijkt een apart laagdrukgebied boven Nederland aanwezig te zijn, de neerslag draait mooi in Nederland om waardoor vooral Noord-oost Nederland en midden-Oost Nederland de volle laag krijgen nu!

Ries

Pluimen geven ook weinig sneeuwkansen zeg...ik begin de hoop wel te verliezen. Afgelopen zaterdag was ons sneeuwmomentje van deze herfst...euh...winter.

Koen-IJM

Haarlem: 2 cm (natte) sneeuw
IJmuiden: Niks. Enkel de auto's en grasvelden wat wittig.

Zo zien jullie maar wat enkele kilometers in verschil en temperatuur (0C in haarlem, 2C in IJmuiden) voor kunnen uitmaken  ;)

Weatherboy

Citaat van: Koen-IJM op vr 30 jan 2015 - 00:54
Haarlem: 2 cm (natte) sneeuw
IJmuiden: Niks. Enkel de auto's en grasvelden wat wittig.

Zo zien jullie maar wat enkele kilometers verschil en verschil in temperatuur (0C in haarlem, 2C in IJmuiden) voor verschil kunnen maken  ;)

Hier wit maar geen gesloten dek, in Hoofddorp en Amstelveen 3 cm sneeuw. Hemelsbreed zo kort bij en zo een verschil!

Koen-IJM

Citaat van: Weatherboy op vr 30 jan 2015 - 00:56
Hier wit maar geen gesloten dek, in Hoofddorp en Amstelveen 3 cm sneeuw. Hemelsbreed zo kort bij en zo een verschil!

Ik moet het nu toch corrigeren. Helemaal witte wereld momenteel in IJmuiden. Blijft goed liggen dus ik vermoed droge sneeuw. Zou wel eens lang zo door kunnen gaan aan de NH-kust als we de radar mogen geloven...  :D

Weerfreak 1337

Dat was me weer een beste onweersklap, dagje nummero 3 dus!  ;D Thundersnow!

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

stratocumulus

Geclusterde buien, lijken te kantelen, van zw aanvoer naar west-noordwest aanvoer.. gunstig voor buien, noordwest. :)


En, ja, hij is heel oud, maar deze man is echt grappig. ****THUNDERSNOW****



stratocumulus


david_meyer25

Dankje is met een lg telefoon genomen.

Weatherboy

Serieus matige sneeuw en grote vlokken, nu toch echt centimeters ipv licht wittig. En net bij het lopen 2 klappen onweer gehad. Top dag dit!

Koen-IJM


david_meyer25

Zie mij bijlage voor de foto`s te Krommenie.

Powered by EzPortal