Winter discussietopic 2014/2015 deel 7

Topic gezien door 274080 bezoekers
Gestart door Jan van Ooijen, wo 28 jan 2015 - 08:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

zorba

Laten we het vooral gezellig houden hier. Het is niet nodig om onnodige opmerkingen/beledigingen te maken die niet met jouw mening of idee stroken. Dit soort posts zullen verwijderd worden omdat dit niks toevoegd aan de discussie en alleen maar tegenreacties uitlokken (flaming)!
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Nopie

Citaat van: Ijsbloem op do 29 jan 2015 - 08:52
;)Hier een licht hagelbuitje , mag geen naam hebben.
Die neerslagkaarten die hier de voorbije week gepresenteerd werden,
klopt ook niet. Of die rode ,cq roze kleuren moeten opklaringen voorstellen ? :P

Hier hetzelfde niet veel bijzonders zo'n herfst bui. Maar er ontstaan weer buien voor de westkust waar wij niet veel aan zullen hebben, heel misschien vanavond dat het even wit wordt. Temp 3,4 graden.

Joep

Citaat van: Weatherman op do 29 jan 2015 - 08:16
Oh, dat zou echt klote zijn man, zou de zoveelste flop zijn, maar hoop van niet.

Ik woon in het westen en heb al drie jaar geen sneeuw gezien en ik klaag ook niet,
volgens mij hebben jullie je portie dit jaar al een paar keer gehad  :) Die sneeuw komt echt wel ook bij jullie.


romanosneeuw

Het is jammer hoe boos mensen kunnen worden als mensen geen sneeuw krijgen terwijl het allemaal zo zeker was

vergeet niet mensen het weer doet wat het wilt...

Grap van de dag

:pieter: misschien moeten we nederland wat hoger bouwen  laten we hoge bergen maken en laat iedereen op de top van de berg wonen...
:bob de bouwer:  kunnen wij dat maken !?!?!
:pratende autos: * krekelgeluid*

  Tuduumtsss

DSDLimburg

Er zijn nu wat (natte) sneeuw buitjes te zien op de rader in het oosten van het land!
seizoen 2018/2019

X-treme

Waarschuwing voor het westen voor sneeuw geld vanaf 21:00 vanavond.
We zullen toch nog even geduld moeten hebben.
Aantal stormen: 3 + 1 zware storm.

MrMullie

Citaat van: Erwin82 op do 29 jan 2015 - 08:36
Dus als jij 2 buien telt kunnen het er geen talrijke zijn??
Volgens mij hebben ze een redelijke VOORSPELLING proberen te maken.
Ben blij dat ze gewaarschuwd hebben, want daardoor op tijd opgestaan en weg gereden.
Het was inderdaad glad en wit vanmorgen, maar zodoende toch op tijd op het werk.

Ik was ook blij met de waarschuwing, bij mij in het zuiden (Oss/Den Bosch) was er niets te doen op de weg om 7.30uur, lekker rustig. Ben benieuwd naar vanavond.

Nopie

Citaat van: Joep op do 29 jan 2015 - 09:47
Ik woon in het westen en heb al drie jaar geen sneeuw gezien en ik klaag ook niet,
volgens mij hebben jullie je portie dit jaar al een paar keer gehad  :) Die sneeuw komt echt wel ook bij jullie.

Winter 2013 in januari toch wel degelijk sneeuw gehad en ik woon net ten zuiden van jouw.

zorba

Citaat van: Nopie op do 29 jan 2015 - 09:53
Winter 2013 in januari toch wel degelijk sneeuw gehad en ik woon net ten zuiden van jouw.

Kan heel plaatselijk zijn. Laatste keer sneeuw gezien (dat wil zeggen een dek) in 2012
Onweersdagen 2013: 29 | 2014: 39 | 2015: 30 | 2016: 26 | 2017: 17 | 2018: 13 | 2019: 17 | 2020: 10 | Onweersdagen 2021: 0

Eifel

Heeft gewoon veel weg van Maartse buien. :)

winter67

Pluim toch weer iets kouder En zuid Oost pluim zeer goed.

Tyshane

Wat een prachtig winters weer vandaag! Mooie luchten waar schitterende CB's contrastrijk op afsteken. Hier kan ik van genieten. Vandaag een dagje vrij dus maar eens met de camera en atb er opuit. Even een tochtje 'genieten geblazen'. Wie weet nog een wit wereldje, hoe fijn zou dat zijn. Have fun ya all!  ;)

sneeuw040

Verwacht er iemand nog sneeuw vanavond voor zuidoost? Of trekken weer alle buien noordwaarts

GeneralDuke

Citaat van: sneeuw040 op do 29 jan 2015 - 10:23
Verwacht er iemand nog sneeuw vanavond voor zuidoost? Of trekken weer alle buien noordwaarts

Volgens de 24-uurs verwachting van Buienradar zou dat vannacht en morgen overdag best wel eens kunnen.
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

karst

Dordrecht twee uur geleden , het doet hier nog steeds winters aan door de hagelbuien , volgens buienrader zitten wij hier in een buientrein
:D

Edwin

Dikke fail voor de NS...wat een prutsers
Never Stop Exploring

GeneralDuke

Volgens mij rijdt alles wat ze gepland hebben.
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

NitroGenetics

Citaat van: winter67 op do 29 jan 2015 - 08:28
Een radio Is zeker zo vertrouwbaar?
Het gaat niet sneeuwen vanavond..
En als er sneeuw zal vallen stelt het niks voor net zoals vandaag"talrijke buien" nou ik heb er maar 2 gezien..
ik denk dat jij je huiswerk eerst moet doen ;) hoe dan ook vanavond rond 6/7 uur zal er een trog van west nl binnenstromen en buien in de middag zullen steeds meer klusteren de dichter deze trog komt, ook vrijdag avond komt er wederom een trog die ook dan voor winterse neerslag gaat zorgen.

PatrickM

Citaat van: Edwin op do 29 jan 2015 - 10:31
Dikke fail voor de NS...wat een prutsers

Want? Het gaat toch juist prima nu? Dat is precies de reden waarom er een aangepaste dienstregeling is.

Marcellang

Citaat van: Tyshane op do 29 jan 2015 - 10:12
Wat een prachtig winters weer vandaag! Mooie luchten waar schitterende CB's contrastrijk op afsteken. Hier kan ik van genieten. Vandaag een dagje vrij dus maar eens met de camera en atb er opuit. Even een tochtje 'genieten geblazen'. Wie weet nog een wit wereldje, hoe fijn zou dat zijn. Have fun ya all!  ;)
Nice Tyshane, genieten maar  8)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

Powered by EzPortal