Winter discussietopic 2014/2015 deel 5

Topic gezien door 276156 bezoekers
Gestart door Ramon Oost, vr 26 dec 2014 - 20:36

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Straatje96

Het is weer een grote grap! Heb nu al anderhalf uur stortregen hier in limburg! Belachelijk..

peterk

Wow wakker geworden van zware sneeuwval . Ligt al zo 4 cm hier.

mrij88

Lees al een tijd mee..
Net wakker geworden van de harde wind dus ik kijk naar buiten en alles is helemaal wit!  :)
Omgeving breda

Weatherman

Volledig witte wereld, terwijl het om 3 uur nog regende. ook een stevige wind
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

ThaGhostNL

My brain is like my internet browser. I got like 19 tabs open, 3 of them are glitching and where the fuck is that music comming from.


Weatherman

Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Weatherman

Het activeert nog he in de ochtend hier ? en als ik van buienradar mag af gaan, sneeuwt het tot dik 19.00 door.
Hou vooral van onweer en tornado's ect
Winter is ook prachtig, maar kan ook genieten van de zon !! [

Kiwie

Op het noordijke deel van de veluwe nog altijd droog met een harde wind. Ik ben benieuwd.

lander20

de meeste sneeuw lijkt zoals voorspeld te gaan vallen in noorden BE en zuiden NL plaatselijk zal er misschien als het flink door sneeuwt tot vanavond 20cm vallen maar dit zal eerder op een klein gebied zijn lijkt mij?

hier momenteel 0.2° met dauwpunt van 0.1° en afwisselend lichte/matige sneeuw (soms hevig) word wat buiig van karakter zo meteen denk ik hier

westen van België momenteel 5-6° kern is daar dicht in de buurt hopelijk blijft de warme lucht daar en komt hij niet verder dan het centrum van België

Martijn1978

In Ede (west Veluwe grens Gelderland/Utrecht) gaan we nu over naar droge(re) sneeuw

K0fferbak

In Putten, iets noordelijker, nog altijd regen.

Unknown-user1778

Citaat van: lander20 op za 27 dec 2014 - 06:11
de meeste sneeuw lijkt zoals voorspeld te gaan vallen in noorden BE en zuiden NL plaatselijk zal er misschien als het flink door sneeuwt tot vanavond 20cm vallen maar dit zal eerder op een klein gebied zijn lijkt mij?

hier momenteel 0.2° met dauwpunt van 0.1° en afwisselend lichte/matige sneeuw (soms hevig) word wat buiig van karakter zo meteen denk ik hier

westen van België momenteel 5-6° kern is daar dicht in de buurt hopelijk blijft de warme lucht daar en komt hij niet verder dan het centrum van België

Stomme warme kern... die verpest het voor vele  >:( zie in Zeeland nu ook 3graden staan... vrijwel zeker gok ik dat we die temperaturen hier in Limburg ook krijgen dan..
Stomme kern. zuid hoor je te gaan!

deventer

Wakker van de wind.. nog geen sneeuw hier

grizzrh

Flinke natte sneeuw met wind hier. Tijd om te gaan slapen hopelijk wordt ik wakker in een winter wonderland :p
Doenrade, Limburg

Siebenvm

Het is toch wel behoorlijk opvallend deze kern, hij trekt hartstikke noordelijk, zelfs deels boven Zeeland ;o
De sneeuw lijkt trouwens toch wel behoorlijk noordelijk te komen, hier in Hilversum hele intensieve sneeuwval en al een flinke laag!

Mijn eerste post trouwens, maar was al langer op Onweer-Online actief :)

vleesjus

10km ten zuiden van Doetinchem is het ook net overgegaan van regen naar sneeuw! Nu wachten tot de eerste vlok blijft liggen  ;D Vooral veel wind ook, benieuwd hoe het sneeuwdek gaat zijn als het zo blijft doorwaaien (en het blijft liggen natuurlijk)

lander20

kern volgt het pad dat ecmwf voorspeld heeft! ;) in het noorden van belgie en limburg en zeker zuid holland zou de temp normaal niet mogen stijgen boven 0/1°

oei kijk net naar buiten ijregen .. laat die neerslagband maar zakken en snel :p

glenn

Kern lijkt wel stillaan halt te houden en neerslaggebied lijkt stilaan in te draaien al goed ook anders dreigde ik hier in het noordelijkste plekje van Belgie droog te vallen haha er wordt hier door de laatste run toch weel een behoorlijk pak berekend dus ik lijk echt net goed te zitten voor een dagje sneeuwval erbij na deze nacht

riddler

Goeiemorgen, wakker door de wind, die uit een ongebruikelijke hoek om het huis giert. Maar nog dik 2C en regen, terwijl winterradar hier al oranje kleurt. Maakt niet uit, wat niet is, kan nog komen  :D

Powered by EzPortal