Winter discussietopic 2014/2015 deel 5

Topic gezien door 276054 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, vr 26 dec 2014 - 20:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Nopie

Citaat van: Joep op za 27 dec 2014 - 15:36
Had sneeuw beloofd aan de kids, slee klaar gezet etc. maar hele dag natte sneeuw gehad helaas  ;)

Zondagnacht weer kansen  :)

Wat een verschil, ook lokaal dus. Hier even ten zuiden van jouw daar bleef de sneeuw ook niet goed liggen, maar is nu steeds witter en witter aan het worden. Ik was net omgeving Gouda en Rotterdam en in Gouda daar lag zeker al meer, en in Rotterdam minimaal cm of 5. Grote verschillen dus...

winter

Zie dat er toch nog onder de rivieren zeker een paar cm's zullen vallen overal. Vooral Brabant krijgt het weer zwaar te voortduren waar de intensiteit nog redelijk hoog ligt en er toch zeker nog een aantal uur aan sneeuw te verwachten is.

Weatherman

Citaat van: winter op za 27 dec 2014 - 17:11
Zie dat er toch nog onder de rivieren zeker een paar cm's zullen vallen overal. Vooral Brabant krijgt het weer zwaar te voortduren waar de intensiteit nog redelijk hoog ligt en er toch zeker nog een aantal uur aan sneeuw te verwachten is.
hier is het bijna droog, het sneeuwt niet of nauwelijks nog.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

winter67

Echt k't dacht je effe naar de Ardennen te gaan valt er helemaal geen sneeuw terwijl ze daar meer dan 30cm opgaven. :(

kastle


winter

Citaat van: Weatherman op za 27 dec 2014 - 17:13
hier is het bijna droog, het sneeuwt niet of nauwelijks nog.

Komt er nog aan misschien nog 2 cm erbij ofzo meer zal ook niet zijn kijk maar op de radar.

Der RoX

Veel slush puppy neerslag op de straten van Leiden en helaas geen wit tapijtje, maar gelukkig wel een beetje normale temps voor de tijd van het jaar
WiNtEr!!11!1!@

Diesel2011

Citaat van: Weatherman op za 27 dec 2014 - 17:13
hier is het bijna droog, het sneeuwt niet of nauwelijks nog.

Kijk eens naar buiten het sneeuwt weer hier in Dorst wel  ;D :)

WinschoterWeer

Dit stuurde mijn nicht uit Penistone (United Kingdom) !!
Met een jaloers lachje......het kreng weet dat er in het Noorden van Nederland geen vlok is gevallen en dat ik zo van sneeuw hou ! haha
Ik hoop dat iedereen genoten heeft van toch wel meestal papsneeuw (ik noem het braggel ) als ik dat zo gelezen heb. Wel prachtige foto's gezien vanuit ons land !





Joep


winter67


Joep

Citaat van: winter67 op za 27 dec 2014 - 17:35
Klopt niet 14 cm bij mij Dordrecht.
die reacties had ik al voorspeld  ;D

GeneralDuke

Het is dan ook het sneeuwdek van 8u vanochtend, dat wordt maar een keer per dag geüpdated.
Script voor Hellmanngetallen: https://github.com/GeneralDuke9/Hellmann

karst

Citaat van: Joep op za 27 dec 2014 - 17:36
die reacties had ik al voorspeld  ;D
en er valt nog steeds meer in Dordt

xzaz

Hier begint het nu ook aardig op te bouwen, de hoeveelheid gevallen sneeuw zal zeker rond de 10cm liggen, maar de hoeveelheid wat er echt ligt begint nu richting de 1cm te gaan. Er begint zich zeg maar een dekje te vormen.
De winter is nog niet eens begonnen!

Marcellang

Citaat van: winter67 op za 27 dec 2014 - 17:17
Echt k't dacht je effe naar de Ardennen te gaan valt er helemaal geen sneeuw terwijl ze daar meer dan 30cm opgaven. :(
30 cm zal niet meer gehaald worden denk, maar volgens mij komt daar door het kantelen nog wel aardig wat ;)
Hier met die sneeuwdump !!!!!!
Weer terug in NL.........

mrij88

Hier in prinsenbeek sneeuwt het al vanaf afgelopen nacht non-stop en ook nu nog intensieve sneeuw dat naar beneden komt.
Laatste meting met de liniaal op een stuk straat waar niet is gelopen gaf de liniaal 18.5 cm aan maar dit is alweer 2 uur geleden. De verse sneeuw is echt kraaksneeuw alleen 1 keer er over heen lopen en het word papperig. Ben benieuwd hoe glad het morgen zal zijn.

Erik V

Zal zo ns meten hoeveel er hier in de tuin gevallen is. De kinderen willen nog ff met papa en pop maken. ????

Weatherman

Rond 18.00 begon het weer harder te sneeuwen met grotere vlokjes ;)
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Ploeps

Kaartje met sneeuwhoogtes kan dan van 08:00uur zijn, maar zelfs dit kaartje is nog te optimistisch wat mij betreft... Vanmorgen heeft 't hier wel wat gesneeuwd, maar dat is niet blijven liggen. Dus die ene cm klopt zelfs niet  :(
Liefhebber van weer-uitersten.

Powered by EzPortal