Winter discussietopic 2014/2015 deel 5

Topic gezien door 276076 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, vr 26 dec 2014 - 20:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 8 gasten bekijken dit topic.

Weerfreak 1337

Opzich aardige sneeuwval nu in het Westland. Blijft niet echt meer liggen, omdat veel plekken nat zijn.

Al met al toch een mooie 5-6cm op gras, zand en tuinmeubelen, dus deze dag is voor mij al geslaagd. :)

Onweersdagen 2018: 69
vooral met Mark.

MSB

Hier in zeewolde ook al een tijdke lekker aan het sneeuwen, maar omdat het vanochtend te nat op de grond is geworden, blijft er niets liggen helaas, volgende keer beter, het ziet er wel leuk uit, alleen heb je er niet veel aan  :'(
Lang leven de winter

Eveline

In Scherpenzeel is het weer harder gaan sneeuwen. Blijft alleen niet liggen, want de grond is echt nat van alle drap.

Had hier ook ongeveer 10 cm verwacht, als het kouder was geweest zou dat ook zijn blijven liggen. .. benieuwd hoe het vanmiddag gaat!

DSDLimburg

seizoen 2018/2019

Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

TimK21

Citaat van: xzaz op za 27 dec 2014 - 12:50
Modellen hadden het wel aardig goed. Denk dat het meer de interpretatie en die waan van het L gebied is.

Ik zou zeggen, pak de modellen erbij, focus je op de sneeuwval rond Gendringen en andere delen van  de zuidelijke Achterhoek en je zult zien dat die er gewoon naast zitten. Ik interpreteer prima.
Challenge accepted!

glenn

Neerslaggebied lijkt te verpieteren

karst

goed kijken in Dordt, droge sneeuw ,het beetje smeltwater op de bomen begint al weer te bevriezen en op de gestrooide wegen vormt zich al weer een witte waas

Jan van Ooijen

Citaat van: TimK21 op za 27 dec 2014 - 13:20
Ik zou zeggen, pak de modellen erbij, focus je op de sneeuwval rond Gendringen en andere delen van  de zuidelijke Achterhoek en je zult zien dat die er gewoon naast zitten. Ik interpreteer prima.

Zoals herhaalde malen gezegd te hebben, alles draaide om details
Enjoy the weather, it's the only weather you've got!

vossejongk

Dat doet 't meestal met een lagedrukgebied Jan :P

PatrickM

Voor mij lijkt het nu wel over. Het resultaat: 0cm helaas. :o

Straatje96

Al een kwartier lang komen er MEGA vlokken uit de lucht vallen. Denk dat ik nog nooit zo'n grote vlokken heb gezien. Heb veel foto's en filmpjes. Ik ga ze dalijk even posten als het lukt :)

Marc.S

Hier veelal lichte sneeuwval momenteel.. blijft niet liggen door de te warme ondergrond :(

Wertha

Aantal onweersdagen 2024: 7 | 2023: 17 | 2022: 21

Eveline

Citaat van: Straatje96 op za 27 dec 2014 - 13:45

Al een kwartier lang komen er MEGA vlokken uit de lucht vallen. Denk dat ik nog nooit zo'n grote vlokken heb gezien. Heb veel foto's en filmpjes. Ik ga ze dalijk even posten als het lukt :)

Even je woonplaats in je profiel zetten, dan weten wij ook waar dat is :-)

Rogierhgv

Vanaf vanochtend sneeuwt het al in Leiden, maar blijft totaal niks van liggen.
Lijkt dus nergens naar.

NewWeatherfan

ok ok winter heeft gewonnen het is wit nu. en temp gaat richting de 0 dus zal nog wel ff blijven liggen ook


Unknown-user1778

Sneeuw in nieuwstadt limburg ook grotendeels weg. Grijs en nat. Helaas. Hopelijk draait alles nog bij voor een vers laagje want dit is zonde :(
Wat een fragiel winterprikje zeg.

Rufes

Citaat van: PatrickM op za 27 dec 2014 - 13:34
Voor mij lijkt het nu wel over. Het resultaat: 0cm helaas. :o

Inderdaad jammer. Had nog stiekem gehoopt op wat. Akersloot ook gewoon grijs en nat.

Kres

Heb nu al meer sneeuw gezien dan heel de winter van vorig jaar.
Ik ben tevreden. Ja hier heeft zich geen laag gevormd maar ach. Ben al blij dat er iets gebeurd is. 
Zoals Jan al zei... Details
Hier sneeuwt het nu matig.

Powered by EzPortal