Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 274008 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

X-treme

Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

PatrickM

Sneeuw in Heiloo, zit tegen droog aan denk ik.

Weerfreak 1337

Ik mag nu sneeuw melden! Nog wel natte sneeuw, gras en auto's zijn wit. :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Rayonhoofd

[quote author=Snowflake link=topic=5493.msg97188#msg97188 date=1422557323]
En wederom geen enkel wit vlokje gezien hier aan de IJsselmeerkust!
Wat een winterse REGEN hebben wij mogen ontvangen.

Échte kou zit er niet meer in.
Ik weet dat we heel februari nog te gaan hebben, maar de situatie is er gewoon niet na.
Ik heb de schaatsen nog eens lekker ingevet, en de slee weer naar zolder gebracht.

Tot volgend jaar!
[/quote]


Zo,zo. En dat na twee berichten...... :o
"Het kan vriezen, het kan dooien, maar als je op je  muil gaat, is men vergeten om te strooien "

J

Ik mag zowaar kletsnatte vlokken sneeuw melden.  ::)

Weatherman

Weet iemand nog hoe het zit, ik ben er van in de war. Paar uur geleden nog melding van sneeuw voor vannacht.
Nu op tv er niks over, terwijl hier meeste positief gezind zijn.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Marsel

Wederom onweer in verschillende richtingen en nog op enige afstand te zien. Meeste ontladingen richting SW. Wederom kletterende hagel... :)

EDIT: weatherman, houd even de radar in de gaten. De buien in het westen gaan in het binnenland op veel plekken sneeuw brengen. Mogelijk een paar cm.

Borislav

Als de grote bui over is geen buien meer ??
Borislav Lekic

Zierikzee

Dikke thunder snow hier in Zierikzee. Uber vet om mee te maken
Onweersdagen 2014:4 dagen

Weatherman

Citaat van: Marsel op do 29 jan 2015 - 20:34
Wederom onweer in verschillende richtingen en nog op enige afstand te zien. Meeste ontladingen richting SW. Wederom kletterende hagel... :)

EDIT: weatherman, houd even de radar in de gaten. De buien in het westen gaan in het binnenland po veel plekken sneeuw brengen. Mogelijk een paar cm.
ja sorry, ik kan heel slecht tegen al die onduidelijkheid, komt door mijn ADHD/ autisme. Maar Thx voor je bericht.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Eveline

Citaat van: MamaAs op do 29 jan 2015 - 19:57
Nou ja zeg! Natte sneeuw is droge sneeuw geworden  ;D

zie je wel, op alle kaarten stond bij Workum 0 cm, kon bijna niet laten om op facebook Winter 2014/2015 ook nog Workum te noemen, en nu val je toch nog in de prijzen

wesleylollol

Keiharde hagel net van ongeveer  5 minuten snel alles wit nu is de hagel  overgegaan  in sneeuw

Feandennis

In Heerenveen sneeuwt het inmiddels. begint een beetje wit te worden nu!

Edwin

Never Stop Exploring

Reutel

Citaat van: Weatherman op do 29 jan 2015 - 20:34
Weet iemand nog hoe het zit, ik ben er van in de war. Paar uur geleden nog melding van sneeuw voor vannacht.
Nu op tv er niks over, terwijl hier meeste positief gezind zijn.

Nee, op tv niets, helemaal niets. Schijnt een gek rond te lopen dus die hebben wel iets anders aan hun hoofd.

Verwacht geen enorme bult sneeuw, misschien wat natte flatsen die even blijven liggen. Vriendin in Arnhem meldt echter net een enorme verkeerschaos door de sneeuw..

winter67

Buienalarm word weer wild voor Dordrecht ;D

gilleeesss

Hier minuut of 2 korrelsneeuw gehad warmee het gewoon wit lag, en nu is het gewoon normaal aan het sneeuwen. (West vlaanderen)


Weatherman

Citaat van: Reutel op do 29 jan 2015 - 20:46
Nee, op tv niets, helemaal niets. Schijnt een gek rond te lopen dus die hebben wel iets anders aan hun hoofd.

Verwacht geen enorme bult sneeuw, misschien wat natte flatsen die even blijven liggen. Vriendin in Arnhem meldt echter net een enorme verkeerschaos door de sneeuw..
net was marcel positief, dus wie weet.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Invicta

Regen, regen en nog eens regen. En o ja, af en toe een verdwaalde korrel hagel.

Powered by EzPortal