Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 274303 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Weatherman

Nu sneeuw, yes  ;D hoop dat het nog even duurt.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

peterk

Citaat van: Weatherman op do 29 jan 2015 - 22:11
Tja, zie het wel, het is heel lastig allemaal.

Hier een foto. Zie bijlage

joboy52

Nu hele dikke vlokken, blijft goed liggen

Maxim

Die polar low, komt die richting België/Nederland?

Eric

Citaat van: Armand op do 29 jan 2015 - 22:03
Een grote flop hier, geen neerslag van betekenis en ook de aankomende trog valt uiteen. Weer een teleurstelling  :(
Tsjongejonge zeg...... Als jij klaar bent met die glazen bol van je, mag ik 'm dan??? Moet toch zeer prettig zijn om alles tot in detail te kunnen weten... Check buienradar 24uur vooruit, wordt morgen wakker, kijk naar buiten, log in op deze site en zeg SORRY voor gisteren, kwas beetje dom......
;) ;) ;) ;) ;)

petje

polar low echt niet

anders hadden jan en johan al lang er over bericht als dat er een was

Lothiriel

Citaat van: Eric op do 29 jan 2015 - 22:24
Tsjongejonge zeg...... Als jij klaar bent met die glazen bol van je, mag ik 'm dan??? Moet toch zeer prettig zijn om alles tot in detail te kunnen weten... Check buienradar 24uur vooruit, wordt morgen wakker, kijk naar buiten, log in op deze site en zeg SORRY voor gisteren, kwas beetje dom......
;) ;) ;) ;) ;)

Daar zou ik nog niet zo zeker van zijn. Is in Vlaanderen bvb gewoon kurkdroog gebleven vandaag, terwijl er winterse buien waren voorspeld (meeste neerslag zelfs van de komende dagen). En die neerslagzone is ook helemaal opgelost 'ineens' boven Oost-Vlaanderen dus die komt hier ook niet langs. Is nog maar de vraag wat dan wel tot in het binnenland zal kunnen reiken ;).

Geen idee waar degene die je noemt, woont, maar ik denk dat mijn glazen bol best goed werkt voor de komende 24 uur :)
Winter 2015-2016 in Leuven
3 dagen smeltende sneeuw | 2 dagen sneeuw | 8 vorstdagen | 2 ijsdagen

boxer

Polar low moet west van Noorwegen bijna recht naar beneden zakken om vervolgens via de wadden of NH aan land te komen.

Mrkos

Iemand enig idee of die lange buienlijn het volhoudt tot het oosten? Aangezien het steeds afbrokkelt

Maxim

@petje, vertel mij dan eens wat het is ;)

lander20

matige smeltende sneeuwval provincie antwerpen :) kleine vlokken en droge sneeuwval?? raar :p
ps: volgens mij idd ook geen polar low

petje

ik heb er geen verstand van weet alleen

als er daadwerkelijk intresante ontwikkelingen zijn dat hun al lang er over hadden bericht

aangezien je hun niet hoort nu...

Jur

Citaat van: Eric op do 29 jan 2015 - 22:24
Tsjongejonge zeg...... Als jij klaar bent met die glazen bol van je, mag ik 'm dan??? Moet toch zeer prettig zijn om alles tot in detail te kunnen weten... Check buienradar 24uur vooruit, wordt morgen wakker, kijk naar buiten, log in op deze site en zeg SORRY voor gisteren, kwas beetje dom......
;) ;) ;) ;) ;)

HAHA sorry, maar jij beschouwt buienradar nu als glazen bol. Ik zou als ik jou was m'n excuses maar aanbieden voor je flame jegens Armand want je maakt jezelf nu compleet belachelijk.  ;)

winter67


Energizer85


MamaAs

Wahahaha omg die buien zijn gewoon precies om Workum heen aan het draaien ????????

Marcellang

Volgens buienradar is alle neerslag in het N/W sneeuw,nu nog fff 150 km doortrekken aub  8)
Of via het midden van het land naar het N/O trekken,ook een mogelijkheid  ;)
Het laag trekt langzamerhand over het noorden heen en lijkt te activeren ?  ::)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Joep

Buien groeien aan op zee, denk dat we zo weer sneeuw krijgen  :)

pietjelol

Ik weet niet wat er gebeurd maar dar sneeuwgebied begint steeds groter te worden?

Weatherboy

Er is wel degelijk een mini Polar low systeem in de buurt. Op dit moment Tussen Ierland en Schotland in. Dat laag zou uiteindelijk naar Belgie en N-FR moeten trekken. Nog helemaal Polar low is het niet maar begint er op te lijken. Bovendien is er ook een kern ontstaan boven Noord-Holland , dat scenario schetste WRF en Harmonie vanmiddag mooi. Mogelijk voor groot deel van Nederland toch nog een verrassing met de sneeuw.

Hier Zwanenburg (naast Amsterdam) alles wit en lichte soms matige sneeuw bij +0.2, en er komt meer aan

Powered by EzPortal