Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 274035 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Marcellang

Citaat van: Caps op do 29 jan 2015 - 12:21
Dat is omdat de kaarten paar dagen terug er mooier uitzagen dat nu werkelijk het geval is
Huhh....nou dat vind ik eigenlijk niet, maar dat is jou mening en wordt gerespecteerd  8)
Ik vind ze een stuk mooier geworden,zeker op langer termijn  :)
Maar dan mag je dit nog geen herfstweer noemen, de temperaturen bijv.zijn normaal tot onder normaal de aankomende dagen.
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Weerfreak 1337

Citaat van: zorba op do 29 jan 2015 - 12:24
Ja dat lijkt me een stuk aannemelijker inderdaad... Media, zucht..

Jep, en benaderingen van anderen zijn natuurlijk niet belangrijk, want realistisch zijn is natuurlijk niet winstgevend (niet interessant genoeg voor de lezers).  ;) :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Henk1976

Nu een fijn sneeuwbuitje in Groningen

Donnydekoning

Hier af en toe een bui met regen, natte sneeuw en hagel....

Caps

Citaat van: albalinda op do 29 jan 2015 - 12:26
Huhh....nou dat vind ik eigenlijk niet, maar dat is jou mening en wordt gerespecteerd  8)
Ik vind ze een stuk mooier geworden,zeker op langer termijn  :)
Maar dan mag je dit nog geen herfstweer noemen, de temperaturen bijv.zijn normaal tot onder normaal de aankomende dagen.

Eerst werd er gesuggereerd dat woensdagnacht/ochtend in de kustprovincies tussen de 1-3cm sneeuw kon vallen, tot nu toe is daar door het hele land nog geen sprake van geweest, en er werd gesproken over lake-effecten etc.

Edit: hier nu stevige hagelbui en onweer
Edit2: oh 2 minuten later schijnt de zon weer

alfons

Op dit moment hier een heerlijke sneeuwbui.

Lucas

Aanhoudende sneeuwval

Weerfreak 1337

Natte sneeuwbui geweest, buitje scheerde langs de kust.  :) Wordt al duidelijk kouder.

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

Extremissimorum

Hier een enkel hagelbuitje, nog niets bijzonders.

Kloppend hart deze winter in Duitsland komende tijd!  ;D

Joep


winter

Hier in Helmond nog niks af en toe dreigende wolken, maar alles drijft over Helmond heen :(

Zie dat er bij GB weer veel buien aankomen vanaf de atlantische oceaan die misschien Brabant aan gaan doen? 

Remy

Een windhoos kan  prima,heb er zelf ook eens eentje gefilmd,paar kilometer verderop heeft die een boeren schuur grondig vernield.
CO2 Is geen klimaat thermostaat.

Eric

Citaat van: Extremissimorum op do 29 jan 2015 - 12:59
Hier een enkel hagelbuitje, nog niets bijzonders.

Kloppend hart deze winter in Duitsland komende tijd!  ;D
Als dit 'ns uit mocht komen *droommodus aan*  ;D ::)

david_meyer25


NewWeatherfan

Citaat van: albalinda op do 29 jan 2015 - 12:26
Huhh....nou dat vind ik eigenlijk niet, maar dat is jou mening en wordt gerespecteerd  8)
Ik vind ze een stuk mooier geworden,zeker op langer termijn  :)
Maar dan mag je dit nog geen herfstweer noemen, de temperaturen bijv.zijn normaal tot onder normaal de aankomende dagen.


Volgens de grote baas van dit forum (jan dus) is alles boven de 0 geen winter, ook al is het in nl klimaat eerder een uitzondering dan een regel ijsdagen. Alles boven 0 mag van hem GEEN winter genoemd worden. Daarvan akte

Vind het zelfs overigens een behoorlijke (kwakkel) winter dit keer en ik hou er toch al niet zo van dus ik ga maar weer snel terug naar mijn winterslaap

DSDLimburg

Citaat van: Hector Pascal op do 29 jan 2015 - 11:52
De wind komt gewoon niet uit oost, zoals jij aangaf...
Bij deze! ik zal het even aanpassen ;).
seizoen 2018/2019

Nopie

Temperatuur is ook zachter dan wat voorspelt werd door KNMI dat met een max van 4 graden kwam. Het is nu in het zw bijna 6 graden.

VinceBongiovi

Eerste winterse bui hier met hagel, natte sneeuw en regen

JerryL

Citaat van: david_meyer25 op do 29 jan 2015 - 13:26
Hier begon het net te sneeuwen.

Oke. Zaandam vooralsnog droog (grijs). Wordt wel donkerder nu. Vanochtend wel even wit door hagel, maar was ook zo weer weg.

winter

Citaat van: Nopie op do 29 jan 2015 - 13:35
Temperatuur is ook zachter dan wat voorspelt werd door KNMI dat met een max van 4 graden kwam. Het is nu in het zw bijna 6 graden.

Komt, doordat de zon behoorlijk lang waarschijnlijk heeft kunnen schijnen en er in het zuiden van het land nog niet echt veel buien zijn gevallen.
Hier ook al de hele dag rond de 5 graden aangezien ook nagenoeg de hele tijd de zon volop schijnt met af en toe bewolking of wolkenvelden.

Powered by EzPortal